Hihi, hier vroeg Nicky of ze de mandarijn gelijk op mocht eten die in haar schoen zat! Kleur- en doeboek van sint en piet was wel aardig.... Piepklein knuffelaapje van Noud was eigenlijk iets leuker! Geeneens aan gedacht om foto te maken... Ook een klein kwartiertje Sint gekeken. Wel heel de dag met haar pietenmuts opgelopen! En goed nieuws! M'n zus is thuis! Gisterenmiddag opeens. Eigenlijk moest ze wachten tot hoofdarts maandag, maar toen zei weekendarts opeens we gaan niet wachten je mag gaan. Zuslief: He? Wanneer? Nu? Help! Dus manlief gebeld en die is haar direct komen halen, hahaha... Heerlijk he! Ze heeft superlekker geslapen in eigen bed vannacht vertelde ze vandaag. Nu maar hopen dat ze dit nog minimaal 2 weken uitzingt! Ze mag daar met 36 weken al bevallan. Ze krijgt trouwens geen MG-prik want ze hebben daar een ander vaccin met een stof er in die schadelijk zou zijn voor zwangeren. Ik dacht toch dat wereldwijd hetzelfde gegeven zou worden?!
Lyd, heb je een leuke kraamverzorgster? Laat je lekker verwennen hoor! Op tijd je rust nemen, het is zo anders nu met 2e kind er al bij. Je moet je aandacht nog meer verdelen zeg maar. En dat is best intensief. Zoals ik het ervaren heb dan natuurlijk.
Wat een supergoed nieuws zeg, van je zus Lenneke! Kan me voorstellen dat ze werelds heeft geslapen. Met 36 wk mag je toch altijd "gewoon" bevallen in het zh of is die regel ook overal anders? Ik begreep dat 36 wk in het UMCG geen punt is... Geweldig, zo'n pietenmuts! Ben ook zo benieuwd of Ruben het pakje daadwerkelijk zo leuk vindt als wij het vinden hahahah Ik had idd gehoord dat er twee soorten vaccins zijn voor die Taco-griep. Misschien toch maar NOG een telefoontje richting huisarts doen om te checken welke zij geven.... Elmo'tje gaat zoonlief uit bed halen en werken! Mijn keel doet nog steeds zeer, kop zit nog altijd vol maargoed...er is blijkbaar niks extra's aan te doen nu.
Len, leuk hoor Nicky in die grote zandbak met haar pietenmuts. Zullen we volgende week donderdag trouwens afspreken? Emmen? Lau, je hebt Focetria en Pandemrix. Focetria wordt door alle huisartsen in Nederland gebruikt voor het enten. 0,5 ml en voor de kleintjes 0,3 ml (ook al staat dat niet in de bijsluiter). Alle GGD-en gebruiken Pandemrix. Daarvan krijgen de kinderen 0,25 ml. Het ene of het andere middel maakt niet uit. Maar als je de eerste prik hebt gehad, MOET de tweede prik van hetzelfde merk zijn. Anders heb je wel kans op rare bijwerkingen. marin heeft uiteindelijk helemaal nergens last van gehad. Mijn arm is ook zo goed als normaal, voelt nu gewoon als een reguliere blauwe plek. Verder volgens mij ook geen last van de bijwerkingen gehad. Wel moeten marin en ik om half twaalf naar de ha. Zij vanwege een nare hoest en ik vanwege oorpijn. Hoop dat er geen ontsteking in zit. Zouden ze daar nu wel medicijnen tegen hebben? Eigenlijk zou Marin vandaag voor het eerst naar de peuter, maar ik heb afgebeld. Ze blaft zo en daar zal het met de rest niet veel beter zijn. Wil geen risico lopen met haar. Neefje zit ook al aan de peniciline. heeft plotselinge bronchitis en een beginnende longontsteking.
ooow len wat fijn zeg dat je zus thuis is! De weken schieten nou wel op he! Lief zeg die kleine dame met haar pieten muts hihi Gelijk heb je fem! Hier net weer thuis, beetje ochtend gewerkt.. net Met Dean gegeten en naar bedje gebracht.
En we zijn er weer. Blijkt van beiden een fikse verkoudheid te zijn die zich op verschillende manieren uit. We redden het dus met hoesdrank voor madam en neusspray voor mij. Valt weer mee dus.
Gelukkig Fem, valt weer mee dan. Ik overleg nog even met de chef hier over donderdag, oke? Laura, klopt hoor, met 36wk mag je 'gewoon' bevallen in het ziekenhuis.
Lekker verlof dames. Heerlijk! Hier de oudergesprekken achter de rug. Over het algemeen ging het goed. Gezeur met 1 stel ouders. Ik heb al een heleboel gedaan, nu moeten zij een vragenlijst invullen en dat weigeren ze pertinent om een heleboel redenen. Met andere woorden zij willen bepalen hoe wij het op school doen. Pff, ik sta dan echt met mijn bek vol tanden en heb maar gezegd dit intern te overleggen en dat ik hier geen uitspraken over kan doen. Maar het valt me op dat ouders steeds meer ruimte en zeggenschap willen. Gisteren sprak een ouder mij aan over de gym. De komende weken heb ik een blokuur gym ipv twee keer gym in de week. Dat betekent ipv 25 minuten, ongeveer een uur gymen. Zegt die vader dat dit niet zo handig is, omdat zijn kind ;s middags zwemmen heeft en dan moe is. Naaaaaaaaaaah, ik sta dan echt perplexed. Denkt die man nu echt dat het belang van zijn kind zwaarder weegt, dan die van de rest van de klas. Sorry, ik moest even af reageren.
Ja, je hebt er types bijzitten Prinses. Merk ook wel dat ouders steeds mondiger worden en zaken willen bepalen. heb wel meegemaakt dat ouders kwamen eisen dat ik de tafels in het lokaal anders neerzette. Niet dus he. Gisteren laatste werkdag gehad. Het voelt nog niet zo, maar dat komt misschien omdat de hele dag zo hectisch was. Was ook pas om half zeven thuis en dus redelijk af. Morgenavond doen we nog even een jaarvergadering en dan is het officieel klaar voor mijn gevoel. Ik ga met het meiske dan nog wel even naar de intocht van de sint op school, maar puur voor de gezellie. Zometeen naar mijn ourdes. Grote neef is hier ook al, die gaat mee. Moet zelf in het dorp van mijn ouders naar de tandarts en de auto moet nog even voor een kleinigheidje naar de garage. Blijf dus de hele dag lekker bij mamsen paps. En hoe het verder is? Kop vol snot en veel stof om over na te denken.
Nou fem, hoop dat je het een beetje loskunt laten je werk.. en lekker uit gaat rusten. vandaag lekker bij paps en mams.. toch op de bank met voeten omhoog? Ik ga nog een lang dagje tegemoed. eerst werken tot 4 of zo, dan kind halen, ikke prik halen, snel eten, Dean naar opa en oma en dan paps en mams naar de partner avond van gym.
Drukke bedoelingen dames! Dat zo op het einde... Prinses, Je hebt het goed opgelost toch. Je hebt geluisterd, gezegd er iets mee te zullen doen dusse...schouders ophalen en je lekker met andere dingen bezig houden Femke, Is inderdaad niet leuk, dat je het dan zo hectisch afsluit. Dan voelt het niet af he. Veel plezier bij je ouders vandaag! Nu VERLOFFFFF...zalig! Ik hoop dat je er ook van kan genieten. Met de vakantie begint het al goed natuurlijk. Natas, Ook een drukke dag voor de boeg! Nog heeeeeeel even op je tanden bijten! Succes met de taco-spuit. Ik moet morgen. Ruben dinsdag. Hier begint de verkoudheid af te nemen geloof ik! Ben nog lang niet fit maar ben blij dat ik het gehad heb VOOR ik met verlof ga Ruben vanmorgen om 7.00 uur wakker. Hem even op zijn bedje op schoot gehad, geknuffeld etc en toen weer lekker neergelegd. Ik doe dus vervolgens geen oog meer dicht en hij is in coma....tis ook altijd hetzelfde liedje he. Moet veel doen thuis maar zoals ik er nu bij zit....heb ik nergens zin in. Zie wel wat er uit mijn handen komt.
Nou, het eerste stuk behang is van de muur af op meneer zijn kamer. Toen ik het zag barstte hij spontaan in huilen uit en zei sorry....heeft dus wel door dat dit niet mag.... Grrrrrr
Ah Elmo, wat vervelend maar ik krijg toch stieken een spontane lach als Ruben Sorry zegt. Ik zie hem al helemaal schuldig kijken met zijn snoetje.
Elmo, wat een boef die Ruben. Net belde een collega, de man van een andere collega is onverwachts overleden. Het houdt maar niet op. Allemaal treurige en nare berichten bij ons op school.
Elvira: Het is nog geestiger dan het nu lijkt hoor....hij zegt namelijk op de meest slissende manier: Solly Ach, het zijn kinderen he. Dat het behang er ooit eens aangaat zit er natuurlijk wel in. Gelukkig gaan we toch verhuizen Prinses, Wat een vreselijk bericht zeg! Jeetje....
Whahhahaha, inderdaad fijn dat jullie gaan verhuizen. Staat er nu al een te koop bord bij jullie in de tuin, of heb ik dat gemist. Prinses wat rot voor je collega. Ben het met je eens hoor, het is echt huilen met de pet op qua slecht nieuws. X
Ja, het valt me op dat er heel veel mensen te horen krijgen dat ze ziek zijn, naar het ziekenhuis moeten en erger. Bah! Ik had nog geen herfstdip, maar zo langzamerhand......
Hier zijn we aan het oefenen om uit een gewone beker te drinken (gaat eigenlijk heel goed) maarja...de eerste beker ranja ging zojuist alweer over de vloer. Die balonnen die gaan nooit daar heen waar je wilt dat ze heen gaan he :S