De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahaha ik had het ook met een flexa potje.. maar zo opgedroogd is het mooi!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whoehoeee Ruben is keurig (na 2 uurtjes) weer wakker!
    Zou hij zijn ritme terug hebben?

Nouja, hij loopt alweer om eten te roepen, dus we schuiven er een broodje in en gaan dan de hort nog ff op.

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    weten jullie nog een leuke site voor geboortegedichtjes?

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Nee Fem, zou het niet weten sorry.

Hier een lekker gezellig weekend gehad.
    Gisteren gevallen, gleed uit over stoffer en blik.
    Gisterenavond toch even de vk gebelt, aangezien ik geen bloed of vruchtwater verlies en de kleine gewoon voel bewegen geen actie.
    Vanmorgen was ik dus zo stijf als het maar kon.

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Oh da's dan ook weer lekker. En een zere rug en zo stijf als een plank. Schiet dus weer niet op. Maar voorzichtig aan doen vandaag dan.

Marin werd vanmorgen rond kwart voor zeven wakker van vriendlief die naar de badkamer ging. Madam stond dus meteen naast ons bed en nodigde zichzelf uit. Maar dat ging zo maar niet. Heb haar uitgelegd dat ze eerst in bed moest blijven en daar moest vragen of ze uit bed mocht. Zometeen staat ze om vijf uur met haar konijn naast ons in de startblokken. Mooi niet!
    Heb haar dus teruggebracht naar bed. Daar begon het krijsfestijn. Goh, wat maakte ze het bondt. Alsof ze drie keer achterelkaar vermoord werd, zo gillen. Ik lag dus gewoon te grinniken in bed vanwege al dit verbale uiterlijk vertoon. Toen werd het stil en hoorde ik weer blote voetjes op het laminaat. En ja hoor, daar was madam alweer. Ze wist niet hoe snel ze onder mijn dekbed moest kruipen. Viel het even vies tegen dat ik haar weer uitlegde wat ik van haar verwachtte en haar daarna weer terugbracht naar bed. Zo zijn we een half uur doorgegaan. Het mag een wonder heten dat ze nog geluid kan voortbrengen. hahahaha.
    Uiteindelijk heb ik het dan toch voorelkaar gekregen.
    Zij: memmie?
    Ik: ja?
    Zij: ikke ben klaar koesen
    Ik: oja? En wil je me iets vragen? (toch een beetje helpen om de stembandjes verder te sparen)
    Zij: ikke mag uit bed appetiet? (alsjeblieft)
    Ik: jahoor, kom maar gezellig bij mem liggen

Kind was innig gelukkig. Lag daar met een intense grijns op papa zijn kussen.
    Gek kind.
    1-0 voor mem vandaag, maar was dus zelf ook wel heel erg klaar koesen.

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oooww lyd toch! voorzichtig!

fem pfff moest wel ff lachen hoor.. je hebt me er ook 1tje!

Morgen naar lyd en Naomi! gezellie!!

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    jah, en straks zijn het vast twee van die typetjes hahahahaha.
    boodschap was trouwens wel overgekomen. Vroeg vanmiddag netjes of ze uit bed mocht apetiet. Was stomverbaasd dat ze dit dus zo snel door had. Zal wel toevalstreffer geweest zijn hahaha

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel veel plezier Natas en Lyd! Lukt vast wel :D

Femke,
    Jeetje, die Marin is echt goed zeg! Ben echt erg blij dat het zo gauw goed gaat! Ik dacht ook de eerste twee dagen; dit wordt helemaal niks! Viel hier achteraf dus ook reuze mee!
    Gaan we nog foto's zien?

Hier heeft mijn super laiverd al het schilderwerk afgemaakt zondag avond en vanavond de vloer al helemaal gelegd!
    We kunnen INRICHTEN!!
    Owwww...ben zo blij dat het ineens dan toch zo gauw klaar is!
    Volgens mij is de nesteldrang hier begonnen :D

9. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Fem, geweldig die conversatie met je dochter! Ik hoor het gewoon gebeuren!

Hier ook een soortgelijke situatie maar dan midden in de nacht vanuit het ledikant. Pappa gaf iets te snel toe en nam haar mee naar ons bed. Fout! De nacht erna natuurlijk toevallig hetzelfde verhaal. Daar gaan we mooi niet aan beginnen.
    Dus paar nachten krijsfestijn en wij maar uitleggen dat het midden in de nacht is enz...
    Heb pappa het ook op laten lossen door hem duidelijk te maken dat hij moet laten 'voelen' dat hij de baas is en niet zij. Bijvoorbeeld door de toon van zijn stem en niet in discussie gaan enzo.
    Hij vind het te snel zielig en moet er vaak ook om lachen. Tja dan gaat het mis.
    Gelukkig heeft Nicky de boodschap ook begrepen en roept nu heel lief uit bed, Pappa Nicky wakker, mag Nicky uit?
    En als we dan zeggen nee, dan wil ze even een muziekmobiel aan en gaat ze weer slapen. En bij ja vissen we haar uit bed en mag ze lekker tussenin.

Lyd, wat balen zeg. Ook nog bont en blauw geworden?
    Ben benieuwd hoeveel tijd je straks tussen Naomi en beebje hebt, qua verjaardagen!

Laura, jullie lekker aan het klussen voor het kamertje lees ik. Leuk weer he? Ik ben echt tevreden hoe de kamertjes hier geworden zijn.
    (jaja, foto's volgens, hahaha)

Fem, nieuwe auto?
    We bellen wel even binnenkort om iets af te spreken oke?

Natas, aftellen op school?

Prinses hoe gaat het met jou?

Marlene, jullie al aan je huis opknappen begonnen? Of is dat pas later aan de orde?

Hier gaat het goed. Het huis is al een heel eind af. Nu lekker neuzen voor nieuwe eettafel. Kan het krijgertje van opa eindelijk eens weg.
    Kamers zijn erg leuk. Voor onze kamer komen de gordijnen nog.
    De tuin is nog een zandbak, nog geen idee of we daar geld voor over houden.

Met de kinderen gaat het super. Nicky gewoon haar buien die bij de 2 jaar horen. En Noud is een super zoet en lief kind. Borstvoeding gaat super, hij komt meestal 1 keer in de nacht. Echt prima.
    Morgen met beide kids naar het CB. Zal mij benieuwen...

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow Len, heerlijke berichten weer bij jou vandaan!
    Super zeg!
    Goed dat je het papa zelf op laat lossen, dat krijgt ie ervan!
    Ruben wil alleen maar bij ons op bed zitten om naar de visie te kijken :(
    Als dat dus niet mag is ie zo weer pleite. Die sjeest altijd met zijn spulletjes tussen onze kamer en zijn eigen kamer. Kan hij lang volhouden, wij blijven dan nog even lekker liggen :D

Hier morgen ook een CB bezoek, ben benieuwd!

11. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Ruben en Naomi alvast gefeliciteerd met jullie 2de verjaardag.

Liefs Sonja en Esmee

12. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Pff, net klaar met wat administratie voor school.

Lenneke,
    Wat leuk om te lezen hoe het met jullie gaat, super dat bv zo goed loopt.
    had jij dat nou ook, dat je je van te voren een beetje druk kon maken hoe alles zou gaan lopen en hoe je het allemaal moest organiseren. En eigenlijk loopt het over het algemeen wel vanzelf.

Elmo,
    Hier ook geen kindje dat rustig tussen ons in gaat liggen. Ook tv kijken en heen en weer lopen tussen haar kamer en onze kamer. Maar ook prima, kunnen wij nog even blijven liggen.
    Morgen de grote dag. Wat gaat de tijd snel he! Is het alweer twee jaar geleden.

Hier morgen naar de dokter met de kleine, haar oortje rommelt nog steeds een beetje. Verder op verjaardagsvisite bij een meisje dat ook twee wordt. Eigenlijk had zij 4 weken ouder moeten zijn dan Charlotte, maar dat is nu precies omgekeerd.

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36

RUBEN GEFELICITEERD!

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Nog geen gordijnen op je slaapkamer. Dan maar ff niet in je blote gat door de kamer dansen dan he.
    En een zandbak in de tuin, denk niet dat Nicky zal klagen.

Ja, een nieuwe auto. Ben er erg blij mee. Vriendlief ook, die "mocht" hem vandaag mee hebben naar zijn werk. (ook alleen maar omdat ik in de stad op een onmogelijke plek moet parkeren vanmiddag hahahahaha)

Natas en Lyd, veel plezier saampjes.

Lau, laat je weten hoe de echo is geweest? Ook heel veel plezier vandaag. We maken snel een afspraak. je begrijpt het vast wel dat ik niet in mijn uppie die kant op kom rijden nu. Moet naar de vlos en vind het ook nog wel wat spannend. Zal erechter toch eens doorheen moeten anders kom ik in het voorjaar helemaal nergens als vriendlief weg is.

Er is een voorlopige vertrekdatum voor hem genoemd. We hoopten op half maart, maar het wordt waarschijnlijk de 2e al. En dan eind juli terug. Zal je zien, loopt hij net Marin haar verjaardag mis.

15. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ruben gefeliciteerd met je verjaardag.

Lau, succes met de echo.

Fem,
    Natas is gisteren geweest en het was erg gezellig.
    Dus vriendlief ws al begin maart weg en dan pas eind juli terug.
    dat zijn 5 maanden!!!

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Oh, suf van me zeg. Dat heb je als je je koppie een dag niet laat zien hahaha.
    Ja, de uitzending is dus sowieso 4 maanden en 3 weken. Maar dit kan nog langer worden. Zodra er een zandstorm is ofzo, wordt het vertrek naar huis meteen uitgesteld. Je kan pas met zekerheid zeggen wanneer hij thuiskomt zodra hij op Kreta aankomt. Daar hebben ze dan nog 2 dagen zonder zandbak en met psychologen enzo. (en een borrel of twee geloof ik hahahaha)

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Vanmiddag weer naar de vlos. Ben verdulleme 2 kilo aangekomen de afgelopen twee weken. Zit dus nu op plus 11,4. Hoop dat de kilo's van toen met Marin me bespaard blijven. Merk al wel dat ik vocht begin vast te houden. lekker is dat.

18. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    2 borrels maar? hahaha

Vocht vasthouden heb ik (nog) geen last van, had ik bij Naomi ook niet.
    Voel me wel dik en opgeblazen maar dat mag ook wel dacht ik met bijna 36 weken.

19. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Ruben Gefeliciteerd!

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ruben, manneke, heeeeel erg gefeliciteerd! Hopelijk had je een super dag!

Deel Deze Pagina