Goed plan zeg, ff een vers lijstje! Goed dat je hem op de 1e pagina ook hebt aangepast, anders zoek je je rot straks! Natas! Jij bent idd de eerst volgende...spannennddddd!!! Toch nog bezoek van het kraambureau, hier beide keren niet. Na een telefoontje bleek mijn kraampakket nog niet doorgekomen te zijn (de bestelling) ik krijg hem dus met spoed eind van de week geleverd...ben dan 36 wk, kan percies Hier om 7.00 uur alweer wakker, balen! Ik ga gauw naar de foto's kijken op Hyves!
lekker handig wel he lau! Hier zei zij ook.. sorry dat we zo laat bellen maar de verzekering had niet doorgegeven om hoeveelste kindje het ging.. HUH? dan bel je me toch gewoon.. kan je het vragen...
Flauw zeg Lyd als je zo'n muggenzifter hebt bij indiceren. gelukkig heb ik wat dat betreft een zeer soepel kraambureau. Ze zeggen ook dat die 10 uren eigenlijk voor de eerste vijf dagen zijn maar dat niemand gaat controleren of je het over meer dagen gaat uitsmeren.
Mijn kraampakket is ineens al geleverd! Ze hebben hem even bij Eefje geparkeerd. Voor de babykamer nog een ontzettend leuk vloerkleed gescoord en een nieuwe vensterbank. Voor Ruben maar een lampje gekocht, voor over zijn behangschade (niet dat het de lading dekt...maar vooruit).
Lyd, ik schaam me diep... Was ik Wesley vergeten... Terwijl ik het lijstje ging updaten na een bericht van jou. Toen dacht ik laat ik Noud en Wesley er eens bijzetten... Sorry! Prinses heeft het gelukkig aangepast!
Met zus nog steeds goed, al schrik ik toch steeds ee n beetje als ze belt. Volgende week lekker een weekje bij haar in de buurt!
Volgende week is je zus 36 wk toch? (net als ik...of is ze iets verder). Dat klinkt mij in elk geval als muziek in de oren...das wel nog wat vroeg maar niet VEEEEEEL te vroeg.
hier heeft zus nog wel veel buikpijn, bmm was ook weer korter geworden, hoefde niet opgenomen te worden omdat de baby al weer een stukje ouder was. Heeft extra medicatie.. en met 36 weken wordt dat gestopt. ze loopt officieel 1 week achter op mij, dus nog zo'n 1,5 week meds. Dan is het afwachten wat er gebeurd. (haar mannetje loopt ook met groei enorm voor en was veeel gegroeid)
Dat is goed nieuws Natas, van de groei van de uk van je zus! Die loopt dus ook ongeveer gelijk met mij. Jeetje...vind het zo naar dat ze beide zo'n zorgelijke zwangerschap hebben! Kan me er zelf ook niks bij voorstellen... Hoop dat ze beide nog even moeten wachten voor ze hun kleintje zien!
hahaha ja mijn zus heeft ook echt de hele zwangerschap veeeeel gerust hoor.. gestopt met werken, dus lekker loungen gheheheh die is dus lekker gegroeid. (ze zag op de echo staan van afgelopen week.. age baby: 37.2 )
Ja, dat is dan een voordeel van al die rust, de kleine heeft de tijd en ruimte om GOED te groeien. Maakt de zeer waarschijnlijk vroege start wel tot goede start (met een beetje geluk). Maargoed, lijkt me heel naar, zo zwanger zijn. Zeker van de eerste. Je hoort dan lekker te babyshoppen, met de babykamer bezig te zijn etc. Vind het echt heel sneu voor beide!
Ow, dat scheelt wel Natas! Zo, Elmo-family gaat zo ff zwemmen in Grunn. Daarna nog even langs mijn ouders denk ik en dan verder de middag in huis nog wat dingen doen. Intussen een mooie voedingsarmband besteld Oggies - Handgemaakte Sieraden - Voedingsarmband Het zegt wellicht iets over mijn standvastige voornemens Fijne zondag allemaal!
zwemse! ik weer een shit nacht.. constant harde buiken. knijp em wel een beetje.. heb het gevoel dag ik nog zoveel moet maar dat ik er geen tijd meer voor hem
Heb er ook één besteld Lau! Hoef ik tenminste niet meer te piekeren welke kant er nu weer aan de beurt is. Was na een voeding telkens zo groggie dat ik dat gewoon niet meer wist. Natas, heb je die harde buiken misschien ook omdat je je juist zo druk maakt over wat je allemaal nog zou moeten? Ik had dat afgelopen week ook. Mijn moeder zei toen heel raak: meid, als we samen één dagje lekker bezig zijn dan staat alles er weer. je hebt immers alles nog wel van marin. had ze volledig gelijk aan, maar waar had ik het ook alweer opgeborgen hahahahahaha Vind het wat dat betreft vanemzelf ook wel dapper dat we komende week weg zijn. Wilde eigenlijk alles voor onze trip alles af hebben, maar heb dat maar even een weekje opgecshoven. Komende dagen zijn voor 100% Marintijd. Die zal straks snel zat haar papa missen en haar mem moeten delen.