De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Natas,
    Dat is ook wat, met je zus.

Elmo,
    Dat komt doordat je Ruben onderaan heb geplaatst, de ticker loopt volgens de gegevens die onderaan staan. Dus je moet kuikentje naar onderen plaatsen en Ruben naar boven.
    Mijn banner is ook nog niet helemaal goed. Krijg de bovenste zin niet goed weer gegeven.

2. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Ha, zie net dat mijn banner nu wel goed werkt.

Prinses,
    Ach ja, de bikini kan toch weer opgeborgen worden de komende paar maanden. Hier ook al behoorlijk wat naar binnen gewerkt.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja, nu baal ik helemaal dat ze zo ver weg zit!

enne.. jeetje Fientje is ook al over 4 maanden 1....

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36

Hahahaha, bedankt dat je me helpt herinneren aan mijn bikini.:D

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahaha

6. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Had hetzelfde met mijn zus toen. Bij de eerste raakte ze met 34 weken in het ziekenhuis vanwege vruchtwaterverlies, dit hoorde ik een week later. Communicatie was daar toen nog niet zo vanzelfsprekend.
    Bij haar tweede bevalling was ik ook in Afrika. Een week na de bevalling werd haar zoontje opgenomen vanwege een bacteriele infectie.
    Vond het zo moeilijk dat ik er beide keren niet echt voor haar kon zijn.

Ja, het gaat hard met Fientje. Ze zat vandaag voor het eerst een broodje mee te eten tussen de middag. Waar blijft de tijds......

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nou he gaat zo hard.

Zo hulpeloos kan je je dan voelen!

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    sjee, bijna 8 maanden en aan het brood. Ik zal wel weer paf staan vrijdag.(mits ik me goed voel, heb nu last van oren en keel) Morgen haal ik je mp wel op hoor.

Natas, jakkes dat ze nu zo ver weg plat ligt. Is die grens van 25 mm gelijk aan die in Nederland?

9. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Wha vandaag 37 weken.
    ons mannetje mag komen vanaf vandaag.
    naomi zei vanmorgen al heel lief dat ze de baby wilde zien.
    Ik zei ja meis mama ook maar we moeten wachten totdat de baby komen wil.
    Zegt ze tegen mijn buik, kom maar baby.
    Zo lief, en dat om kwart voor 7 vanmorgen.
    smelt moment vond ik.

Hierbij dus ook mijn meld.
    hahaha

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whaaaaaa lyd meldplicht!

Ja die grens is gelijk aan Nederland. Ik had het namelijk ook met Dean, maar bleef bij 30 mm hangen gelukkig.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ah zo Imani!
    Tnx, ik ga de kids omwisselen (dacht nog wel dat ik goed gelezen had...hihihi).

Jeetje Natas, spannend voor je zus zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je juist nu er voor haar had willen zijn. Ik hoop dat het zo blijft, beter wordt!
    Jij mag dus ook lekker bij je vk blijven! Goed zeg!
    Met een beetje geluk hoef ik dus niet eens naar het zh, ja, pas als ik moet bevallen :D Hoop dat dat plannetje lukt!

Femke,
    Jij begint ook te kwakkelen! Nou niet ziek worden hoor!

Lyd,
    Jaaaaaaaaa: 37 wk!
    Meldplicht inderdaad. Ben erg benieuwd tot wanneer het ventje het naar zijn zin heeft. Kijke of hij iets meer geduld heeft dan Naomi.

Vaccinatie:
    Gek dat er dus ook weer vk's zijn die zeggen dat je na 34 wk opzich niet meer hoeft te enten. Mijn vk zei: juist!
    Je bent verder in je zwangerschap steeds vatbaarder. Ook kan je uk die antistoffen nog heel goed gebruiken, of via placenta of via de bv erna. Nouja, ... het is van begin af aan al 1 groot mysterie.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik word gek van die banner! Klopt weer geen snars van.

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoop het ook voor je lau! was blij dat ze het zelf zei.. ze vinden het dan stom dat ze je dan 4 tot 6 weken niet hebben gezien en dan ineens aan je kraambed staan.. nou ik vond het alleen maar leuk.

lijkt me wel gek om weer in het ziekenhuis te zijn..

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat vonden wij met Ruben zijn verjaardag ook heel idioot. Toen gingen we op de afdeling naast de kraamafdeling de echo laten maken voor het niertje.
    Laurens werd al bleek bij het inrijden van de parkeergarage..

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihi kan me voorstellen.
    Ben op de gyn poli 6 weken na de bevalling van Dean nog geweest en daarna niet meer.
    Kon alleen niet bij miijn eigen gyn.. maar ja dat maakt ook niks meer uit.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier heeft ventje met 2 boterhammen ontbeten en samen hebben we er nog 2 manderijntjes achterna opgepeuzeld. Vind ie zooo lekker!
    Weet nog dat hij er niks van moest hebben, tot hij zag hoe Marin ze verorberde :D
    Hij staat dan echt als een puppy zo'n beetje naast je te kwispelen :D

Ga vandaag maar eens een begin maken aan enveloppen schrijven denk ik.

Ow hier de nacontrole bij de vlos gehad trouwens.
    Nu zeiden ze ook: als je nu naar het zh gaat, weet je wel wat je te wachten staat. Die vlieger gaat niet op want je weet nooit wie er dienst heeft. Zoveel teleurstellende typjes gezien...ben dan liever niet voorbereid.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Banner: er staat echt bij de bovenste dat deze gebruikt wordt voor de banner / slider

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De mijne loopt ook niet goed.. kijk maar waar mijn babietje staat.. ik ben toch echt al 34 weken.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

De mijne staat echt helemaal in het begin, bij Ruben zijn riedeltje. Misschien omdat hij de langste afteltijd aanhoudt?
    Nouja, dan laat ik hem zo.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo, hier eindelijk een telefonisch consult met de ha over de Taco-griep!

Kabouter heeft heerlijk voor de tubbies gezeten. Hij kan zo ontzettend leuk meedoen dan he!
    Normaal sjeest hij de kamer door, maar het was een redelijk rustige aflevering dus hij zit dan lekker in zijn hoekje van de bank, voetjes opgetrokken (ideaal nog steeds, die Simi's).

Zometeen maar lekker aankleden..of niet...laat ik hem lekker in zijn pyjama tot zijn middagtuk :D

Deel Deze Pagina