En wat is daar uitgekomen Lau? Hier de envelopen opgehaald. denk dat ik ze morge ga schrijven dan is Naomi bij de gastouder dus heb ik alle tijd. Vanmiddag naar de vk
Ja echt wel. Controle bij de vlos was goed. volgende week weer. Ze vroeg wanneer ik dacht te bevallen, ik zei denk zo rond dezelfde tijd als bij naomi dus 38,6. Zij dacht ook hetzlefde, ze verwacht niet eerder. We zullen wel zien.
Waarom denkt ze voor de 40 wk dan? Is dat vaak zo, als de eerste eerder komt? Fijn dat je goedgekeurd bent! HA zegt over mijzelf: wel enten. Ja, ook als zijn vrouw zwanger zou zijn zou hij haar vaccineren (als zij dat wilde dan natuurlijk ). Over Ruben was hij niet direct voor vaccineren. Uiteindelijk zou hij voor ja gaan ivm zijn luchtwegtoestandjes. Dus...hier wordt gevaccineerd, definitief. Ook hoogzwanger zegt hij vaccineren. Het duurt even voor je daadwerkelijk afweerstoffen op gaat bouwen dus hoe langer je wacht, bijv. na de bevalling hoe later je antistoffen hebt. Je kindje kan ook op het einde nog net wat oppikken van die antistoffen. Dus, in alle gevallen zwangeren vaccineren vindt hij. Hij denkt overigens niet dat er echte complicaties kunnen ontstaan van dit vaccin. Ik vertrouw hem. Elmo
Geen idee waarom ze dat denkt eigenlijk. vond het wel grappig. denk ook niet dat ik de 40 weken ga halen, maar goed we wachten het gewoon af. hij bepaald zelf wanneer hij komt. Erg fijn dat de ha allemaal hetzelfde denken. Ik blijf wel bij mijn punt om pas na de bevalling te vaccineren.
Oh tuurlijk was ook niet bedoeld om je weer om te krijgen maar heb wel gevraagd waarom jij dat advies w.s. hebt gekregen. Ze denken er gewoon anders over maarja, de hele medici staat loodrecht tegenover elkaar toch. De vk's zijn het ook niet allemaal eens. Ben erg blij dat mijn vk en mijn ha beide adviseren om mijzelf te laten vaccineren. Ze denken beide echt niet dat er bijwerkingen zullen zijn, laat staan ernstige.
Hier donderdag en 10 december. Ben er nu wel gerust over. Ik haal hem en ga er van uit dat er dus geen mogelijke complicaties zijn. Moet zeggen dat ik vanaf vanmorgen een rauwe keel heb en het gevoel heb dat mijn hoofd vol zit....dus kom maar op. Alleen met een licht virusje lijkt me hoogzwanger zitten te zijn al niks...laat staan bevallen.
Tim is al vanaf kwart over 10 aan het krijsen. Hij wil niet meer in bed, en zo driftig heb ik hem nog nooit gezien. Uiteindelijk Flip maar gebeld, die is thuis gekomen, en nu bij Tim. Ik geloof nooit dat het rustig gaat worden.
Lyd, meldplicht! Ik denk dat ze je nu niet meer vacineren omdat je dan met de eventuele bijwerkingen zit tijdens de bevalling. Zit je vast niet op te wachten. Geloof ook dat ik bij 37 weken zou wachten. keel is hier nog wel wat rauw, maar zie het niet echt als voorbode om ziek te worden. Zometeen naar Imanidorp. heb er zin in. Vanmiddag prikken halen. Mochten wij nou hele erge bijwerkingen hebben, dan kunnen jullie volgende week altijd nog terugkrabbelen toch? fungeer wel als proefpersoon. Bevallen: ben heel benieuwd naar mijn groei-echo donderdag. Denk dat die allesbepalend is wat eventueel eerder inleiden betreft.
Prinses, Ben benieuwd hoe Tim zich de rest van de avond / nacht heeft gedragen! Begint meneer te Peuteren? Femke, Hoop dat je groeiecho gunstig uitpakt! Hier schatte ze kuikentje de 3e op zo'n 4 pond en denken dat deze iets zwaarder zal zijn dan Ruben. Die was keurig standaard dus dat lijkt allemaal in orde! Wat gaan we hard zo he! Meldplicht, groeiecho's
Hier ben ik dan. niets aan de hand, heb even een steek etc gehaald. Klossen begin ik niet aan, die dingen zijn 30 cm en ons bed is al 60. ze doen het er maar mee, anders even iets bedenken. Daarna boodschappen gedaan en zometeen hier aan de slag, zuigen,dweilen, beddeb verschonen. Dus zal er weinig zijn denk ik.
Drukke planning Lyd! Hoe gaat het met de zussies van Lenneke en Natas? Misschien email adressen uit laten wisselen Elmo'tje gaat na de pauze van collega's naar huis. Gisteren al keelpijn etc maar vandaag voel ik me bijna grieperig (durf het eigenlijk niet hardop te zeggen). Nog ff doorbijten dus.
Ben al bijna klaar dus dat scheelt . kan ik de hele middag rusten hahaha. naomi word thuisgebracht door de g.a dus hoef haar niet op te halen. doe rustig aan Elmotje
Om 13 uur was ik helemaal klaar. ook helemaal afgedraait. heb vanmiddag lekker 2 uurtjes geslapen. Manlief is voor vanavond dvdtje halen. Eten staat op. Heerlijk zo'n dag, al voel ik het nu wel in mijn rug en buik. Vanavond lekker in mijn luie stoel filmpie kijken. Hoe is het nu Elmo? Mamamarin, hoe was het bij Imani?
Klinkt gezellig Lyd, samen voor een DVD'tje! Morgen maar weer een beetje gas terug he! Hier oke. Lekker in bad geweest maar hoofd blijft vol zitten. ben gelukkig niet ziek ziek maar gewoon lamlendig, vol hoofd, zere keel.... Als ik man was ging ik nu bijna dood Kuikentje is wel super druk dus die vermaakt zich prima!