Wat dacht je ervan dat we Marin ook wasco cadeau geven? Dan kunnen ze er samen mee spelen. Onze apothekerskast zit ook onder de wasco, de vensterbank. MMMM dat word toch poetsen vandaag. BALEN!!!!!!!!!
oh...... je meent het! sjips zeg. Marin heeft wasco, maar mag dus hier alleen kleuren aan tafel terwijl ze in haar stoel vastgesnoerd zit. Nu snap je waarom. slecht opgevoed wicht zeg.
Oh Lyd, op de wasco na klinkt het inderdaad heel goed allemaal zeg! Super! Wij gaan de babykamer lekker inrichten vandaag. Gisteren ontzettend veel gewassen en gestreken (teveel gewoon), dus alles kan vandaag de kast in. Lau heeft nieuwe plankjes voor Ruben gehaald dus de babykamerplankjes kunnen daar nu ook weg. Gisteren trouwens de koopakte getekend! Lau gaat net naar boven om die plankjes te demonteren, zegt ie tegen Ruben: tot zo! Ruben zwaait en zegt: tot zo Kind is echt bijna TE fit....
Zal vriendlief op zijn sodemieter geven aangezien het gaatje net iets te hoog zit voor die kleine sloper van ons.
Lydia, een leuke verjaardag zo te horen. Meiske lekker verwend in ieder geval. Hopen dat de trend van langer slapen, zich voortzet. Fem, heb je ook genoten van de verjaardag van Naomi. Hoe is het met je bekken? Lau, wat zul jij geschrokken zijn. En nu toch alweer opgeknapt. Hopen dat dit zo blijft en dat hij niet tegen de avond helemaal instort. Lenneke, wat een gedoe met je zus. Ik hoop dat de pillen op de plank kunnen blijven liggen en dat beebje zich nog een tijd rustig houdt. Met mijn moeder gaat het goed. Gisteren geweest, en behalve misselijkheid, vond ik haar toch behoorlijk opgewekt. Vanmiddag ga ik weer eventjes. En ik was inderdaad een beetje in de war, hahahaha.....de verloskundige. Hihi!
zolang ik mezelf in acht neem, gaat het met bekken/schaambeen heel redelijk. Het feit dat ik gene groep meer heb en de lift neem scheelt al ontzettend.
Die werden ook zeer gewaardeerd door moeders. Helaas had ze de wasco al en hebben ze eerder onder tafel de vloer een ander kleurtje gegeven. Maar goed gelukkig is het echt zo eraf.
denk dat ik daarvoor te laat ben. kan het altijd nog proberen. ach zoveel kleurt ze niet nu dat scheelt weer. Lau, inrichten schiet al op??
Zo: babykamer is ingericht! Ben ontzettend gesloopt..heb nog nooit zoveel was in 2 dagen gestreken (kwam er veeeeeel te laat achter dat ik natuurlijk ook de plank kan laten zakken en een stoel erbij kan pakken....) maar het hangt in de kast! Ruben zijn kamertje is ook weer voorzien van schoon beddengoed, nieuwe plankjes etc. Onze kamer is ook weer alleen gevuld met onze eigen meubels...heerlijk! Ruben heeft eind van de ochtend nog flink geslapen dus wij konden lekker even onze gang gaan. Ben zo blij dat het nu klaar is. Je ziet maar, er kan zomaar iets tussen komen waardoor zo'n kamertje weer blijft liggen. Over 7 weekjes is het al zover (of 9 natuurlijk..). Ons kaboutertje is er nog niet helemaal maar ik maak me ook geen zorgen meer. Morgen bel ik eerst even met het kdv en als hij mag dan gaat hij gewoon. We brengen hem dus later en halen hem dan ook wat eerder op. Zo is zijn dag niet meteen al te lang. Lenneke, Goed te lezen dat ze het afbouwen bij zuslief weer gaan proberen. Hoop dat het wil zeg! Prinses, Ben eerlijk gezegd helemaal kwijt waar je moeder precies aan geopereerd is...schandalig maar waar. Mijn mannen zijn ff saampjes boodschappen doen, dat is er gisteren niet echt van gekomen door al dat gedoe. Het enige wat ik nu dus hoor is het getik van de droger en mijn eigen toetsenbord...zalig!
hier ook lekker bezig geweest.. geeft me zo'n rustig gevoel. was al 2 dagen een beetje van mijn padje af.
Mooi zo Natas! Ben erg benieuwd! Femke, Was jij inmiddels al uit het gedichtje voor op het kaartje? Je hoeft trouwens niet per se een gedichtje erop te zetten toch..? Kan ook gewoon een passende tekst! Wij vonden 1 zin die we sowieso wilde gebruiken. Deze staat nu boven aan de rechter kant. Het is dat de tekst voor een jongen spontaan op papier viel (typte het echt zomaar!) dus voor een meisje ook een mooie tekst gemaakt (duurde iets langer maar nu super tevreden). Deze week kan ik de enveloppen ophalen. Wordt erg benieuwd naar alle namen....het geslacht is alleen bij Erna en mij niet bekend toch? Hoorde laatst weer van iemand dat ze een meisje verwachten en dat er een jonge geboren werd, zijn jullie daar nooit bang voor? Het scheelt w.s. als je het heel duidelijk hebt kunnen zien, met eigen ogen maarja...ik zou een gyn / vk / echoscopiste toch ook wel geloven denk ik...
Oh, maar een meisjesnaam had ik allang paraat. dus dat is het probleem niet. Wat gedichtje betreft: ik wil dat het kaartje veel overeenkomsten heeft met dat van marin, dus daar horen wel een paar mooie zinnen bij. naam is uitgezocht!
Leuk hoor al die verhalen van geboortekaartjes. Elmo, mijn moeder is geopereerd aan haar heup. Die had ze vorig jaar gebroken op drie plaatsen, en daar is een pin in geplaatst. Het had neit het gewenste effect. Ze bleef mank lopen en hield veel pijn. Vandaar nu een andere pin en een nu heupkom en heupkop.