De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whaaaaaaaaaaaa laatste dagje werken vandaag! morgen 36 weken!

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    allle respect voor je Natas dat je het tot de 36 hebt gered. Nu hopen op een aantal weekjes rust en niet alla Lyd met 37 weken bevallen.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dank hahahah vraag me niet hoe maar heb het gered!
    Nou idd, Dean kwam ook al na 2 weken verlof.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    jeeeeeeeeeeeeej verlof!

5. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    en nou maar uitrusten en genieten Natas!!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geniet ervan Natas! Je hebt het dubbel en dwars verdiend!

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jippie, geniet ervan!

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Terwijl ik aan de oliebollen zit...is er een Item op RTL nieuws over TE dikke Nederlanders...hmmmm

*neemt er nog 1*

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    lekker!

jij nog werken lau?

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heerlijk inderdaad!

Ja, ik nog 2x werken. Morgen en vrijdag.
    Morgen begin ik later (ivm tacospuit voor Ruben) en vrijdag stop ik w.s. rond 15.00 uur al (S'klaas bij manlief op het werk).

Die collega die extra zou werken voor mij (wat niet door ging) is zelf ziek, daarvoor haar dochter, dus die heb ik al zo'n 3 wk niet gezien.
    Jammere eraan is dat ik het dus wel extra druk heb. Kom de tijd zo wel door maar vrees dat ik vrijdag compleet uitgeblust ben!

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ah nog 2 daagjes dus!

ja ik lig ook van pampus hoor pfff.

Rick staat nog een babystrijk te doen en ik zit te vouwen.. lief he!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij doen helemaal niks, oliebollen zijn ook op :D
    Heb echt (nog steeds) heel veel was liggen (geen babydingen...heb zelf geen gestreken broek klaarliggen voor morgen!...is zooo niks voor mij) maar ga me daar woensdag maar eens aan amuzeren.
    Kan het gewoon niet meer opbrengen na een dag werken. Ik had zelfs eigenlijk geen zin om het toppie aan te zetten.
    Tis dat Lau nog wat dingen ging doen.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo Natas:
    Wakker worden en beseffen dat je tot april ongeveer niks meer voor een werkgever MOET :D
    Jij hebt vast een heerlijke ochtend :D

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    heerlijk wakker worden is dat hoor!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kabouter heeft Taco-spuit overleefd!
    Voor de prik vond hij het toch wel spannend en eng, tijdens de prik was het: auw auw auw...daarna was het klaar en gingen we LENNEN (= rennen).
    Blij verrast was hij dat ze bij de Bengels net aan de crackers / wafels en drinken zaten dus hij kon zo aanschuiven.

Manlief heeft ondertussen een ontzettend goed en positief beoordelingsgesprek gehad dus de Elmo-family kan er eerst weer even tegen...of ligt er nou meteen weer geouwehoer op de loer... :(

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Daar gaan we niet van uit Lau!

Mooi sneu hier. Vanmorgen met zonnetje en stralend blauwe hemel opgestaan. Wij vastbesloten om naar de dierentuin in Emmen te gaan. Ik was zelfs zo ver dat ik bereid was om me door vriendlief in een rolstoel te laten zetten zodat ik morgen niet zum kloten zou zijn. Is het park vanwege een één of ander Chinees IngPing festival overdag gesloten. Vanaf vier uur is het open tot tien uur met allemaal lichteffecten. ook leuk dacht ik nog, ware het niet dat ze alle beestjes achter slot en grendel hebben.
    Deze poppenkast is met uitzondering van de weekenden (die we hier niet zijn) tot half januari!
    Bespottelijk.
    Alleen het nieuwe gedeelte is gewoon open. Dat is het deel met de zeeleeuwen en de pinguins. Als ik daar ga rondlopen ben ik bang dat ze deze WammesWaggel daar tussen die zwartwitte vogels gaan opsluiten hahahahaha.

Maar even wandelen hier. (lees waggelen)

Zonet al mooie rode eekhoorntjes hier in de tuin gehad. Su leuk!

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Femke, ik wist dat inderdaad van Emmen. ALs je om 16.00 uur al zou gaan kan je EN de dieren zien en aansluitend het Chinese feestgedruis. Je moet er zin in hebben...dat wel.
    Jullie vermaken je vast zo ook wel :D

Hier nog 1.5 uur aanwezig zitten zijn....ja, vanaf 15.00 uur ben ik niet meer zo productief als de rest van de dag hoor!
    Moet zeggen dat werkgever geluk heeft dat collega ziek is...nu moet ik namelijk nog wel wat doen hier :D

18. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Balen Fem dat je de dierentuin niet in kan zoals je zou willen.
    Hopelijk hebben jullie wel een leuke week.

Lau,
    dus niet zo productief nu?
    kan me voorstellen zo vlak voor je verlof.

Hier gaat alles zijn gangetje.
    wesely heeft een regeldag gisteren en vandaag, dus ben wel wat vermoeid en manlief ook.
    Hopelijk vanaf morgen weer wat rustiger.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja,... de regeldagen. Je zou ze haast vergeten. Ben ergens wel blij met kleine Lieke naast ons, voelt als een soort opfriscursus :D

Gaat het verder goed Lyd, ook met de bv enzo?
    Naomi ook nog steeds blij met Wesley? Gaat ze tussendoor nog naar de gastouder of is ze alle dagen thuis?

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Helaas Lau, na vieren zitten de beestjes in hun nachtverblijf en zijn ze dus niet te zien. Knudde. Festival duurt sowieso tot half januari. ben je mooi klaar mee. Als ze nou wel te zien waren geweest zo na vieren, dan waren we wel gegaan hoor. dan heeft het ook wel wat zo'n chinese ambiance.

Lyd, is Wesely de uitspraak van naomi of een slip of the finger zoals amrin ipv marin.
    We vermaken ons hier verder prima hoor. Niks doen is ook wel eens lekker he.
    Gisteravond gegourmet met een heerlijke schotel van onze eigen ambachtelijke slager (zelfde als toen van de meeting).
    vanavond open haardje aan als meisje in bed ligt. (grote mensenbed zonder hekje! wat wordt ze groot dan he)
    Morgen lekker zwemmen en hier op het park ws met knutselochtend meedoen.
    We hadden alle boodschapjes al mee, dus kunnen heerlijk kneuterig cocoonen. Heerlijk ff zo.

Deel Deze Pagina