Nou Fem, ben benieuwd vanaf wanneer jij "verlof" gaat hebben. Mijn hak was toen een botvliesontsteking...was niks aan te doen, ja, bevallen. Hoop dat je wijzer wordt bij de ha, ook m.b.t. de moedervlek. Hier geen problemen met het verzetten van de klok, hebben we eerlijk gezegd ook nog nooit problemen mee gehad. Fijn dat het bij Lenneke voorspoedig gaat! Ben erg benieuwd naar alle foto's straks
Lief dat je aan me gedacht fem. Naomi was zondag om 6 uur wakker, nieuwe tijd. dus haar gebruikelijke tijd. Vanmorgen was ze echter al om kwart over 5 aan het roepen. Toen ze er dus om kwart over 6 uit moest wilde ze slapen. Tja dat kan dus niet. ben wel benieuwd hoelang ze het doortrekt met het extreem vroeg wakker zijn. vorig jaar was natuurlijk nog een stuk kleiner en weer wat makkelijker terug te leggen.
Hier hadden we eerst ook nooit problemen hoor. Kan ook niet zeggen dat dit tijdstip een groot probleem is vergeleken met ander grut. Maar het went zo snel als ze wat langer slapen he. Ben jij een beetje opgeknapt Lyd? Wat uit kunnen rusten dit weekend?
waarom moest het meiske er trouwens om kwart over zes uit? De auto is definitief!!!!! Zaterdagochtend kunnen we 'm ophalen. 's Middags naar Imani, dus meteen een leuk stukje toeren
Meiske moest er om kwart over 6 uit omdat ze naar de gastouder gaat. ik ben wel opgeknapt. nog wel een klein beetje gammel maar dat ben ik vaker smorgens haha
dat gaat niet echt lukken. moet boodschappen doen er is niets meer in huis en de was moet ook gedaan worden. maar doe wel alles op mijn tempo dus dat scheelt.
Wat goed Natas! Leuk leuk leukkkkkk Femke, Fijn dat je dat nu al weet! Wat is standaard? Ik heb die intake telefonisch gehad en heb niet naar uren gevraagd verder (hing nog een ks boven mijn hoofd toen). Het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit...heb een mams en een man (andere volgorde natuurlijk ). We zien wel t.z.t. Net een aanrijding gehad, nouja, iemand reed mijn auto aan! Heb net een mailtje naar onze "krant" gestuurd...zal hem wel ff bloggen op de Walvissenhyves... Misschien ben ik kinderachtig hoor...maar het voelt zo onterecht hoe deze meneer deed! Heb helemaal geen zin in aanrijdingen en vooral niet in de kosten van de schade!
Rick heeft wel allemaal vestigingen moeten bellen, hahahah is wel even bezig geweest. Maar we kunnen terecht!
ff ali 49 uren is de standaard, maar omdat marin er is en omdat ik er van uit ga geen mantelzorger te hebben krijg je 5x2 uren extra. Zet mijn mams veel liever na de 10e dag in. Moet nog vaak genoeg een beroep op ze doen volgend jaar. Grote kans trouwens dat ik mijn eerste keus hulp ga krijgen. ze gaan het voor de zekerheid nog even na maar het is 95% zeker zeiden ze.
Helaas was er op de echo vrij weinig te zien. Mannetje lag met koppie erg diep en had 2 handjes voor zijn gezicht. was wel leuk even te gluren naar hem.
Natas, Had gehoop dat je een prachtig mooi ventje zou kunnen zien...heb je wel een foto'tje die een beetje duidelijk is of wilde hij echt helemaal niet? Leuk dat je de rest van de pegels nog aan de kleine man kan besteden! Daar maar iets dierbaars voor kopen! Hier weekend! Nouja, morgen veel telefoontjes plegen, aangifte doen etc. etc.
Tjee Lau dat is waar iedereen van droomt toch, 2 dagen werken en 5 dagen weekend. Hier vandaag de proefdruk besteld. ben benieuwd hoe het wordt.
Beetje depri: Ongi geworden. Niet leuk. Oma nog steeds niet goed te pas. Vader van mijn oude "beste" vriendin overleden. Rotdag op het werk. Mam moet volgende week geopereerd. Geen zin om verder uit te wijden. Ben er een beetje zat van allemaal.