Natas, maak anders even een lijstje met wat je allemaal moet. Meestal valt het dan wel mee, omdat je overzicht hebt. Misschien kan je dan proberen 2 dingen op een dag te doen, dan wordt je lijstje korter en je hoofd wat leger.
Leander gefeliciteerd mannetje! Fem, wat betreft baby heb ik niet zoveel meer te doen eigenlijk.. een strijk nog. Misschien kan ik mijn mams daarvoor strikken haahah Tis meer nog nakijkwerk, andere losse dingetjes en mijn huis moet gewoon een mega poets beurt hebben.. het valt wel mee.. maar tis meer mijn gevoel.
Ach, zie het zo. Als je huis niet schoon is als babybroertje zich aankondigt, dan doet je kraamhulp toch even wat poetswerk? En anders zijn moeders ineens heel erg behulpzaam hoor!
hebben mijn mams en zus de vorige keer ook gedaan voor me. ach morgen nog werken en dan kan ik met een gerust hart een beetje aan de poets.
Leander, gefeliciteedr! Ben je lekker verwend? Lau, mijn zus loopt 1 dag voor op jou. Gisteren 35wk. Fem veel plezier komende week! (heb je de weersverwachting gezien.... niet echt dierentuinweer...) Meiden tot volgende week en mocht er wat bij mn zus zijn sms ik wel. XXLen
Hier is de valse hoop gewekt. Vanmiddag ineens misselijk, cola light stond me zelfs tegen. Het zal vast een virus zijn, want er waait er 1 rond in mijn groep (al 16 zieken de afgelopen 2 weken), maar stiekem hoop ik (tegen beter weten in), dat het ergens anders van komt...... *zucht*
Leander: Ook hier nog een keertje van harte ventje! Je hebt het vast heel leuk gehad. Len, hoop dat je zonder sms terugkeert! Poetswoede: Denk dat die van mij pas in januari komt...6e of 7e. Heb echt nog nergens last van (op poetsgebied). Mijn huis moet nodig van boven tot onder en weer terug. Heb een enorme berg schone was liggen wat gevouwen en streken moet...de nieuwe was boven ligt ook alweer in grote hopen klaar en ik...ik heb nergens zin in. Ben moe, geregeld harde buiken, eindelijk niet meer snotterig en had ik al gezegd dat ik moe ben? Prinses, Bijna testdag hoop ik? Anders zijn de "kwaaltjes" er vroeg bij en moet je nog zo lang.... Duim voor je hoor! Je zou niet de eerste zijn die het "ff zelluf flikt" hier
Ow en Fem, Heb je op dezelde site besteld? Vond die met kleurtjes ook super leuk maar deze net ff neutraler. Niet duur ook he! Ik wist ook nooit wanneer welke tiet...nouja, zo lang nou ook weer geen bv gegeven natuurlijk. Heeeeul veul plezier op vakantie! Ik hoop dat jullie echt nog ff lekker met zijn drietjes kunnen genieten! (geldt ook voor Len natuurlijk...dan met zijn viertjes!!). Ben wel ontzettend benieuwd aan het raken naar alle namen voor de broertjes!
Ja ik ook hoor lau! enne dat heb ik nou ook.. moe, buikpijn enz.. waardoor er gewoon teveel blijft liggen.. en ik raak er gestrest van hahaha
Euhm... ik weet niet precies op welke cyslusdag ik zit. Ik denk dat ik dinsdag of woensdag ongi moet worden. Verder denk ik dat het veel te vroeg is, om wat te voelen, dus... ga het nu lekker naast me neerleggen. Ik denk toch niet dat het hem word.