De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Precies 35 wk vandaag Lyd!
    Dat slechte slapen is inderdaad waardeloos zeg...kon je er maar iets aan doen he!

Oww...hier begint 1 te huilen...nouja...ff kijken

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Imani, wat een gedoe bij het CB. Ontwikkeling gaat niet in een schuine lijn, maar gaat in stappen/sprongen. Dat is naar mijn idee ook het geval met groeien. Jeetje, misschien dat ze over een tijdje wel weer de lengte in gaat, en het "baby/peuter"vet verdwijnt. Tuurlijk moet je even alert zijn,maar om nu meteen naar de dietist te moeten, vind ik wel een beetje snel. Ik vind de redenatie van Lau ook niet vreemd. Als ze straks aan het rennen gaat, is het er zo weer af.

Lydia, nog maar 5 weken. Jee, wat gaat het snel. Nu dus last van allerlei kwaaltjes. Vervelend, maar het hoort er ook bij.

Elmo, hahaha die Wuben. Knap hoor, dat hij steeds meer gaat kletsen. Hier thuis ook nog steeds verbaasd over de razendsnelle taalontwikkeling. Vanavond zei hij zelfs kabouter. Ik heb even met mijn oren staan klapperen.

Hoe is het met de rest van de dames?

Ik ben bij de condoleance geweest, en heb haar even stevig geknuffeld. Later kwam ze nog even bij me zitten, en hebben we nog even gehuild en geknuffeld. Het was fijn om even te zijn geweest.
    Het voelt toch een beetje dubbel om ook nog naar de crematie te gaan. Ook omdat we al even hebben gekletst. Ik ben dus nog steeds aan het twijfelen. Ik denk dat ik wel ga, maar hetgeen wat ik graag wilde (het even kletsen, knuffelen. e.d.) hebben we al gedaan. Ik sta dus alweer in de twijfelmodus. Hahahaha, ik wil een muts voor sinterklaas, met de term megamuts erop geborduurd.:D

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    ja er is wel iets aan te doen maar daar wachten we nog maar een week of 2 mee minimaal

hier word de r ook bijnan niet uitgesproken.
    wel hele zinnen worden er al geproduceerd.
    Gastouder verbaasde zich over de woordenschat van Naomi.
    Ook kan ze in het engels tot 10 tellen.
    Moet wel eerlijk zeggen dat ze dat van Dora leert hoor.
    daar is ze helemaal weg van hahaha.

4. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Tasmanian devil, hahaha. Ik zie die blonde lokken al voorbij zoefen. Of is het zoeven?

De R is hier ook nog ver te zoeken. Charlotte wordt iets in de trant van Sjlotte.

Lydia,
    Heb zomaar het idee, dat beebje niet meer zo lang op zich laat wachten. Natuurlijk nog wel even twee weken.
    Hahaha, dikker vanwege een Afrikaanse vader. Ik denk eerder vanwege Nederlandse mama.:p Die zit ook nog ver boven haar normale BMI.
    Hoewel een aantal tantes van Sjlotte erg klein zijn en een behoorlijk achterwerk hebben. Nu maar hopen dat die genen haar gepasseerd zijn.

5. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Prinses,
    Fijn dat het zo gelopen is.

Lijkt mij stiekem toch ook wel erg leuk om Sjlotte in pietenpak te zien rondlopen

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahahah...kabouter en Bob de Bouwer is hier 1 woord: bouwer :D

Tot 10 tellen in het Engels? Na 1, 2... zegt Ruben: huppatee :D
    Of 3..net hoe zijn pet staat.

We vroegen hem vanavond hoe oud hij wordt, hij leek twee te zeggen maar ik hou het op een toevalstreffer.
    Ik heb het idee dat Ruben het allemaal wat afraffelt, die heeft niet zo'n zin in volzinnen volgens mij.

Van de week dook hij onze "vakkenkast" in (naast de eethoek)...hij was druk aan het kletsen, verschoof denkbeeldige dingetjes en toen: toen moesten wij denkbeelde hapjes nemen van zijn denkbeeldige brouwsel. Hoezo een keukentje? Kokkerellen wil prima in de kast :D

Lekker ding!
    Erg leuk om de ontwikkelingen van alkaars kids zo te lezen!

prinses,
    Nu je haar hebt gesproken kan je ook gewoon gaan om aanwezig te zijn toch? Ik zou zeker wel gaan, het is zo'n belangrijk en emotioneel moment. Als iedereen wegblijft die ook gecondoleerd heeft....

Ja Lyd,
    Nog ff niet bevallen nee! Je dacht dat deze langer zou blijven zitten...denk je dat nog steeds?

Manlief en Eef waren overtuigd van een jongen hier maar beginnen beide te twijfelen!
    Nou wordt het griezelig!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahahahah...ja, ik zou haar ook wel in zo'n kleurrijk pofbroekje willen zien!

Imani / Lyd,
    Ik had ook al het gevoel dat ook de tweede eerder komt dan afgesproken ;)

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36

Hahahaha, had dat even eerder gezegd.;)

9. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Elmo,
    Ik denk een meid. Waarom? Anders ben ik de enige die een meisje heeft gekregen deze ronde en dat klopt verhoudingsgewijs niet. Of het moet zo zijn dat de meisjes later gaan komen, bij degene die nu 'nog' niet zwanger zijn. (Ik hoop niet dat ik mezelf nu een beetje ongelukkig uitdruk).

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vers van de pers hoor, dat idee.
    We verbazen ons de laatste dagen / week echt over zijn levendige fantasie. Zo mooi om hem stilletjes te zien spelen in huis.

De enige tv programma's die hij kent, kent hij van het kdv volgens mij. Bob de Bouwer heb ik nog nooit gezien in elk geval.
    Heel soms die domme tubbies 's ochtens maar verder...ding staat praktisch nooit aan.
    Dora, daar heeft hij volgens mij nog nooit van gehoord :D

Niet dat ik het niet goed vind hoor, beperkt vind ik tv prima, maar hij kan veel te leuk zelf spelen.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Imani,
    Maar dan zou ik de enige zijn met een meid tussen alle jongens (die allemaal in dezelfde periode uitgerekend zijn)...dat kan toch ook niet?!
    Heb echt geen flauw idee. Als ik de proefdrukjes zie wil ik ze alletwee!! whahaha

Je drukt je prima uit hoor, ik snap het in elk geval.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geslacht bij de Elmo-family:

U kunt inzetten.......

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Tim kijkt wel iedere dag eventjes tv. Half uurtje of zo. Vaak als hij moe is, vindt hij het heerlijk om te kijken. En als je je dan in de tubbies verdiept, zul je zien dat het toch wel een goed programma is. ;)Momenteel is pingu en nijntje favoriet.

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk toch een jongen.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, ik vind de tubbies voor hem ook wel leuk hoor! Hij doet altijd actief mee voor de buis (gaat er dus niet eens languit voor liggen zoals zijn nichtje). Alles wat die vier doen moet hij ook doen :D

Tuurlijk, als ik aan het koken ben, hij is moe, hangerig *lees vervelend* dan parkeer ik hem ook wel eens voor de buis hoor :D
    Het is alleen niet zo dat hij vaste programma's kijkt of een ritme heeft met die kast.

16. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Jemig, zie net foto's van mezelf die vanochtend genomen zijn. Daar wordt ik echt niet vrolijk van, mag denk ook wel dagelijks een paar uur op een hobbelpaard gaan zitten om mijn BMI omlaag te krijgen.

Elmo,
    Toch blijf ik bij mijn redenatie.:D

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Imani: Meisje
    Prinses: Jongen
    man Lyd (Lyd ook?_: Meisje

18. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Hier gaat de tv aan als mams gaat koken, struikel anders over haar tijdens mijn bezigheden. Tubbies is favoriet.

19. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Ghehehe, daar kom ik nooit meer van af!

Deel Deze Pagina