fijn dat ze zich beter voelt. Fem, voel met je mee... zit helemaal vast van onder nu... grrrr erg toch.. moet nog zo lang en kan nou nog amper een stukje lopen zonder gelijk in puin te liggen.
Iedereen heel veel succes met de pijntjes, kwaaltjes, klachten en zieke kindjes / mannen! Mijn man komt langzaam weer tot leven.... Ikke beetje moe. Morgen nog werken dan lekker een dagje vrij.
Ze lag er om 10 over 8 weer in na een heerlijke douche en toch wat eten. Die zetpillen doen dus wel hun werk, ben ik erg blij om. Met meneer gaat het wel, is nog steeds erg moe en heeft enorme spierpijn. is goed verkouden en niest zoveel dat we ( als het daar aan zou liggen) echt voor de aankomende 3 jaar verzekred zijn van een goed zomer. Ikzelf ben nu uitgeblust en erg moe. ga er ook op tijd in vanavond denk ik.
Truste Lyd en beterschap voor manlief! Misschien kunnen onze meneren morgen gezellig samen msn'en...whahahahah
Vanacht heeft ze weer gespuugd. om 12 uur dus wakker, bedje onder. Om 1 uur sliep ze weer en om half 7 was ze weer wakker. Zijn wel hele korte nachten voor mij zo. Maar goed het is even niet anders.
Beterschap voor Naomi! Lyd, hoop dat je overdag wat bij kan slapen! Manlief weer wat fitter? Huis staat nu echt op Funda!!
Volgens mij is manlief niet echt wat fitter. Savonds knapt ie wat op en dan smorgens stort ie weer in. Hij ligt nu nog te slapen. Ga zo de kleine meid onder de douche gooien, daar had ik vanacht geen zin meer in.
owja.. vandaag bezichtiging.. om 17:00 uur... dus we worden morgen gebeld om te vertellen hoe het was.
Ow spannend Natas! Hoop zo dat dit nu eindelijk eens kopers zijn!! Owww..ik kijk naar je banner en zie: nog 8 wk en 6 dagen....whaaaaaa! Lyd, succes met je zieltjes thuis! Ik ga zo manlief eens mailen... Gelukkig rustig op kantoor, ben helemaal niet zo in de mood om te werken 8)
nee dat heb ik in de gaten aangezien je hier zit hahahahaha Natas, fijn weer een bezichtiging. Helemaal geen is ook knudde. Zo heb je nog wat meer kans op mondopmindreclame. Goh Lyd, heb je haar niet met de stukjes in het haar in bed laten liggen? Als manlief nou 's avonds tot leven komt, kan hij de honneurs wel ff waarnemen aan hetbedje van de kleine meid toch? Lekker moment, 's ochtends instorten. Het feit dat hij thuis is geeft jou wel de ruimte om ff rustig in je uppie bijvoorbeeld een boodschapje te doen. is een stuk minder vermoeidend dan met kind. Hoe is het met Prinses, je instortingsgevaar en oma? heel apart, vanmorgen om kwart over 8 waren jochies er. Maar nu liggen al hun spullen achter huis en zijn zij weg! Snap er helemaal niks van. Zelfs de jassen en het brood en zo liggen achter in de tuin. Zal zo het één en ander maar ff in de schuur neerleggen. Wordt beetje vochtig nu.
nee, heb zelfs in de schuur gekeken of ze daar zaten bij te tempen angezien het best fris is vandaag. had bijna een brokeback mountain gevoel aangezien er maar 1 jas buiten lag hahahahaha
nee, jochies zijn nog steeds kwijt. sneu dat manlief zich zo ontzettend belabberd voelt. heeft hij dan ook buikgriep net als het meisje?
waar zouden ze zijn? Misschien is die hele muizige overbuurvrouw van mij eigenlijk heel wild woesy en gevaarlijk en heeft zij ze naar binnen gelokt. hmmm hoofd slaat beetje op hol geloof ik