nou, rond je enkels, in je knieholtes, op je rug en ga zo maar door. je voelt je dan met recht een walvis. Toch wel fijn om nog een beetje nodig te zijn. Collega die mijn uren als ib-er erbij heeft gekregen belde net met 1 vraagje. Bleken er veel meer te worden. wereldje was heel even weer wat groter hahahahaha. *trekt zich nu weer terug in coconnetje*
HIer ook veel minder vocht en een kleinere buik voor mijn gevoel. Vind het wel prima zo! Zit nu op 15 kilo...lijkt me zat! Heb nergens zin in...
Ik was wederom maar 6 kilo aangekomen en die ben ik bijna al weer kwijt. Ben alleen wat dikker gebleven bij mijn billen en benene maar dat vind ik niet erg.
Naomi wilde gisteren bij de ga niet slapen. ze wilde bij mama slapen. vanmorgen zei ze ook weer wil bij mama blijven. dat sneed wel even door mijn hart, maar ik weet ook dat als ze er is dat het wel goed gaat. ze is alleen heel erg in de nee fase. iemand enig idee hoe lang die duurt?
Tot ze de deur uit zijn....... nee, zonder gekheid. Duurt wel ff hoor. En de fase die er op volgt is het nee-antwoord in een andere verpakking gieten maar met hetzelfde resultaat. Noem het maar peuterpubertijd. Die schijnt heftiger te zijn als de gewone. Ik hoop het anders gaat marin vanaf haar 12e maar op een goed geïsoleerde zolder wonen.
Elmo: denk niet dat ik je hierbij kan helpen. Mocht dat wel zo zijn, dan weet je me te vinden. Je zal het toch zelf een plekje moeten geven meis. Lyd, jij mag niet meepraten over kilo's! Dit is niet eerlijk. Volgens mij heb jij een heel dorp aan lintwormen.
hahahaha 6 kilo! Nou ik zag niks toen ik je laatste zag.. ja wesley in zijn nestje! Hier wel aan de poetseritis.. heb net het wiegje opgemaakt, bovenverdieping helemaal gestofzuigd, straks dweilen als manneke slaapt. en weer een was aanzetten.. heb me gek gewassen van het weekend.. ben er bijna doorheen. whahahah ooooooooooo Dean staat de schuifpui te schilderen met zijn boterhamhanden... grrrrrrr kan ik weer poetsen. Ik zei net tegen Dean, neem nog een stukje brood.. ik zweer dat ik pffffff uit zijn mond hoorde.. gaat dat nu al beginnen...
Whahaha Natas! Hier ook 1 die heel bedenkelijk Hmmmmm...kan doen als je hem iets vraagt. Hij moet er dan nog even over denken (nog een broodje ja of nee). Ook gisteren een hele diepe zucht toen we zeiden dat hij zijn beker nog eens even aan zijn toet moest zetten Ja, ze doen het dus echt. Eefje is net even geweest...voel me toch alweer iets beter. Denk dat ik zo het UMCG maar ff ga bellen. Ga hier ook maar eens aan de slag. Van op de bank blijven zitten ga ik me sowieso niet beter voelen vrees ik.
fijn dat je je al iets beter voelt. Hier net vette paniek.. ik dacht ineens.. heb de baby niet gevoeld, dacht nog druk bezig.. dus waarschijnlijk niet aan gedacht. Ik plat op bed liggen.. nee hoor niks.. op mijn zij... nee niks.. kreeg het al heet.. weer op mijn rug.. kon ik hem gewoon helemaal heen en weer bewegen, hij leek wel een lappenpop.. nog heter.. voelde de paniek al toe slaan.. weer pesten.. belde mijn mams en toen ging ik helemaal los.. janken. hyperventileren. Pfff duurde maar en duurde maar.. maar heb hem gevoeld..pfew... ik was echt zo bang. voel hem nu af en toe schuiven..
Jeetje Natas!! Kreeg het er warm van zeg...kan me voorstellen hoe jij je gevoeld moet hebben! Misschien lag ie lekker te tukken....of zit ie zich enorm voor te bereiden op keihard werk
ik denk echt in diepe slaap ofzo.. pfffew gelukkig voel ik hem nu weer regelmatig bewegen. Wel harde buiken weer, maar dat is van de paniek denk ik. gatver ben echt nooit zo'n paniek kip.. maar dacht serieus dat hij niet meer leefde.
Hey Natas we gaan niet raar doen he? doe maar rustig aan. Zit ik net lekker wat chippies te eten voel ik wat tussen mijn tanden. ik voelen en haal het eruit, is er een flink stuk van mijn kies afgebroken. Deze kies was al gemaakt door de tandarts, heb er een aantal jaar geleden een kanaalbehandeling aan gehad en deze is dus vorig jaar verder gerapareerd. Kan morgen middag terecht, heb gelukkig geen pijn eraan, scheelt wel.
Jeetje Natas, dat is paniek. Niet aan gedacht om dat hartslagapparaatje te gebruiken? Die had jij toch ook? had het zelf ook aan het einde van de rit met Marin. Oef wat voel je je dan naar. Zoveel gedachten die dan door je kop heen vliegen. Het lijkt er trouwens wel wat op dat je niet zo lang meer hoeft. Druk poetsen, rustige uk. Heb je alweer een zak snickers in huis? (yesss snickertijd!!!!!!) Hier juist een megadrukke buik. Heb het idee dat meneer gewoon via de buikwand er uit wil. Doet soms zelfs pijn. Ook veel harde buiken. heb het gevoel dat mijn buik nu echt naar voren gaat hangen vanuit de navel. tenminste zo voelt het. Erg vermoeiend. Straks ook de fysio maar eens bellen voor mijn bekken. Meisje heeft gisteren bij de oppas ook 2 uur liggen zingen in bed. had gehoopt dat het aan de indrukken van de psz lag, maar vermoed het ergste. Vandaag had de oppas ook nog plek dus marin is om half negen weer in de bakfiets opgehaald. ben telkens erg moe dus kan zo wat rust pakken. Vandaag alleen de strijkmand leegmaken verder niks. Zometeen eerst lekekr douchen. heb een krukje in de douche staan dus dat zal niet zo vermoeiend zijn hoop ik.
Misschien heeft Mairn besloten dat het tijd is geworden om niet meer te slapen smiddags? Naomi heeft soms ook dagen dat ze niet wil slapen smiddags. Om vervolgens smiddags om een uur of 4 helemaal in te storten. Vanmiddag komen ze op huisbezoek van het cb ben benieuwd. Zal wel weer niet zoveel voorstellen. Ook naar de tandarts vanmiddag. En morgen met Naomi naar het zkh. ben toch wel heel benieuwd of de ka wat voor ons en haar kan doen en zo ja wat dat dan is.
Ik ben benieuwd Lyd! Ik hoop dat ze iets kunnen betekenen! Fem, de batterijen waren dus leeg hahaha anders had ik dat wel gedaan natuurlijk. manlief heeft gelijk een nieuwe gehaald zodat ik niet meer in paniek hoef te raken. wij hebben net kruidnootjes gebakken. lekker makkelijke mix, water bij, lekker kneden en rolletjes maken.. daarna balletjes draaien en op de plaat, 10 min in de oven en klaar is klara. dean vond het leuk, wilde elke keer van het deeg snoepen.. maar dat rook ook zo lekker hahaha geen snickers in huis nog hahaha Vanmiddag even naar mijn ouders, hahaha die missen Dean zo.. ze zijn hem natuurlijk zo gewend, dus gaat hij lekker met opa spelen. blijf daar eten, ga ik met mijn mams naar de vk.
Ow maar Natas, bakken telt ook hoor, ipv snickers! Ik kan me de brownies nog herinneren. We hebben die van ons in het zh opgegeten toen (nouja, Lau en de visite). Hier vanmorgen tot 10.00 uur in bed gelegen. Ikke lekker op mijn zij met piemel en Ruben op papa zijn plekkie met een gehypnotiseerde blik naar de Tubbies Erg gezellig. Na 3 boterhammen en een plak ontbijtkoek wilde ik even met hem wandelen maar na een klein valpartijtje op de hoek vond meneer het alweer mooi geweest. We zijn dus maar even het dorp in geweest. Super gave schoentjes gescoord (7,50...altijd leuk voor erbij) nieuwe sloffen, ondergoedsetje van Bumba en zo'n zelfde soort pyjama (allemaal voor Mr. Kabouter natuurlijk). In de auto ging ie knock-out dus thuis meteen op bed gegooid. Moet nu zelf ook wel ff bijkomen hoor..je bent dan toch weer langer onderweg dan de bedoeling was. Vanmorgen gestofzuigd, eten klaargemaakt...vanaaf naar de kortingsavond bij de grote P en eigenlijk vind ik het dan ook wel weer mooi geweest!