jochies zijn terecht. ze zitten zonder materiaal en een stuk gereedschap is stuk. wachten ze vanaf tien uur al op en ze hadden het koud dus zijn een stuk gaan lopen. heb er twee bakken koffie in gemikt en een bak snert. ze zijn nu weer aan de wandel
Hahahaha, moeder overste. Oma is weer thuis. Ikzelf baal van alle afspraken die ik ´s avonds heb staan. Daar ga ik dus ook een beetje paal en perk aan stellen.
Denk wek dat Manlief hetzelfde heeft, al spuugd hij niet. Hij knapt ook sneller op dan Naomi. Die heeft vandaag en huildag, echt om alles huilen en niets is goed. Om gek van te worden en dat word ik dus ook bijna. Raar dat die jochies het niet even gemeld hebben aan je, hadden ze eerder een warm bakkie koffie gehad. En nu is het wel af of komen ze morgen nog is langs??
Jochies en ik hebben elkaar net misgelopen vanmorgen. Ik had alle gordijnen nog dicht en kwam beneden toen zij net weg waren gegaan. vandaar dat ze niets hadden gezegd. Waren een stukje gaan lopen om weer warm te worden. Yeah right, daarom lag één van e jassen ook nog achter. lekker geloofwaardig hahahahaha Morgen komen ze tegen tienen om de boel nog eve flink aan te trillen en dan is het klaar. is optisch gezien al erg opgeknapt. bed van meisje is eind van de middag ook aangekomen. of ik even wilde betalen. NOT, ga echt niet twee keer een bed betalen. Uiteindelijk mocht ik het wel hier houden. Blij dat mijn printer ook kan kopieren want heb de pinbon maar gekopieerd voor de chauffeur. Die man kan het ook niet helpen. Verder vanavond de erkenning en de achternaam van uk geregeld. Nu alleen na de geboorte het gezag nog.
Hoi meiden, heb even niet bijgelezen. Druk, druk, druk hier... Zaterdag verhuizen dus ben druk aan het pakken en ruimen. Gaat allemaal in iets langzamer tempo met kleine man en dametje erbij. Morgen en vrijdag is al wat makkelijker met nicky op het kdv en manlief vrij. Dus gaat wel lukken, maar ben dus even een paar dagen niet veel aanwezig hier. Ben natuurlijk wel mobiel bereikbaar als er iets te melden is. Met zusje gaat het steeds beter. Meds weer iets afgebouwd en ctg nog steeds vlak! Liefs Lenneke
Dat heeft babydump wel vaker. toen ze onze kinderkamer kwamen leveren of ik ook even wilde betalen. Dacht het niet, mijn vader had alles in de winkel al betaald. Kon de bon idd overleggen. Len, fijn dat het beter gaat met zusje. Verhuis ze En hier?????? IK HEB VERLOF!!!!!!!!!!!!
Goed nieuws van je zus Lenneke! Veel succes met de grote verhuizing! Gisteren op mijn werk voelde ik me het laatste uurtje niet zo lekker....dacht dat ik het gewoon zat was. Nou, was dus NET op tijd thuis! Ruben gauw uit de auto gehaald, bijna hollend naar huis, 2x aangebeld en net toen manlief de deur open deed om Ruben over te pakken....heb ik het hele pad ondergespuugd (net als hij maandag). Zucht...shit zeg! In de avond mijn vlos nog even gebeld. Ik had ontzettend krampen in mijn onderbuik (iets erger dan die harde buiken onderin) en er was ook geen ophouden bij. Ze wist me gerust te stellen dat het komt door overactieve darmen (diarrree = waar). Na dat gesprekje dat ene kopje thee en glaasje water er ook nog uitgegooid. Bah zeg! Manlief lag weer te kuchen en te doen dus om 2.00 uur ben ik op de bank gaan liggen. Nu dus rugpijn, nog steeds misselijk....en slap. Buikgriep heerst volgens mij...hahhaa
ja idd nu officieel. nog 3 weken en dan mag ik thuis bevallen. hier zijn we ook uit het geboortekaartje. mag ook wel. maandag ga ik een proefdruk bestellen. hoe is het weer bij jullie? hier is het pet, veel regen en volgens buienradar ook onweer, zijn we klaar mee.
Tjee Lau jij nu ook al ziek. Ik hoop dat ik er geen last van krijg. op dit moment gaat het goed hier dus dat wil ik graag zou houden. Naomi lijkt flink opgeknapt en manlief gaat ook de goede kant op.
och jee Lau! jij het ook te pakken! beterschap! leuk lyd, geboorte kaartje! Nu gaat het snel ineens zeg! Ik ben de onze weer zelf aan het maken.
Paps haalt Ruben nu uit bed, ben blij dat ie nog thuis is.....en ik hoor echt ontzettend veel kabaal! Ruben is mega vrolijk, enthousiast en gewoon druk! Hij zingt, danst, rent heen en weer....gilt, joelt, lacht.... Net of ie een hap suiker heeft gehad ofzo...hahaha Papa hoor je dan tussendoor: Ruben...kom nou even hier. Ruben, niet doen, even stilstaan...whahaha Lekker ding!
Goedemorgen ziekenboeg en andere walvisjes. Zeg Lau, als jullie dat stoepje zo blijven vervuilen schiet het met verkoop huisje niet op he. Of hebben de Koi's extra te eten gekregen? Nee zonder gekheid meis, heel veel beterschap. Komt toch niet van al mijn opbeurende berichtjes gisteren he. Lyd, lekker nu officieel verlof. Ik moet nog 10 dagen werken. De 17e is mijn laatste dagje. Fijn dat jullie in die laatste twee boeken hét kaartje gevonden hebben. Je begon al bijna moedeloos te worden he. Hier heb ik nog niks geregeld met betrekking tot het kaartje. Denk dat we er nu wel uit zijn wat de naam betreft. Scheelt ook weer bij het anvragen van een proefdruk he. Nu ng geschikt gedichtje vinden. Heb al wel een paar opties, maar heb me er nog niet hel erg in verdiept om eerlijk te zijn. Scheelt natuurlijk ook dat ze niet speciaal kaartjes voor ns hoeven te bestellen aangezien ze ons kaartje helemaa zelf kunnen maken. Meisje gaat straks feestje vieren bij de oppas. Die is jarig en dan nodigt ze altijd alle kinderen uit voor het middageten. Patat met frikandellen. Heeft ze al haar 11 muppets om zich heen. Kan ze zo van genieten! Ik kan dan even naar de vlos. En de H maar dat vertellen we niet verder. Lau, mar goed trouwens dat je vandaag een belafspraak hebt en geen bezoekje aan het umcg. Ga je je onvrede over Atilla/Brutus nog uiten? Of is zij juist degene die gaat bellen? Natas, hoe was jouw bezoekje aan de vlos gisteren? Zo nu douchen, jochies komen vandaag voor het laatst om de boel buiten aan te trillen. Dan is mijn tuin weer jochievrij en kunnen de kabouters weer buiten spelen.
Gisteren nog met vlos over die slager gehad. Toen ze haar naam hoorde van haar collega zei ze meteen: owww...dat ze net haar moeten treffen zeg! Ze schijnt hoofd vk te zijn en niemand was erg blij met haar....dus heeeeele vette pech. Geen idee wie gaat bellen. Mijn vk vond het typisch iets voor haar om het af te schuiven dus met een beetje geluk belt iemand anders. Ben wel van plan om mijn ongenoegen te uiten (zijn er nogal wat) maarja....net hoe het gesprek verloopt klap ik w.s. dicht. Dit onderwerp is net ff te pittig voor mij om stoer te blijven doen...watje he! Nu helemaal...voel me als een holle boom
Nou echt! Gisteren maakte ik me echt wel even zorgen hoor! Heb nog steeds wel krampen en veel harde buiken...maar ben wel overtuigd van het gelijk van mijn vlos. Ga een bakkie thee proberen, hopen dat het binnen blijft.