De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hmmm urine schoon.. dan dus echt rustiger aan doen!

hahahah dat zoveel doen gevoel heb ik ook... brrr

Zal mailen, heb net gecheckt... tis goed te lezen! hahaha

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Had nog gekeken in de winkel Natas, maar zag je in het nieuwe nummer niet staan. Hoe staat het aangekondigd?
    En alweer 30 weken. Ik volg je snel hoor!

Mooie berichten Len. En Noud alweer richting de 4 weken. Jongejongejonge.

Sprak vandaag een collega die met kerst is uitgerekend van de eerste. Die had het eerst zo flink over doorgaan tot de 4 weken ivm verlof. Ze begon nu terug te krabbelen. Voel me dan toch wel een beetje bikkel hoor met ook nog een dreumes thuis. Ok, ik stop dan wel 6 weken van te voren, maar zij waarschijnlijk ook en ze heeft geen meter peutermateriaal rondhobbelen en kan thuis dan ook heerlijk met de benetjes omhoog.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Owww....ik wil zo graag door tot 4 wk...maar ik vraag me echt af of mijn lijf dat ook goed vindt :S
    Die harde en vooral pijnlijke harde buiken...wordt er niet goed van! Verder voel ik me top!

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De reportage heet een streepje voor geloof ik.. ik sta op blz 102. Wel de juiste Mama gezien dan? met de blote elle van rijn op de voorkant.

Hier nog steeds van plan door te gaan tot 4 weken.. werken gaat me nog goed af, op school houden ze goed rekening met me, als ik iets niet kan doen door pijn ofzo dan hoef dat gewoon niet. mag ook al geen inval uren meer doen van de baas hihi.
    Nog 4 weekjes na de vakantie!

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja die harde buiken zijn niet tof.. in bed moet ik ze soms wegzuchten, onderin doet het echt zeer dan.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, hier ook vooral onderin dat het echt zeer doet. Menstruatiekramp achtig gevoel...bah!
    Je kan niet op of om...is leuk als er een klant voor mijn neus staat en ik zo krom als een hoepel moet opstaan :S

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hmm nee zeker niet! aauw..

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    die pijnen herken ik hier niet.
    Hier is het vooral rug en schaambeen die opspelen. Op mijn werk gaat het op zich wel aardig, maar ik moet daar gewoon veel traplopen. Heb aan het einde van de dag het idee dat ze er telkens stiekem een paar treetjes bij hebben gelegd.
    En's ochtends is het hier aanpoten. Hier geen meneer die bij kan springen he.

9. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Vandaag naar mijn werk om de spullen in te leveren.
    en dan gaat eigenlijk mijn verlof in.
    officieel pas volgende week maar voor mijn gevoel vandaag dus.
    Ben ik eindelijk van ze af en hoef ik me niet meer te "verantwoorden".
    Naomi gaat mee dus hoef ook niet te lang te blijven haha.
    Daarna nog even langs de prenatal om het matrasje voor de wieg te halen.
    Had het nagevraagd bij de p in amsterdam en daar gaven ze aan dat het wel dik genoeg was. Heb het opgemeten en hij was maar 3 cm erg dun dus.
    Het matrasje van de wandelwagen is zelfs nog dikker dus toch besloten om er een te halen.

Ook hebben we besloten om geen 2e commode aan te schaffen, Naomi is groot genoeg om haar staand aan te kleden.
    Verschonen kan ook beneden, dus wel een 2e aankleedkussen.
    Scheelt weer tussen de 3 en 500 euries.

Wel was ze vanmorgen om half 6 wakker.
    dus dat word een lange en vermoeide dag voor moeders aangezien ik vanmiddag voor mijn viet naar het zkh moet.
    Straks maar even bellen of ik de afspraak kan verzetten naar later.

10. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hier aan het einde van de dag ook veel meer last.
    zal idd met het traplopen te maken hebben.
    En die lange dagen doen ook niet veel goeds ben ik bang.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier 's ochtens ook niemand die bijspringt hoor. Manlief is al weg voor mijn wekker gaat.
    De ochtende gaan ook prima..eigenlijk gaat alles nog goed, op die harde buiken na. Die heb ik de hele dag door, of ik nou druk ben of niet :S

Lyd,
    Goed zeg, de zooi inleveren daar! Kan me voorstellen dat het als een verademing voelt voor je!
    Succes in het zh met je voet!

Hier wachten we vandaag op de reactie van de verkopers :D

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
  13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    poeh dat is weer vroeg lyd! Dean die had vannacht ineens praatjes.. hele verhalen door de babyfoon.

Hier ook geen man smorgens om te helpen, vind dat toch echt wel pittig hoor. Ben blij dat Rick geen uitslaper is, dus die doet het in het weekend.

Vanmorgen werd ik na wederom erg slecht te hebben geslapen met een zeer hoofd wakker.. weer veel harde buiken gehad enz.
    Dus heb besloten een dagje thuis te blijven. Mijn zus heeft Dean net opgehaald (die breng ik altijd om 8 uur bij haar) nadat ze mijn neefje naar school had gebracht, heeft mama even een dagje voor der zelf. moet ff bijslapen hoor..

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    lekker genieten dan natas. eerst lekker slapen en dan even heerlijk in bad ofzo. en de hele dag in camping rondlopen. heerlijk.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goed dat je dat ook kan Natas (bewondering!!).
    Neem het er lekker van (dus geen keuken of badkamer soppen vandaag!).

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik moest mezelf wel dwingen hoor.. weet gewoon als ik 6 uur moet lesgeven, dan sloop ik mezelf echt. Dan zit ik morgen thuis..
    Mijn zus smst gelijk terug.. ooow ik kom hem wel halen hoor.. ik reken er toch al op, kan jij lekker niksen! lief toch!

Moet wel zeggen dat ik gelijk dacht.. oow kan ik even wassen en de slaapkamer opruimen.. maar nee dat mag niet van mijn man hahahaha dus dan maar inderdaad in camping de hele dag. lekker tukken, soapies kijken.
    Dan kan ik morgen nog lesgeven.. hopelijk. Ga vanavond ook maar niet gymmen.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij hebben een huis gekocht!

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    wow gefeliciteerd!

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid