Bedankt allemaal voor het lieve welkom! Heerlijk gewandeld vanmiddag. Nieuwe rompers gehaald voor Sam, want die van maat 62 was ie uitgegroeid . Bij de Hema nu maar hele simpele gehaald maat 62/68. Kan ie weer ff vooruit. Zeker omdat deze wat meer 'rekken'. Lekker om weer buiten te zijn na al die dagen regen en het ziek zijn. Morgen met Sam weer naar het CB. Hij krijgt zijn eerste prikjes . Ben benieuwd wie er harder jankt: Sam of ik... @Mamamarin, Sam was inderdaad heel lang bij zijn geboorte. Nu staat er in mijn onderschrift 60 cm, maar waarschijnlijk is hij toch wel wat kleiner geweest. Alleen hebben ze hem officieel niet gemeten. Alleen langs zo'n houten stokje op de kinderafdeling. Waarschijnlijker is hij een cm of 58 geweest. Een hele vent in ieder geval. Ben benieuwd hoe lang hij morgen is en wat hij dan weegt. @Postzegels, ik zou ook gewoon decemberzegels doen hoor als ik als alternatief gewone zegels zou nemen. Overigens hadden wij de foto van het embryootje (gekregen van het Radboud) laten drukken als postzegel. We hebben er echt hele leuke reacties op gehad. @Supermarktdozen... helemaal vergeten! Daar zullen ze nu niet meer intrappen vrees ik... Liefs, Josien
hier geen plus in de buurt, zit er maar 1 in friesland. kan op hun site ook niks ontdekken over cadeaupakketten.
hier zomaar out of the blue weer een meisje met accuzuur in haar luier. arme poepert. Zelfs sudo doet pijn
Hier laatst ook weer dunne gekke poep... Nu klaagt ie ook over auw billen...maarja, hij laat zich voortdurend op zijn kont vallen (net als in Frankrijk toen in het zwembad). Gek kind. Hij had amper geslapen en ligt nu dus lekker te ronken.
Whhaahha, hier aan de nesquick. Lekker koud, heerlijk. Wel nog een milka met daim liggen, maar daar blijf ik vandaag van af.
Meisje is net door de oppas in de bakfiets opgehaald. heb dus vanmorgen het rijk alleen. vanmiddag komt paps de badkamer schilderen en mams komt eind van de middag aangezien ik vanavond uit eten ga. Straks maar eens even het laatste babybeddengoed wassen en een strijk wegwerken.
grrr weer grey's vergeten.. was zo moe. lekker hoor chocolade! ben zelf dit keer veeeel meer aangekomen dan de vorige keer.. nou ja vette (hahah) pech!
Ik zit nu denk ik rond de 13 kilo en de vorige keer ben ik de weegschaal gaan mijden in de laatste twee weken toen het 25+ bleek te zijn.