De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    deze hebben we dus ook

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Femke: ik dacht precies hetzelfde!

Vervolgstoel...gaan wij naar kijken / aan denken als kuiken uit de kleinste stoel groeit! Kuiken blijft wellicht langer in de 0-groep dan Ruben...tenzij Ruben dus tegen die tijd groot genoeg is voor de volgende stoel.

Eerst kuiken maar in de wieg zien te krijgen...zonder kleerscheuren ;S

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    staat op de babydumpsite voor 99 euro maar er gaat geloof ik ook nog 15% vanaf op dit moment.

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Die kleren mogen van mij wel scheuren. Als de rest dit keer maar heel blijft hahahahaha.
    Ach, voordeel is dat we voor uk2 niet meer op zoek hoeven naar een stoel. Zodra hij er aan toe is (was marin met 9,5 maand) kan hij zo over naar marin haar bloemenstoel. wel met een ander hoesje er overheen hoor.

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    voor marin moesten we wel naar een andere stoel kijken. We hebben een schoenlepel nodig om haar nog in de römer te krijgen hahahaha. Ook het gordelslot was nog moeilijk onder haar poepert vandaan te krijgen.
    Tweede week januari istie d'r. Tot die tijd zingen we het zo wel uit. Veiliger is het nu buiten de römer. Zo'n stoel kan ook maar een bepaald aantal kilo's aan bij een botsing he. Ben bang dat het slot dan open zal springen. Zou niet moeten kunnen maar toch.
    Ze zeggen ook dat deze stoelen kunnen totdat ze met de oogrand boven de rand van de stoel uitkomen. Moeten ze wel een verhipt groot hoofd hebben. We krijgen haar schouders gewoon amper onder die hoofdsteun. Onmogelijk dat die oogjes over de rand gaan kijken.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gedoe altijd!
    Mijn zus heeft zoonlief ook in de gebloemde stoel van dochter, met hippe blauwe hoes erover :)
    Vandaar dat wij buggy, autostoel etc. toch maar neutraal hebben gekocht.
    Als Lyd gelijk krijgt (ze houdt stug voel) heb ik een babygirl in mijn buik.
    Kan me er nog steeds niks bij voorstellen...een meisje!

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, ik vind een kerstzegel gewoon kunnen. Het gaat toch om de inhoud dames. Hihi, ik zou er geen moment over nagedacht hebben. Het gaat er toch om dat de kaart op de plaats van bestemming komt. Gooi het geld van wat je overhoudt, lekker in de spaarpot van kleine ukkepuk!;)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

...Lau overdrijft dat meezwangeren ook...vreet zo'n beetje al mijn rennies op!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Klinkt inderdaad wel overtuigd...al ben je het geld dan dus alsnog "kwijt".
    Ik slaap er nog ff over :D

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh enne...Femke en Natas...sturen jullie dit jaar Kerstkaarten?
    Ik denk van niet.
    Mijn zus had er toen zo'n mini kaartje bij in gestoken...vind ik net zo mwah als die december zegel :D

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee geen kerstkaart hoor, ben niet zo rijk dat ik beide kan doen.
    hier hadden we het ook al over kerstzegels.. scheelt niet enorm veel hoor.. ik hoef er geen honderden te versturen.

Lyd weer opgeknapt gelukkig, borstontsteking kan je aardig ziek van zijn,
    Goed de borsten leeg laten drinken en anders nog een kolfje er achteraan.

hier de hele nacht harde buiken en nu ook weer.. word er doodmoe van.. rick is nog een dagje thuis want die ging gister avond laat mijn ouders van schiphol halen, die waren naar spanje met een makelaar...

jajaaaaaaaaaaaaaa ze hebben een huis gekocht,

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Leuk adresje voor een volgende meeting Natas! :)

Ook dat kerstkaartengebeuren zitten we over te dubben. is eigenlijk heel dubbel he. Wel piepen over kerstzegels, maar er ook geld tegenaan mikken voor een kerstkaart.
    Ik vind het sowieso niks om kerstgroeten oid op een geboortekaart te zetten. heb er ook over nagedacht om eventueel een mooie foto van marin met broertje te maken en die in de envelop erbij te doen. Is weer wat anders als een kerstkaartje erbij in. want dat vind ik dan ook weer wat mwoah.

Hijg hier nog na als een oudmolenpaard. heb heel dapper marin op de fiets naar de peuter gebracht. Flink he.

13. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Goh wat knap fem, op de fiets.

Natas, ja had even met de vlos gebelt vrijdag en die gaf ook aan goed leeg laten drinken en afkolven.
    dus dat maar gedaan, nu is het weg.
    al zit er nu wel een soort van blaar op mijn tepel.
    doet ook zeer maar goed is voor een goed doel.

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    heb je bepanten? Smeer dit heel dunnetjes 1 a 2 x per dag op je btepel. ws heb je te ferm gekolfd.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Weet je, denk dat ik gewoon kerstzegels erop gooi en geen kerstkaarten stuur.
    Zo!
    Wat een ander daar van vindt moet me natuurlijk eigenlijk een rotzorg zijn he.

Natas,
    Klinkt goed zeg, 2e huis in Spanje!
    Zalig!

Femke,
    Overdrijf jij ff zeg!

Zoonlief weggebracht...gehaktballen liggen in de pan...ga zo maar eens strijken denk ik.

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    overdrijven?

lekker actief ben jij. balletjes gedraaid, strijken. heb hier nog geen klap uitgevoerd. ja kliekjes voor marin en mij uit de vriezer gehaald. en over 45 minuutjes weer stapt het molenpaard weer op haar stalen ros.

17. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hé dames........ mag ik me aansluiten bij jullie gezellige samenzijn?

Ik zie dat er hier flink wat dames ook weer op het eindje lopen van hun zwangerschap! Succes allemaal met de laatste loodjes!

Liefs,
    Josien

18. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ja hoor josien gezellig.
    welkom hier en nog gefeliciteerd met jullie zoon.

Fem, bephaten heb ik niet kan er ook niet mee overweg moet ik eerlijk zeggen.
    maar het is al zo goed als weg dus laat het maar zo denk ik.
    en erg ferm gekolvd heb ik niet, rustiger alsdat wesley drinkt idg.

Lau, idd fanatiek.
    zit nog lekker in mijn pyama aan de koffie.
    ga me zo even douchen en dam maar wat doen hier.
    een wasje draaien etc.

Naomi is naar de ga dus ben alleen thuis met Wesley.
    en die ligt heerlijk te slapen nu

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi Lydia,

Bedankt voor het welkom! Hier ook nog lekker in mijn pyjama. Ik zou eigenlijk vanmorgen naar babymassage gaan, maar ik ben al een week ziek en aan het snotteren. Ik bedacht me dat er misschien andere mamma's waren die me liever niet zagen komen met mijn zieke hoofd, dus ik heb maar afgebeld. Gelukkig is er donderdag weer een groep die de tweede les heeft, dus kan ik het dan inhalen. Ik hoop dat ik me dan weer helemaal lekker voel!

Sam ligt nu ook lekker op zijn bedje en slaapt lekker. Meestal slaapt ie zeker 's ochtends erg goed. Eens kijken of het vanmiddag droog blijft en we lekker kunnen gaan wandelen. Een frisse neus zou wel eens goed zijn na al die regendagen!

Liefs,
    Josien

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hey Josientje, welkom hier!!
    Nou ben die regen ook wel goed zat!

Lyd, beetje melk erover smeren en goed laten drogen aan de lucht werkt ook goed hoor!

Die fem op de fiets! pffff word al moe als ik er aan denk.

hhahahah lau, toch kerstzegels.

heb net wasje gevouwen en nieuwe er weer in.. had het een beetje laten verslonzen dus heb me een berg.
    net nog even een lijstje van wat er nog moet gebeuren.. ben soms overzicht kwijt en raak dan in de stress hahahah

Deel Deze Pagina