Dean heeft trouwens nog nooit overgegeven moest ik ineens aan denken. trouwens rick ook niet in al die jaren dat wij elkaar kennen..
Dit was ook pas de 2e keer. de 1e keer was ze net een paar maanden oud. Ze ligt nu wel lekker te slapen hoor. Hou er wel rekening mee dat ze vanacht wakker word.
Ze was wel wakker vanacht, of eigenlijk gisterenavond. Wilde graag wat drinken, heeft weer wat gespuugd. vanmorgen was ze om half 7 wakker. Ze drinkt wel wat een heeft ook wel trek maar eten niet echt. Ook ruikt ze uit haar mondje dus ben bang voor weer een keelontsteking. Ook manlief is nu toch ziek thuis.
oh jeetje, wat heeft er in die pannenkoeken gezeten zeg. Bij Marin komt het nu lekker los. Hoest en rochelt als een volwassen vent. Gelukkig is ze al een stuk minder labiel. Vriendlief is gewoon aan het werk. Heeft met name kriebelhoest nu. Het lijkt mij nog over te slaan. (afkloppen). Ben wel een beetje snotterig, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Tegelknulletjes zijn er nu ook. Merk dat ik oud word hahahahaha
he bah wat een zieken allemaal! we gaan even uurtje naar de zoo, kijken hoelang mama het trekt zonder krakkemikkig te worden. voordeel van abbo.
Nou van de pannekoek heeft ze bijna niets gehad dus dat scheelt weer. Wel samen met papa van de shoarma gegeten maar of het daar van komt? denk het niet. Dus je word oud Fem? in vergelijking met die knullen dan vermoed ik? Klinkt goed natas de zoo
Ja in vergelijking met die knullen ja. Ze zeiden verdorie net U tegen me! Schandalig zeg! En ze durfden niet eens binnen koffie te drinken. Ach ja, heb ik die zandzooi ook niet binnen. Heb een sleutel in de voordeur gedaan voor als ze moeten toiletteren en verder redden ze zich maar. marin is niet uit de achterkamer te krijgen. Zit zowat met de neus tegen het raam geplakt. Hoest nu met meisje Lyd? En met meneer? En hoe is het met grote Lau? Heb gisteren een hele tijd op het internet gekeken naar die pijn die ik heb. Blijkt geen BI te zijn maar bekkenpijn. Ikke blij. Er tonden heel zinnige tips bij. Belangrijkste is dat je moet gaat doseren en uitzoeken waar je balans ligt. Maar ook niet vastroesten. Dus ik denk vanmorgen, laat ik ipv met de auto lopend even dat kleine stukkie naar de winkel doen met Marin in de wagen. Nou, dat heb ik geweten. Krijg de ene poot nog amper voor de andere! Doet me toch een pijn! Donderdag naar de vlos. dan maar weer aankaarten wat te doen. Helaas zijn er geen pilletjes voor. Maandag naar de huisarts voor die zere hak. Is nu ook alweer dik 6 weken beurs. Ja, ik word oud, zie het niet alleen maar voel het vandaag dus ook maximaal. Hmmm komt er weer iemand met een complete puzzel in haar romper verstopt bij me. Is een nieuwe hobby geloof ik.
Jeetje, wat een ziekenboeg. Ik hoop dat alle kinderen en mannen weer snel opknappen. Dan hebben de zwangere vrouwen ook iets meer rust, denk ik. Femke, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt. Volgende keer toch maar met de auto gaan. Ik hoop dat de vk wat nuttige tips heeft. Waarschijnlijk zal het neigen naar tips als jezelf ontzien etc. Die fijne jongens, zijn vast een jaar of 20. Hahaha, daar voel ik me ook al reuze-oud bij. Dat komt vast omdat je in een compleet andere levensfase zit. Natas, lekker naar de zoo. Wij gaan vandaag ook. We hebben een gratis kaartje gescoord bij de Kruidvat, dus kunnen nu met zijn 3-en voor 18 euro naar binnen. Dat is nog eens leuk. Ik hoop voor je dat de buitenlucht je goed zal doen. Elmo, mooie advertentie voor jullie huis. Ik zag hem nog niet op internet staan. Dat zal dan vandaag wel gebeuren, neem ik aan. Lydia, is de hoofdpijn van gisteren weer helemaal over? Gisteren ben ik bij oma geweest. Ze was blij dat ik er was. Ik vond haar er best goed uitzien. Haar korte termijn geheugen is weg, dus dat maakte dat ze af en toe een verwarde indruk maakte. Maar ze gaf aan blij te zijn, dat ze uit de hypo gekomen was. Het is nog niet haar tijd om te gaan. We gaan zo dus naar Burgers Zoo. Ik heb Tim een uur eerder in bed gelegd. Ik hoop dat hij nu gaat slapen, maar aan de geluiden uit de babyfoon te horen, denk ik niet dat het gaat lukken. Ach een keer een middagslaap missen, is ook niet rampzalig.
Hier terug van de ha. Naomi heeft geen keelonsteking, ws een buikgriepvirus wat heerst. heb zetpillen meegekregen ook voor de misselijkheid. Met manlief geen idee die ligt te slapen. Mijn hoofdpijn was gisteren al weer weg prinses, veel plezier. Fem jij oud? haha
hihi, ja, jij bent nog ietsje ouder he. Prinses, de vorige keer kon de vlos me al niets zinnigs vertellen. Zei dat ik maar naar de fysio moest voor mijn houding. En dat terwijl bekkenpijn een verwekingsprobleem is en geen houdingsprobleem. Over twee weekjes heb ik mijn favoriete vlos weer. Daar kaart ik het dan ook nog wel een keer aan. En anders maar de ziektewet in als het niet langer gaat. Traplopen is bij bekkenpijn namelijk eigenlijk taboe en aangezien mijn kantoor boven is en de printer bijvoorbeeld beneden......
zo wij zijn er weer.. lekker fris buiten zeg. Even rondgehobbeld in de dierentuin, samen gezellig wat gedronken en met het treintje terug naar de ingang. Meneertje is lekker op bed en mama gaat ook zo even leggen want de bekken zeggen aaauwie!
Even een uurtje op de bank gelegen. Auauauauauauau bij het overeindkomen en opstaan. En ik had me nog wel zo goed genesteld zodat ik aan alle kanten steun had. Sjeez als dit alleen van dat stukje lopen komt verzet deze dame voorlopig geen poot meer! Jochies zijn weg, de stoere man heeft ze opgehaald. Ze maken het morgen af. Het ziet er nu al strakker uit dankzij het feit dat er nu een tegel met facet in zit.
meisje heeft ongeveer 2,5 uur geslapen. daarna wel erg huilerig maar dat ging na een half uurtje cq 3 kwartier ook voorbij. Nu is ze lekker aan het spelen en tegelijkertijd Dora aan het kijken. ben benieuwd hoe het vanavond en vanacht gaat.