De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    we hadden het in 2006 beneden hangen:

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ben benieuwd Femke!
    Spannend, beterschap voor die grote!

Ik had sowieso tot 36 wk bij de vk mogen blijven hoor, dus dat is niet veranderd.

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hmm je weet dus net zoveel als voor het telefoontje.
    Ik hoop voor je dat je "gewoon" mag bevallen.

Fem,
    ik ben benieuwd of ze blijft liggen in haar nieuwe bed.

Ben ook erg benieuwd wat er nou gebeurt is het afgelopen weekend.
    wij blijven vooralsnog bespaart Fem.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, ik mag dus gewoon bevallen, ben dus wel degelijk wijzer geworden door het telefoontje.
    Het ging om een geplande ks of de mogelijkheid om vaginaal te mogen bevallen.
    Ja, als het op dat moment niet blijkt te lukken moeten ze alsnog ingrijpen, maar dat moeten ze bij iedereen.
    De kans op die warme blote baby is dus nog niet verkeken!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, woensdag eind van de middag "ziek" worden lijkt me niet oorzaak weekend hoor ;)

Femke,
    Ligt meisje er al in?

Lyd,
    Hoest met jouw kanjers?

6. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Naomi is zo goed als weer opgeknapt.
    manlief heeft morgen een dagje cursus en gaat maandag weer werken.

Oh dus je mag wel gewoon bevallen.
    Dat scheelt, had het zo niet begrepen.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nouja, er stond: het hoeft geen geplande ks te worden ;)
    Uitsluiten kunnen ze het nooit, bij niemand niet.

Fijn dat ze het beide weer goed doen!
    Hier gaat manlief maandag ook weer werken, zou misschien morgen al wel kunnen maarja...dat laatste dagje.
    Ze hebben hem al niet ingepland en als hij even iets heeft gedaan is ie nog wat wiebelig. Vind ik vaak niet zo veilig met zijn werk.

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Nee idd als ze wiebelig zijn is het het in hun vak niet zo heel veilig nee.

En uitsluiten kan idd niet.
    is ook moeilijk.
    maar de wetenschap dat je natuurlijk kan en mag bevallen is al lekker toch.

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Mooi dat de mannen weer wat opknappen. Vriendlief is ook gewoon naar zijn werk. Heb 'm gisteren met twee molletjes en een vitaminestoot naar boven gebonjourd. Voelde zich vanmorgen eigenlijk best wel weer goed.

Meisje lag rond half acht gisteren. heb eerst heel gezellig bij haar op bed gezeten met een boekje met hele leuke Friese gedichtjes. heel kneuterig zo saampjes. Toen lekker onder haar nieuwe dekbedje en dekbedovertrek ingestopt. Ze heeft zich eigenlijk meteen aan de slaap overgegeven. Was ontzettend uit. Normaal gesproken begint ze vaak rond 11 uur even te piepen, maar dat gebeurde nu ook niet. Ze had voor het vertrouwde gevoel haar slaapzak nog wel aan. Ze geeft vanzelf aan dat ze die niet meer wil toch.
    Vanmorgen om kwart over zeven was het even huilen omdat haar konijn op de grond lag. En dan is zo'n bed wel errug groot zo zonder je grote steun he. Lang leve het fantastische verduisteringsscherm. Ze ging namelijk gewoon weer slapen!
    Om kwart over acht heeft ze zo vanuit haar bed speelgoed uit de kast gehengeld en is lief in bed gaan spelen. Er dus niet zelf uit gekomen. ook niet toen ik riep dat ze wel bij mij mocht komen. Nee hoor, ikke spele in de bed.
    We hebben voor een deel van de zijkant zo'n metalen bedrekje waar ze dus niet over heen kan/mag klimmen. Via een opening aan het voeteneind kan ze dus wel in en uit bed, maar dat kwam dus nog niet in haar op.
    Zonet zat ze in bad. Vertelde ik haar dat Pake haar zo op zou halen. Die is namelijk met beppe op neefje aan het passen. Legde haar ook uit dat ze daar ging eten en dan weer thuis kwam om lekker in haar nieuwe bed te koesen. Ja mem, goed zo, vanmiddag. Was het antwoord. Wijsneus. Wist helemaal niet dat ze het woord vanmiddag al zo paraat had.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Knap kind zeg! Super!
    Hier dus ook zo'n bedhekje (hout) en Ruben weet dat hij echt naar het voeteneind moet om eruit te klauteren. Hij blijft ook nog altijd steevast in bed, komt er echt niet zelf uit.
    Wat hebben we toch ook super kids he! Hoop dat ze dit zo volhoudt, ze kan nu natuurlijk ook nog even onder de indruk zijn he. Hier was het juist de eerste dagen een paar keer naar boven maar verder niet.
    Ben zo benieuwd hoe de andere Walvisjongen het straks gaan doen! 2 nu in een groot bed! Stoer!

Manlief hier is wel weer goed opgeknapt hoor! Ik verklaar hem officieel beter! Moet zeggen dat ik het zelf wel fijn vind dat hij nog thuis is. Kon hij vanmorgen Ruben doen en naar de Bengels brengen. Ik doe mak aan...voel me super slap.

Ruben was vanmorgen weer zo super vrolijk! Is echt een heeeeeerlijk kind zeg!

11. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    fijn dat marin lekker heeft geslapen en is blijven liggen.

Voel wel een jaloezie opkomen nu.
    Naomi is altijd vroeg wakker en word snachts ook nog regelmatig wakker.
    Samen met de hormonen voelt het nu even niet goed.
    Ligt niet aan jullie maar aan mij.

het lijkt wel alsof ik de enige ben die een "moeilijke"slaper heeft.

Sorry hoor.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Lyd, kan me dat super voorstellen hoor!
    Lijkt me ook heel pittig hoor, een korte slaper als Naomi!
    Er is trouwens wel een topic over slecht slapende kindjes. Misschien dat je daar wat tips / adviezen of gewoon een beetje herkenning kan vinden. Staat bij Algemene clubs.

Ik had dit ook een beetje...maar meer omdat Ruben zo belachelijk veel sliep. Dat is dan weer het andere uiterste...maar soms voelt het gewoon even blegh zeg maar.

13. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    daar heb ik idd al is gelezen maar kan daar niets vinden.
    ik heb soms wel het gevoel dat ik faal, dat ik het niet goed doe.

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Als je daar maar mee op houdt!!!!!!
    Zie eens wat een heerlijk kind je hebt. Voelt zich vrij als een vogeltje. kan de hele wereld aan. Inclusief de grote diepe plassen van een kabouterbos. Maalt dan niet om viezigheid. Dan heb je de afgelopen twee jaar toch echt wel wat goed gedaan hoor. Anders zou je niet zo'n leuk kind hebben!
    We hebben allemaal unieke kindertjes. Die van jou heeft helaas aan een hazenslaapje genoeg. Die van mij doet momenteel megamoeilijk wat eten betreft. (pannenkoeken eten was een makje, laten we het daar op houden). De meneer uit groningen mept. Etc. etc.
    Snap je nu wel hoor. Je zit alweer een poosje tussen die 4 muren van jullie huis. geen uitlaatklep wat ze werk noemen. Fysiek is het pittig en dan spoekt madammeke ook nog eens.

Lau, ik houd idd wel rekening met het feit dat ze nog wat onder de indruk was en alsnog kan gaan stunten. de vlag gaat hier nog niet uit. Gaat anders wel heel belachelijk gemakkelijk.

Ben bang dat ik Lyd ga volgen richting ziektewet. Als mijn spieren zich nog strakker spannen in mijn middenstuk, dan breek ik.

15. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    vamorgen was ze om kwart over 6 wakker en nu wil ze weer niet slapen.
    Ik ben zo moe en wil ook even slapen.
    maar dat kan dus niet.

weet wel dat we allemaal unieke kinderen hebben en dat het heus wel goed gaat, maar ik voel me zo alleen hierin.

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    snap ik en als je zelf zo graag even wil liggen en dat gaat niet, dan voel je je nog vervelender.
    Hier is net eentje thuis gebracht en ligt nu weer boven.
    Geen idee hoe dit zal gaan. klinkt aardig actief allemaal

17. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    na 3 kwartier heb ik haar er maar uitgehaald.
    ze is nu nog chagerijniger als dat ze al was.

moet vanmiddag dus met een chaggo kind naar de fysio.
    heerlijk weer.

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    stond dus al bij het traphek

19. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    lekker dan!!!!

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    en nog een keer. ligt nu in haar oude bedje.

Lyd, kan je haar misschien bij die buurvrouw brengen die dat laatst aanbood. Kan jij in alle rust naar de fysio.

Deel Deze Pagina