De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, Lyd, klinkt inderdaad als een druk dagje zeg!
    Hoop dat CB en tandarts meevallen en dat de ka vooral iets kan betekenen!

Femke,
    Ook nog lekker gegeten / gezellig gehad? Wennen he, zo zonder meisje!

Natas,
    Ook een afkickende Dean...of vooral de opa en oma :D
    Ik wilde vandaag ook ff naar oma maar die had al andere plannen. Ach, ze zijn elkaar ook niet op vaste dagen gewend.

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lau, eerlijk? Vind het wel even prima zo zonder marin. Klinkt raar, maar ze is redelijk bewerkelijk nu met dat eigen willetje van d'r. De oppas had er gisteren ook al mee kennis gemaakt. Die was helemaal van ahar padje af wat marin aanging. ben zelf eigenlijk vooral erg moe momenteel. kan me nergens toe zetten. Die grote strijk ligt er dus ook nog steeds. Moet vandaag wel aan kant aangezien mijn steun en toeverlaat morgen weer komt boenen.
    En trouwens, jij zegt tegen Lyd dat ze een druk programma heeft? Wat dacht je van je eigen?

Natas, waar heb je dat recept vandaan? is ook wel leuk om met marin te doen.

Ben trouwens bang dat je gelijk hebt Lyd, dat madam zo langzamerhand begint af te kicken van haar middagslaap. Slechte timing vind ik zelf.

Etentje was lekker maar errug laat. Half elf kwam het dessert...... Was allang blij dat paps me bracht en haalde. kakte zo ontzettend in in de auto.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou...zo heeeel druk heb ik het niet hoor!
    Hier valt vaak alles op 1 dag, das dan minder.

Morgen bijv:
    Naar het zh, Lau moet naar de tandarts...plannen dus, buurtjes komen eten, met Eef naar de film (komt een vrouw bij de dokter).

Vrijdag is het weer rustig. Ruben naar de Bengels brengen, die viert daar S'klaas dus wellicht ga ik wel mee met ophalen. Is toch wel extra leuk, zo'n dagje.

Zaterdag S'klaas vieren bij mijn ouders, met alle neefjes en nichtjes en zondag dan weer niks.

Lijkt soms druk, maar valt best mee :D

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, kan je zo'n pepernotenrecept niet gewoon in zo'n pak halen (net als cakemix?).

Ow en Femke...(ben echt een zeef).
    Ik vond die twee dagen zonder kabouter gek..maar ook inderdaad wel lekker rustig (hoe vals dat ook klinkt). HIj is hartstikke lief..maar beslist natuurlijk wel je dag en een pietsie je humeur.
    Ben wel blij dat ie nou 2 is hoor...ik vind hem een stuk rustiger en duidelijker dan een paar maanden geleden. In ons geval is dit dus gunstig maar elk kind is anders.
    Hij bijt en slaat ook een stuk minder tot niet meer...zelfs de leiding viel het op.
    Pffff...ben zo blij dat dit trekje van hem afneemt!

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    kan ik me voorstellen ja.
    Laat 'm dan maar mooi in 3 boterhammen bijten ipv in een ander kind

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja toch! Wist vanmorgen natuurlijk al (door het tijdstip van ontbijt...euh brunch) dat ie vanmiddag geen brood meer zou eten. Komt nog uit ook!
    Straks nog lekker een manderijntje en banaan en dan vanaaf lekker aan de preischotel.
    Gisteren mocht hij kiezen: toetoet of manderijn.
    Meneer ging voor de manderijn!!!

Owwww.....ikke ook...dus denk dat ik nu mijn Tiramisu toetoet neem :D :D :D
    Wat een geweldig idee van mijzelf :D

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whaaaaaaaaaaaaaaaaa zit hier helemaal te janken
    Mijn zusje belt net!! Ze is 1,5 uur geleden bevallen van Jasper! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Natasja! Is alles goed gegaan?

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja alles goed gegaan..
    Hij is wel een maandje te vroeg.. maar we zaten op hem te wachten. Ze was haar weeen remmers aan het afbouwen.
    Hij is toch nog 6 pond en 49 cm. Hij moet wel in de couveuse, maar dat is in Rusland normaal onder de 37 weken.
    pfffffffff jemig zeg!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Waaaaaauwwwwww je familie heeft er een kleine Jasper bij!
    Superrrrr gefeliciteerd Natasja!
    Ow, kan me ontzettend voorstellen hoe hyper je moet zijn. Daar is ie dan...een jongen!
    In het verre Rusland...dikke smakkerd meid!
    Ik hoop dat jullie hem gauw echt kunnen knuffelen.

11. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Wha Natas,
    gefeliciteerd met je verse neef.
    Hopelijk kunnen ze snel naar nederland komen en kan je hem knuffelen.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ah Lyd!
    De kaart van Wesley is binnen! Mooi / leuk zeg!

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Getver, Guus en Ruben zitten weer te zoenen...blegh!

Gaan er nog mee vanaaf naar een P ergens? Wij gaan het matrasje vanavond maar betalen (voor de wieg)...scheelt toch, 25%. Anders had ik hem op een MamaMazzeldag betaald maar nu krijg ik geen bonnen, gewoon korting.

Ovenschotel staat in de oven...nu wachten op papa, met de hondjes uit, eten en naar Grunn.

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Super mooi kaartje Lyd!
    Ga ik de mijne morgen op de post doen! hahahha ik ben zo bijgelovig..

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Natas, wat superrrrrr! Gefeliciteerd.

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Gefeliciteerd Natas! Een echte Rus in de familie. Daar heb je geen suiker voor nodig om hyper van te worden. Heerlijk nieuws. En goede maten nog zeg. Dat heeft zussie knap gedaan.

Nee Lau, hier is eigenlijk alles wel compleet. Dus niet naar de P maar wel naar het bollebuikendobberen.

Grootste deel van de strijk is weggewerkt. Meisje hangt hier weer op de bank helemaal in haar goede hum. heeft dan ook 2 uren geslapen vanmiddag. Zou het slaapje dan toch niet naar de barrebiesjes zijn?

17. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Een Russisch familielid... wauw! En inderdaad hele mooie maten als je bedenkt dat de kleine dan een maandje te vroeg is.

Hier vandaag een beetje een onrustig kereltje. Hij is denk ik nog een beetje van slag van zijn prikjes gisteren. Gisteren mocht hij ook niet in de bakerzak en dat ging eigenlijk best goed. Dus ik dacht het vandaag ook maar zonder te doen. Helaas was Sam het daar dus niet mee eens. Dus net na zijn flesje van 15.30 uur toch maar in de bakerzak gelegd en nu sliep hij meteen en nog steeds. Toch rustiger voor hem dus blijkbaar. Over een halfuurtje maar eens een wakker gaan maken voor een flesje...

Liefs,
    Josien

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Femke, heb jij je armband al binnen?
    Ook bij Oggies besteld toch?

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Tot vandaag begreep ik het "walvissenmama's" niet:)

Maar ik hoor hier absoluut bij ..........hihi
    Wij hadden de hoop al opgegeven en toen we aan de IVF begonnen wisten we dat dit de laatste halte voor ons was.

Ik had nooit verwacht dat het zou gaan lukken en al zeker niet bij de eerste poging :D
    We beseffen ons heel goed hoe gezegend we zijn met onze kleine meid en we genieten met volle teugen van haar!

Diep in mijn hard hoop ik om een brusje voor onze Megan maar als dat niet komt zijn we zo al heel gelukkig en compleet :D

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, dan ben je er inderdaad ook echt 1!
    Nog van harte met jullie meisje!

Deel Deze Pagina