Bericht 5100 lijkt me geen criteria. 5000 is dan een beter getal. Ik weet het antwoord even niet Fem.
ik ook niet. ook lekker praktisch aangezien vriendlief de 14ejarig is. Kan alles mooi tegelijk. Alleen wel sneu dat hij er op de dag zelf dan nooit bij is. Ze weten altijd rond die datum een oefening of cursus te plannen. Nee, doe maar tussen kerst en oud en nieuw. Mooi met 39 weekjes
Hebben hier de sint inocht voor een deel met Marin voor de tv bekeken. Toen is ze naar bed gegaan. Hier was de intocht om twee uur. Het is dat ze om twee uur wakker werd, anders hadden we het overgeslagen. Gelukkig was het ook net droog. Dus mem en marin op de fiets naar de Sint. Nou, een doorslaand succes. Door die megaplakbaard kon de sint amper wat zien en marin dook voor elke piet compleet in mijn jas weg. 3 december gaan we even op mijn werk kijken. Misschien dat het kleinschalige wel gewaardeerd wordt. Vanavond mag ze zingen bij de radiator. hahahaha is weer eens wat anders als een kachel of open haard.
Hier de sintintocht in het dorp ook geen succes. Tim vond het eng, en dook weg in mijn nek. Uiteindelijk maar weggegaan, het is toch de bedoeling dat het leuk is. Vanavond gaan we ook hier de schoen zetten.
Heerlijk uitgeslapen tot kwart over12. Wel even er snel uitgeweest om naar de reactie van Tim te kijken, toen hij een kadootje in zijn schoen aantrof. hahahaha, dat had ik niet willen missen. Helemaal blij met het kado, maar de pepernootjes waren belangrijker. Hij vergat gewoon het uit te pakken. Hihi! Later samen uitgepakt, daar was hij toch ook wel erg blij mij (een leuk boekje).
Whahhahaha, gek prinsesje. Tuurlijk lees ik wel mee, maar heb gewoon niet de puf om te reageren. Ben te veel met mezelf bezig geloof ik. Niet egoistisch bedoeld hoor, maar te druk met van alles en nog wat. Ben vorige maand wel naar de gyn geweest en alles was oke. Ze wachten daar eigenlijk meer totdat ik zelf het startschot weer geef. Heb een heel leuk en positief gesprek gehad. Veel informatie kan ik hier ook niet neer zetten, omdat het een beetje onder stoelen en banken werd vermeld. Ik heb het wel telefonisch toen aan Elmo verteld, omdat ik het even kwijt moest. Ik mis jullie ook allemaal. Dat ik niet veel reageer betekend echt niet dat ik niet aan jullie denk. Binnenkort ben ik meer online. Heb wel lekker vrij met kerst en oud en nieuw. Dag voor kerst nog werken en dan pas weer op 4 januari beginnen. Dikke kus voor jullie allemaal lieve meiden.
Ben d'r weer! Wat een spetterende sms zeg, vlak voor wij de deur dichttrokken! Hier geen Sint toestanden gekeken of gevierd. Er wordt op het kdv gevierd, op papa zijn werk, thuis met familie...vinden we genoeg eerlijk gezegd. De tante waar we waren had vanmorgen wel van die Sint toestanden aan gezet op tv maar Ruben was totaal niet onder de indruk en ging gauw weer spelen....hahah Ben benieuwd hoe hij reageert als hij die beste man "echt" ziet.