Klinkt leuj prinses! ook van de roommake-over. ik heb gestreken, bleh.. voel me echt niet lekker.. koppijn, moe.. bah.
Natas, je gaat toch niet ook net randje 37 wk bevallen! Vaak als je niet zo lekker wordt op het einde... We zullen zien! Leuke nieuwtjes Prineses! Ben erg benieuwd naar die room-make-over. Ik vond het meteen een superleuk idee! Hier alles goed. Ben weer goed opgeknapt en kamp alleen nog met af en toe hele pijnlijke harde buiken (hebben nog aardig het pufniveau). S'klaas was gisteren avond erg leuk! Ze hadden het ontzettend leuk voorbereid bij papa op het werk! De intocht in het dorp vond ik een regelrechte affluiting... Ruben ging hierdoor pas laat slapen (vanmorgen eerst nog verjaardag van mijn broer) dus ligt nu net een uurtje te tukken. Denk dat we straks nog even boodschappen doen en voor de rest niks op de planning. Zalig! Things to do: Hondentrimmer bellen voor afspraak over ongeveer 2 wk (die bolle ff goed laten wassen en waterfohnen) Matrasje over 2 wk ophalen voor in de wieg Nog 1 babywasje met nog gevonden kleertjes Huis moet nog schoon Vluchttas nog klaarzetten Box over ongeveer 2 a 3 wk opzetten Cadeautjes voor vk en kraamzorg ritselen .... Vergeet ik iets?
Ha, staat hier al een week klaar. Gisteren de laatste ieniemieniekleertjes gewassen. Morgen of maandag het beddengoed voor in de wieg. En dan de checlijst maar even langs lopen. Denk dat ik op de vluchttassen van marin en mij na aardig klaar ben. Als het hier overdag los gaat, dan komen mijn schoonouders haar halen. mocht ze al in bed liggen dan laten we haar liggen en komen door de week mijn schoonouders de logeerkamer bewonen en in het weekend schoonzusje. Zo zijn mijn paps en vooral mams standby als ik ze plotseling in het ziekenhuis nodig blijk te hebben. Vriendlief is komende week de hele week weg. ben spookbenauwd dat ik te vroeg ga beginnen en hij het hele feest gaat missen. Maf he. heb dus zelf niet het 42weken gevoel deze zwangerschap. Nu we weer terug zijn heeft marin een uitermate vermoeiende dag (voor mij vermoeiend) achter de rug. Mevrouw dicht zich vele privileges toe. Ikke mag wel dit...... Echt wel...... Ik vind dat niet lekker/leuk/wel lekker/wel leuk etc. En piepen om niks he. kan vandaag even het vaatje geduld niet vinden hoor. ben stiekempjes blij bdat ze nu ligt. Buikje beging ook op te spelen. veel harde buiken (niet pijnlijk) en het gevoel dat je je hart in je keel hebt zitten. Voel me dan erg gejaagd en krijg een warme kop. Weet niet wat het is, zal er wel bij horen denk ik dan maar weer. Lau, lekker verlof. Heb nu al het gevoel dat de wereld een beetje buiten mij om blijft doordraaien. Vind het wel lekker zo.
Jullie zijn dus al helemaal weer geland en gewend in Friesland! Balen soms he, dat ze dan zo wijs worden! Hier dus nog geen tassen klaar. Ook geen waterdicht plan voor als de bevalling begint maar de hele fam zei al: owww...in die periode ben ik 2 wk vrij, en ik ook...en ik ook...ouders zijn beschikbaar en natuurlijk Eefje! Denk dus dat we gewoon maar kijken hoe het loopt. We moeten nog naar zolder, waar de complete uitzet staat, dus ik zal nog wel meer klusjes tegenkomen. De wagen ligt daar, moet daar het beddengoed nog voor ophalen bij zus (als dat nog beschikbaar is, vast wel) en verder...voelt een beetje duf. Bij Ruben had ik echt lijstjes klaar liggen..heb nu echt geen 1 lijstje. Misschien toch maar eens gaan maken...:S
Zo ben weer opgeknapt. Was donderdag echt ziek, had 39.7 gr koorts. Manlief is gisteren thuis gebleven om voor de kinderen te zorgen, alleen Wesley moest ik dan zelf voeden. Fem, we maken gauw een andere afspraak. En als er van de week wat is, ik ben 1 telefoontje weg. Jij belt ik kom ok??? Ga nu Wesley voeden en dan de nieuwe Harry Potter kijken. Liefs van mij.
Lyd, Jeetje...ook zo ziek geweest ineens? Wat had je dan? Gelukkig voel je je alweer wat beter en kon manlief thuis blijven (hier gelukkig ook een thuisblijver gehad van de week). Wat is er nou met het meisje gebeurd zeg?
Lau, heel herkenbaar hoor. Ik had met Marin zelfs een afstreep lijstje aan de binnenkant van de kast hangen. Nu alles nog uit het blote kopke. Hopelijk komt de wieg deze week met mijn ouders mee, en de rieten slaapmand (voor in de box), en de reiswieg. Dan heb ik alles weer thuis staan (en schoon want mijn mams zou zich nog even tegen de bekleding aan bemoeien) Zal deze week de enveloppen ook vast gaan schrijven. Is toch een hele kluif aangezien het met een cdmarker moet vanwege het gladde pappier van de flopjes. Prinses, krijg ik jouw adres nog van je? Lyd, fijn dat je je weer wat beter voelt meis. Niks an om koorts te hebben en ziek te zijn als je nog zo moet inslingeren in een nieuwe situatie. Had Lenneke ook in die eerste paar weken weet je nog? Zal we lekker zijn (zodra je aan het idee gewend bent) dat naomi deze week weer naar de gastouder gaat. Brengt Rémon haar dan 's ochtends? Hier wel een lekker weekje voor de boeg hoor. Maandagmorgen gaat Marin naar de peuter. zwarte piet komt ook, zal vast geen succes zijn vrees ik. Dinsdagochtend komt de gastouder haar hier ophalen en heb ik dus ook de hele dag de handen vrij. 's Avonds etentje van de GMR dus mijn ouders komen hier om met Marin samen te eten en op te passen. Woensdag niks en 's avonds mijn paps en mams hier weer zodat ik kan gaan zwemmen. Donderdag Sint op school en naar de vlos en vrijdags hebben we weer peuterspeelzaal op het programma staan. Dagen zijn dus goed gevuld en toch ook weer niet. Oh, en we hebben ook weer een nieuwe autostoel moeten bestellen voor marin. wat nou deze stoel kan tot en met het 4e jaar mee? Met de jas aan paste ze niet eens meer fatsoenlijk onder die hoofdsteun. Het insnoeren was dan dus ook proppen en haast met schoenlepel. is ook niet echt veilig aangezien er toch 2 vingers tussen schouders en hoofdsteun moet zitten. Nou met een jas an helemaal niet mogelijk hoor. Ze zit dus nu in het simpele (voor mijn gevoel ook minder veilige) maxicosi stoeltje waar niet zo'n hoofdsteun in zit. Van diezelfde serie hebben we nu alvast de opvolger in vriendlief zijn auto staan zodat hij Marin wel gewoon kan ophalen bij de oppas. Was maar 50 euro dus daar val je je geen bult aan. Voor in mijn auto hebben we een nieuwe Römer besteld met isofix. Zal zo het plaatje opsnorren.
Mooie stoel Femke! Ja, als je haar er zo lastig in krijgt kan het geen kwaad toch? Dan is het vast veilig genoeg! Hier vandaag erg druk geweest. Onze slaapkamer is echt weer van ons (was een dumpstore door het maken van de babykamer), de wieg staat er nu ook in...zwijmel! Onze oud grenen commode goed uitgemest en de bovenste la kan nu helemaal in gebruik worden genomen door de inhoud van het kraampakket inclusief luiertjes etc. voor kuikentje. Leg er denk ik een extra aankleedkussen op zodat we de eerste periode niet van onze kamer af hoeven 's nachts. Nou maar hopen dat de bv meewerkt! Beneden zouden we de boel ook vast zo neerzetten dat de box er over een week of twee zo in kon. Nou, schuiven, schuiven, schuiven...we kwamen er niet uit. De box maar vast van zolder gehaald en voila...we waren zo klaar. Het ding staat dus al in de kamer. Later dacht ik, misschien niet verkeerd, kan Ruben ook goed wennen. Hij riep de hele dag baby baby dus hij heeft wel door dat er iets gaat gebeuren. Reken er op dat hij t.z.t. alsnog compleet verrast is hoor Nouja, het lijkt er dus op dat ik straks niet eens meer een lijstje nodig heb Vandaag percies 36 wk!
Lau, een kerstzegel op een geboorte kaartje kan wel maar het zou mijn keuze niet zijn. Fem, leuke stoel hoor. even een vraagje: waar hebben jullie de stoel voor in manlief zijn auto vandaan? heb je daar ook een foto van? Lau, je vroeg wat ik had, ik dacht zelf de griep, door de hoge koorts toch even met de ha gebelt ivm de mex griep. maar ivm de inenting hoefde ik me geen zorgen te maken. vrijdag bleek ik een borstontsteking te hebben dus misschien kwam het daarvan. Ben idg weer geheel opgeknapt dus kan vanaf morgen weer geheel mijn gang gaan. Naomi gaat gewoon 3 dagen naar de ga. Ik zoef ff naar hyves.
Oei, borstonsteking! Jaaaa...daar kan je echt beroerd / ziek van zijn zeg! Gelukkig gauw weer opgeknapt!
Nee, ik vond dat ook niet zo, van die zegels... Maar Lau en Eef hadden zoiets van: niemand die naar die envelop kijkt en tjah...tis nou eenmaal december Ik ben er nog niet over uit...vandaar mijn vraag aan jullie
dan ben ik vast de enige die naar de envelop kijkt want ik kijk echt altijd naar de postzegel. probeer dat te achterhalen wat er in zit haha
Heb hier hetzelfde dilemma hoor. Tis aan de ene kant duur zat allemaal, aan de andere kant vind ik het ook weer een beetje goedkoop staan. Maar twijfel dus heel erg.
Dit is 'm Lyd. Maar nog niet geschikt voor jullie meisje. Ze is daar nog te licht en te klein voor hoor. Is vanaf 15 kilo. De voorloper van deze stoel hebben we ook in vriendlief zijn auto gehad. Die is nu 99 euro geloof ik. Daar past marin dus nog in.