De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    knuf voor jou Prinses.
    rustig aan.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    knuff prinses!!

Lau, nee echt helemaal niks te zien van koppie in 3d. hij lag zo diep en 2 armen voor zijn gezicht.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sterkte Prinses!
    Misschien jezelf even goed verwennen met iets waar je heel blij van wordt? Ik weet het ... schrale troost maar soms zijn er van die dingen die je te weinig doet en waarna je je toch een stukje beter voelt (hier kapper bijv.)... of nieuwe schoenen :D

Natas,
    Echt super balen zeg! Maargoed, je denkt niet meer: hadden we bij ... ook maar een echo gehad, want die heb je gehad.
    Gaan jullie het nog weer proberen of geven jullie op?

Lydia,
    Leuk zeg, ook aan de proefdruk!
    We hadden voor een meisje de tekst aangepast en daarvan weer twee nieuwe proefdrukjes gekregen (ze denken echt ontzettend leuk mee). Van 1 zijn we dolenthousiast dus die wordt het!
    We zijn er dus helemaal uit. Nu de exacte aantallen nog doorgeven en weer een missie voltooid.

Ik ga zo naar het politiebureau en vanmiddag naar de vlos.
    Denk dat, als ze thuis is, ik tussendoor bij Eef ff een thee'tje doe.

Succes vandaag iedereen!

Ow, Femke,
    Hoe gaat het slapen van Marin nu?

Ruben is de laatste tijd vroeg wakker....

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, voor de zwangeren:

Deze keer nog geen lekkende borsten (bij Ruben al veel eerder en geregeld), geen zwangerschapsstreep en nog altijd die heel vervelende harde buiken (gewoon kramp met rugpijn).
    Hoe anders kan het zijn he!
    De dinsdagen ga ik korter werken (de laatste 4 weekjes) denk dat mijn vk (en ikzelf natuurlijk) dit wel een goed plan gaan vinden. Die harde buiken vertrouw ik toch niet helemaal als ik eerlijk ben....vanmiddag nog maar eens aansnijden (ze zal er zelf wel over beginnen).

5. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Lekkende borsten niet gehad, ook bij Naomi niet.
    ja toen ze er was haha.

Idd ook aan de proefdruk, komt wel erg dichtbij nu.
    Bij Naomi waren we wel erg vlot met de kaartjes, nu nog 5 week.
    Beetje laat voor mijn gevoel.

Ik heb sinds maandag een erg drukkend gevoel beneden en ook hoofdpijn.
    vrijdag maar is overleggen met de vlos.

Hoe is het nou prinses?

6. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Vanmorgen met Naomi naar de psz geweest.
    even kijken hoe het is, nou Naomi vind het wel prima, wilde niet eens meer mee naar huis.
    Heb haar ingeschreven en als er plek is dan hoor ik het.
    er schijnt hier nog al een wachtlijst te zijn.
    ach het hoeft ook niet alla minuut van mij.
    al liet zij duidelijk zien er wel aan toe te zijn.

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wat wordt ze groot hè? Leuk hoor die psz. Tim staat ook al ingeschreven.

Elmo, ik ben benieuwd wat de politie zegt.

Hier gaat het wel aardig hoor. Gisteren lekker even een stuk gewandeld. Dan raakt mijn hoofd ook al aardig leeg. Ik vind het allemaal wel een beetje te veel van het goede, maar goed daat is weinig aan te doen. Komen we ook wel weer doorheen.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Uiteindelijk bij het bedrijf de forumulieren alsnog ingevuld. Nu is het aan beide verzekeringen.....we zullen zien.

Ga gauw Lieke troosten...tjuuus

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lyd, is je bloeddruk nog wel goed? Ik houd niet zo van hoofdpijn bij zwangeren. En je hebt verder al zoveel in je koppie om je druk over te maken.

Proefdruk, nog helemaal niet mee bezig geweest. Moet eigenlijk eerst nog leuk gedichtje vinden voor op de kaart. Weet iemand een leuke site? Heb zelf al veel op gedachten-gedichten gekeken.

Slapen is knudde hier. Vanmorgen en gistermorgen was het half zeven. Is dus asovroeg voor haar doen. lang leve de wintertijd.
    Verder zonet dik 45 laten brullen in haar kamer. In die 45 minuten probeerde ze de boel te verbouwen, te spelen, de deur open te krijgen, smoesjes te bedenken etc.
    Ben uiteindelijk gezwicht en ze ligt innig tevreden op hara duim te soppen in het ledikant. papa probeert het vanavond wel weer. grrrrrrrrrrrrr

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jeetje wat een gedoe Fem. lastig hoor dat ze niet in het grote bed wil. Kom je misschien uiteindelijk nog op 2 ledikanten uit of ga je daar niet aan beginnen? Wel een tip voor mij in ieder geval. Eerst met ledikant naar de andere kamer, en dan pas in het grote bed.

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Inderdaad. eerst maar laten wennen aan het nieuwe kamertje en dan pas de boel omgooien. Nee, op twee ledikanten gaan we niet uitkomen. Daar gaan we niet mee eccoord. Uiteindelijk zullen we winnen. hahahaha
    Desnoods haal ik bijvoorbeeld volgende week het beddengoed en het matrasje uit haar lediakntje. Ligt niet echt lekker op een lattenbodem denk ik....

12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    bloedruk geen idee.
    moet vrijdag weer naar de vk dus zal het dan wel horen.
    zal het ook zeker wel even zeggen.

Hier is het 5 uur wakker idd lang leve de wintertijd.
    zei al tegen manlief, volgend jaar doe ik daar niet meer aan mee.
    daarintegen heeft ze vanmiddag wel 2 uur geslapen, dus ja wat is dan de afweging?
    voor mij smorgens wat langer dan hahha.
    aangezien ik snachts ook niet zo heel best meer slaap.

13. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    vervelend dat ze niet in haar nieuwe bedje wil slapen.
    Hoop dat vriendlief haar vanavond er wel in kan krijgen.
    Wij weten gewoon dat Naomi er niet in blijft liggen.
    Dus we wachten nog wel even met een peuterbedje.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat ellende met dat beddenwisseltrucje zeg!
    Hoop dat ze zich gauw overgeeft aan het grote meisjes bed (misschien die foto's van Ruben laten zien?).

Hier weer goedgekeurd.
    RIVM, HA en vlos zeggen wel enten tegen Mex. griep. Vlos puur omdat ze echt denkt dat de vaccinatie geen kwaad kan (omdat het alleen een dood virus is).
    Hmmmm
    Voor de kindjes denkt de HA ook enten, kan daar volgende week over terugbellen. Het is natuurlijk wel zo, als ik nu laat enten, de kleine ook beschermd is!
    Het is dat Ruben naar een KDV gaat en dat je niks mag hebben tijdens zwangerschap als je eenmaal griep hebt, weet niet of ik het anders had overwogen.

Wat doen jullie?

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Schadebedrag valt nog mee!
    760 euro ex BTW. Hopen dat wij gelijk krijgen zeg.....grrrr

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik weet nog niet of we Tim laten enten, tenminste ik heb ergens gelezen dat ze kinderen t/m 4 ook willen enten. Ik wil me eerst eens wat beter verdiepen. Heb het er ook nog niet met Flip over gehad. Ik vind het nu wel eng dichtbij komen.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, over de kids kon ik dus volgende week terugbellen.
    Het vaccin lijkt niet schadelijk...maarja,.... dat zeggen ze nu!

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ja, dat zeggen ze nu. En bij televisie, nieuws, etc, staat ook een topic waarbij me de haren recht overeind gaan staan. Politic krijgen nl een ander vaccin dan het "normale"volk. Ook niet voor niets lijkt me.

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    wij hebben besloten voorlopig niet te enten. Mij niet en Marin niet. Er is mij te weinig bekend om mijn grut daar aan bloot te stellen. Heb toch zo verlof dus kom niet meer in grote mensenmassa's. Vrienlief laat zich wel enten via zijn werk. Groot gelijk. des te minder kans dat hij het mee naar huis neemt.
    Blijf het ingewikkeld vinden en vestig hoop op tamiflu ofzo.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, maar mijn vk zei juist: als ik ziek wordt, mag ik niks hebben i.v.m. de zwangerschap....
    Ruben blijft naar het kdv gaan...dus ja...grote twijfel hier!
    Heb nog 2 wk om erover na te denken...grrrr

Deel Deze Pagina