De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Huispakkendag is hier geslaagd trouwens.
    Ruben zit nog in Pyjama :S hahaha en ik in huispak.
    Hij wilde zelf na zijn slaapje geen kleren aan...ook zijn joggingpakkie niet. Nou, prima toch!
    Morgen maar weer een normaal dagje doen.

Net gaat ie op zijn stoeltje zitten, bijna midden in de kamer, handjes gaan omhoog, zegt ie: hoeraaaaa!

Raar ventje

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Flink aan het oefenen voor zijn verjaardag! hahahahaha!

Mmmm, huispakkendag. Goed idee! Morgen dan maar....

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Aaaaaaah!
    We zijn weer in de lucht!

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Joehoe, op zoek naar een smeuiig topic..... Hahahahahaha!

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Boehhhhhhh, Ik wil ook huispakken dag. Oh wat ben ik toe aan een vrije dag. Werkgevers zijn 4 weken weg, en hebben veel zieken. We werken ons een beetje over de kop, maar komt wel goed. Gelukkig wel dit weekend vrij. Lekker naar de film en uit eten met vrienden.

Heb me zonet verslapen en onder de douche vandaan gesleept. Nu even met de hond naar buiten en langs de winkel voor broodjes.

Fijne dag allemaal.

X

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat goed Vier, dat je ontspanning zoekt als je dan eens vrij bent! Enne...heerlijk zo relax als jij overkomt na verslapen. Ik sjees dan altijd als een kip zonder kop door mijn huis heen (letterlijk).

Wat nog heerlijker is .....
    De naam Elvira zijn...bij laatste post in dit topic!
    You're back!

Vanmiddag ff naar zus, morgen weer werken...

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Inderdaad. Elvira ik vind het fijn je weer vaker te zien. Succes met werken!

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hey meiden,
    even kort.
    alles gaat goed hier, zie update op hyves.
    Heb wel even mijn banner aangepast.

Viertje, leuk om hier weer wat van je te lezen.
    Heb je gemist.

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Whahahahh, valt het op?
    Eigenlijk hoef ik dan al niet meer te zeggen hoe laat het is, en weten jullie heus wel dat er weer plannen zijn. Maart gaat het worden. Dus bij deze.

Luf joe meiden.

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Fijn meisje! 2010 gaat het worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Luv joe toe!:p

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Nee hoor Elmo, heel ontspannen zo dat verslapen.
    Ik ben toch al te laat denk ik dan, ga ik me ook niet haasten.
    Heb zelfs nog even op mijn gemak boodschappen gedaan. Ligt nu op mijn werk in de koelkast.

Aangezien ik nooit te laat ben, en altijd veel te vroeg wordt er ook geen probleem van gemaakt. Tja soms heb je een streepje voor he?

X

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Streepjes voor, die houden we er in Vier! Voor jou hoop ik een heleboel streepjes. En dat je net zo'n bollebuikendecembermaand zal hebben als Lau, Natas en mij.
    heb trouwens nog iets in de koelkast liggen. We gaan er niet van uit dat je het nodig hebt, maar zal ik het voor je bewaren? (tis niet veel maar toch weer een behoorlijk aantal euro's)

Prinses, tja, het kon wel weer een slechtnieuwsweek zijn he. Denk er om dat je het slechte nieuws niet te veel in he opsponst he. Je bent al zo'n meelevend persoon die zaken niet denderend van zich af kan zetten.....

Lau, nog ffies meid. dan heb jij ook verlof.

Kon net niet op hyves en zou graag mijn vlosverhaal neer willen zetten. probeer het zo nog een keer en anders hier maar.

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Tsjongejonge, geen hyves dus.
    Heel kort zonder details; die volgen via de hyves:

Uk loopt gemiddeld 2 weken en 1 dag voor op de groei. Hij heeft lange stelten aangezien het bovenbeen op 38w2d zat en ik nu 34w1d ben. lekker dus. Buikje en hoofd zaten op 34w6d. dat valt dus mee.
    Marin liep toendertijd met 34 weken 3 weken voor. Hoofdje was toen al 40w en de rest was iets van 36 en 37 weken.
    Gewicht is nu op basis van bovenstaande getallen 2650 gram. daar komt gemiddeld per week een 250 gram bij, dus geschat wordt dat hij met 40 weken sowieso weer rond de 9 - 91/2 pond zal zijn. Maar goed dat ik dus geen maatje 50 kleding heb aangeschaft.
    Eventuele strippen is al afgesproken en ook de instuurdatum naar de gyn is al vastgezet. Die zien jullie wel op de hyves.
    feit is dat dit geen 42 weken gaat worden.
    Wel moet ik zodra er enige actie is meteen bellen aangezien ik ws niet veel tijd zal hebben om naar het ziekenhuis te gaan (wat wel moet!). Hopen dat er de eerste week december niks gebeurt aangezien vriendlief dan in Budel zit. is minimaal 3 uren rijden...... heb mijn moeder dus al gecharterd als eventuele standin.....

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Al met al toch een positief verhaal Fem? Ik kan niet echt tussen de regels lezen wat je er van vindt. Je hebt in ieder geval duidelijkheid.

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Vier Luf you!!! 2010 here we come!!!

Fem, poeh toch weer een grote, fijn dat er wel rekening wordt gehouden met je wensen. Ik hoop dat het zo gaat als je wil. Ik duim er voor!

Hier ff net een megahuilbui nadat Dean heel lief zwarte piet ging uit fietsen ging zingen in peutertaal.. ben zo moe.. heb de tandjes gewerkt deze week.. heb ik al mijn toetsen van de rep. week vandaag en morgen.. en cijfers die moeten maandag in de computer staan... nou mooi niet he..pokkezooi.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Femke,
    Ja, had geen mini verwacht he. Fijn dat ze je in elk geval niet laten lopen en dat er vooraf een plan wordt gemaakt. Wel zo prettig voor tussen de oortjes.

Elvira:
    Joh ;) Zet hem op laiverd!

Natas,
    Balen dat net die laatste dagen zulke drukke zijn zeg....als je dan thuis zo'n schattig peutertje hebt zitten dan knak je inderdaad!

Hier heeft die schattige peuter gezorgd dat er helemaal geen behang meer los zit....grrrrr en mij zojuist gebeten.
    Lekker dan.

Taco-spuit zit erin....

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Knuffels voor Elmo en Natas.

Elmo, viel de taco-spuit mee?

Ik heb een leuk verjaardascadeau voor mijn neefje bedacht. Hij wordt 10, dus een room-make-over lijkt mij erg leuk. Mijn ouders zijn er ook wel voor te porren. Broerlief en schoonzus hebben het niet zo breed, dus ik denk dat het wel welkom is. Toch maar even voorzichtig aanpakken, want misschien is broerlief ook wel te trots om het aan te nemen. Vanmiddag al een beetje lopen surfen en leuke dingen gezien, dus ik hoop dat ze het goed vinden.

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat een ontzettend leuk idee Prinses! Echt super!
    Nou, breed hebbend of niet...ik zou het hartstikke leuk vinden als naaste familie zo'n aanbod doet!

Ik moet zeggen dat ik dacht, aaaaahhhh, prikkie, ben wel wat gewend maar mijn arm voelt toch al wel wat stekend aan als ik eerder ben...hahahah
    Ik denk dat ik hier nog wel flinke last van ga krijgen als ik eerlijk ben.
    Misschien een goede van Fem om Ruben in zijn beentje te laten prikken.

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik voel er echt helemaal niks van.

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005