Zo even bij gelezen.. bleh heb het deze week veeeeel te druk gehad..en dat moet ik dan nu weer bekopen. Slecht slapen en misselijk als de pest. maar goed.. nog 3 weekjes. Mijn vervanger is aangenomen en draait vanaf maandag met me mee. de mannen zijn boodschappies doen en ik kom net uit de douche. Sorry even ego.. denk wel aan jullie.
Hier ook veel te drukke vrije dagen (had ik er nog wel 3 deze week!). Manlief is aan het sausen...en ik zit hier..te forummen. Rug doet zo'n zeer dat ik me niet eens schuldig voel. Aankomende week wordt ook meer dan hectisch...nog 4 te gaan! Even gas terug Natas!
Om 11.00 uur viel mijn kaboutertje om van de slaap. Hij ging heerlijk liggen pitten. Nu, 14.30 uur komt er geluid uit de babyfoon...eindelijk kunnen we boodschappen gaan doen! Wat een slaaphoofd zeg! In plaats dat ie dat nou gewoon lekker in de nacht doet!!!
Zo, in 1 middag alle cadeautjes gekocht voor alle kids in de familie! Zelfs de nog in mama's buik wonende telgjes! Ook voor nichtje die half december jarig is al wat gescoord...goed bezig toch! Prinses, Jouw rug alweer wat soepeler?
Dan ben je maar klaar he? hahahah Babykamer.. rick heeft van de week 2 muurtjes geverfd.. de kleur muren zeg maar. Die andere komen als de meubels in elkaar staan.. alles staat hem nu in de weg. Morgen komen mijn schoonouders en dan gaat mijn schoonvader even helpen met de meubels. Dan nog 2 andere muurtjes in romantisch wit en dan de aankleding!
hihi, allemaal activiteiten in de babykamers. Moet ook mijn vader maar eens gaan polsen...... En maandag maar eens bij de drukkerij langs.
Leuk, leuk leuk, al die baby-dingetjes. Ik loop er alweer helemaal warm voor. Hihi, nog maar even (lang) wachten.... Rug is alweer soepeler. Gisteren ibuprofen genomen, maar daar kreeg ik hoofdpijn van. Vandaag dus maar een paracetamol, en sinds het eind van de middag is de pijn weg. Jippie!
Hoi meiden, We zijn over, het is een prachtig huis en langzaam raken alle dozen leeg... We beginnen te wennen aan het nieuwe stekkie alle 4. Met man en kinders gaat het super en met mezelf trouwens ook. Met zuslief helaas nog steeds niet, snik. Morgen er naartoe. We zijn sinds gisteren ook weer online, dus kan weer meekletsen. Ik moet nog wel even gaan bijlezen.... Liefs Len
Fijn je weer online te zien Len. En dat jullie nu zolangzamerhand jullie draai vinden op jullie nieuwe stek. Jullie hebben wat dat betreft ook lang genoeg tussen de dozen gezeten toch? Wordt tijd dat we wat gaan afspreken, vind je ook niet? Prinses, fijn dat het met je rug uiteindelijk meeviel. Er finaal doorheen gaan kwan zomaar twee weken duren dus dan heb jij mazzel gehad. Hier heeft er eentje zonder slaapzak heerlijk geslapen. Lag helemaal opgekruld in haar bed toen ik ging kijken. Kon natuurlijk niet meer met die slaapzak, was eigenlijk zo goed als te klein. Vanmorgen tegen achten stond ze naast ons bed. Prima tijd dame!
Goed bericht Femke! Ze waardeert haar nieuwe bed en kamer nu dus? Nou...dan viel het eigenlijk nog mee toch! Well done! Lenneke, Ligt je zus nog / weer in het zh of is ze wel thuis? Wat naar zeg, ze kan zo echt niet genieten van haar zwangerschap! Fijn dat jullie lekker wennen en niet meer uit dozen lezen! Je mag van mij een serie'tje foto's showen hoor! hahaha Natas, Kaart van Dean was ook erg leuk! Heb nu in 1 van de boeken wel een kaartje gezien die daar wat op leek. Ben benieuwd naar je nieuwe creactie! Iedereen al over de namen uit? Mijn schoonzus dacht net door de foto's een jongen...maar zou een meisje ook echt niet gek vinden :S whahah...we zullen het af moeten wachten! Ben zoooooo benieuwd (of had ik dat al vaker gezegd? hihihi). De kamer wordt echt mooi! De creme is nu 2x gesausd, manlief doet nu de gekleurde wanden! Denk dat de vloer er deze week in de avonden nog wel in gaat...hij heeft echt de smaak te pakken. Leuk leuk leuk Als de wandjes klaar zijn en Rubie is weer wakker, dan gaan we nog ff naar de babyzaken in de stad. Moet nog een nieuw matrasje voor de wieg (die van Ruben had al vocht / schimmelplekken ... dus denk dat we wat gaten in de bodem van de wieg moeten maken). Verder was hij vandaag rond 7 uur wakker, half 8 uit bed dus dat was weer schappelijk! Broer, schoonzus en neefje zijn net vast voor zijn verjaardag geweest. Zijn neef en hij kunnen zo ontzettend leuk samen spelen! Verlang zo naar ons kuikentje! Woensdag nog even gluren
Hey len fijn je weer te zien! Goed te horen dat alles goed gaat in jullie nieuwe stekkie! Ik kom snel kijken! hihi ben benieuwd! Fem, nou dat is mooi dat ze lekker heeft geslapen! ik duim ook mee dat ze het nu zo blijft doen! Lau, hahahaha herken je gevoel zo.. wil ook zooo graag mannetje zien! maar goed we moeten nog even geduld hebben he! Niks meer van de makelaar gehoord, maandag opnieuw een bezichtiging. Hier gaat straks het kamertje in elkaar.. zodat de laatste 2 muren kunnen worden geverfd. Ben zooo benieuwd! Oma heeft iets heel leuks voor Dean gekocht op marktplaats.. hahahah was eigenlijk voor de sint, maar ze kan niet wachten, dus hij krjgt het dinsdag al. Zal zo eens een foto neerzetten..
http://www.mypedalcar.nl/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=40&category_id=1&flypage=shop.flypage&manufacturer_id=0&page=shop.product_details&product_id=7 Hier staat het.
Ontzettend leuk ding Natas! Vraag je je nooit af bij dit soort dingen....waar laat ik het allemaal? en... er komt er nog 1 bij hahahah Nou, duimen draaien weer voor de bezichtiging! 1 wand is nu groen en ik vind hem moooooi! Pfieuwwww...ik was zo onzeker toen die pot Flexa open ging! Op de muur vind ik hem echt mooi! Nog 1 wandje en het kan weer drogen!