De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Whahahahahaha!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Alleen dat haar al!

3. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Zie mezelf al helemaal zitten op dat ding in het jurkje wat ik op die foto aan heb. Plaats de foto wel effe op hyves, begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel.
    Dacht dat het een leuk jurkje was, maar komt voorlopig achter in de kast te hangen. Dat reduceert mijn garderobe tot drie setjes.:(

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, dat klinkt bijna Depri!
    Nou...laat die foto maar komen :D

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    O, wat irritant dat je dat zo voelt Imani. Ik kan me dat gevoel ook nog levendig voor de geest halen. Uiteindelijk komt het allemaal goed Imani, als je even je best doet. Dat heeft hier wel een jaar geduurd, voordat het er een beetje vanaf ging/was.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

... ik maar denken dat een jaar heel normaal is.

Elmo gaat Elmoman achterna! Lekker tukken.
    Morgen mak aan. Ruben wegbrengen naar het kdv en dan zelf lekker naar de kapper, met moeders lunchen en dan uitgebreid naar kuikentje loeren!
    Ben erg benieuwd.

Truste dames!

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Veel plezier met kuikentje kijken. Welterusten.
    Ik ga zo nog even in bad denk ik en dan naar bed. Flip is naar Jochem Mijer. Het zal dus wel laat worden.

8. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Foto's geplaatst.
    Imani gaat achter imani-man aan en hoopt op net zo'n nacht als gisteren. Slapen tot morgenvroeg en tussendoor niet wakker worden van kindjes.

Trusten!

9. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Oja, nog erger. de foto komt waarschijnlijk ook nog in de plaatselijke krant. Ach, ik moet maar zo denken, de mensen zien me dagelijks zo. Hun zal het niet opvallen.

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ga meteen kijken. Welterusten!

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik vind het juist leuk staan. Dus tover maar weer voor de dag.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Leuke foto Imani!

Hier weer een jochie dat vroeg wakker was...nog voor Elmoman :(
    Konden we op een kdv dag rustig aan doen,.... zitten we nog eerder aan een broodje dan anders!

Gisteren trouwens ook nog super leuke winterschoenen voor Ruben gekocht (40% korting!). Nou heeft ie echt genoeg :D

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    vanochtend toen ik Tim uit bed wilde tillen, ben ik door mijn rug gegaan. Pff, wat doet dat zeer. Ik kon echt niets meer. Heb dus ook maar mijn werk afgebeld. Ik heb ibuprofen geslikt en nu kan ik alweer wat meer bewegen. Misschien dat ik vanmiddag alsnog ga werken, als het lukt. De crematie gaat dus ook lastig worden. Ik heb een sms gestuurd en zal van het weekend er nog een mooie kaart achter aan sturen.

14. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Lau,
    ook wij denken een meisje.

prinses,
    weet hoeveel pijn dat kan doen door je rug gaan.
    prbeer wel te blijven bewegen en niet teveel pijnstillers te slikken.
    mijn ervaring is dat je dan niets meer voelt je meer doet als dat je kan.

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Misschien mosterd na de maaltijd, heb nog niet verder gelezen.
    Ik zou gaan. je hebt tenslotte een kaart gekregen. je bent dus belangrijk genoeg voor haar om in deze pittige tijd aan je te denken.
    En verplaats je anders in haar. je stuurt een kaart en dan komt ze niet naar de plechtigheid. Kan je later niet met haar praten over het hoe en wat.

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    nou moe...... Heb ik al die pagina's doorgeworsteld, ben ik het helemaal kwijt. Zou ik dan toch last krijgen van zw.dementie?

Lau, een meid. En dan heeft ze het voor het uitkiezen. Zou trouwens wel praktisch zijn. Marin aan Ruwen koppelen en ons broertje aan jullie zusje. Wordt gezellig met kerst hahahaha. Zijn jullie ook wat vaker thuis in de weekenden.

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    tis hier saai op vrijdag zeg!

18. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    haha zeg dat wel ja.
    Lau hoe waren de echo's?

Vk verhaal staat op hyves.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jij denkt ook een meid Femke!
    Jeetje mina zeg...nou, we raken op deze manier wel super nieuwsgierig zeg!

Echo duurde 1.5 uur en 3 studenten gingen "oefenen". Daarvan is dus 1 mijn eigen vk (die ging als laatste en zorgde er tussendoor voor dat ik voldoende leuke kiekjes kreeg) hahah.
    Erg grappig om dat gestuntel te zien, je krijgt meteen heel veel respect voor de echoscopistes want het ziet er altijd zo makkelijk uit als zij het doen!
    Het was geen medische echo en i.v.m. met het geslacht hebben we vooral veel hoofd gemeten en buikje gemeten. Bovenbeen 2x (beeld vastgezet en toen gemeten). Mijn eigen vk heeft het beentje laten zitten want die wilde zelf ook niet zien wat het zou zijn.
    Ik heb echt ontzettend leuke profielfoto's en 2 waar je het snoetje van voren ziet. Van voren lijkt ie enorm op mij en vanaf de zijkant wel op man / Ruben. We zullen zien (wat een wangen zeg!!!).
    Inscannen moet nu boven dus OF ik doe dat dit weekend en anders misschien maandag op het werk even. Moet daar net ff zin in hebben. Het zijn er wel veel :D

Verder gisteren de verf en de vloer gehaald. Manlief is nu sausen. Met een beetje geluk kunnen we volgend weekend inhuizen!! De groene kleur is wel errug groen geworden (in de pot) dus daar maak ik me lichterlijk zorgen over...we zullen zien. Wederhelft heeft alle vertrouwen.

Nu op naar woensdag! Ruben zijn tweede verjaardag en de echo voor het niertje van ons kuikentje...

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Foto's echo op mijn Hyves

Deel Deze Pagina