Zielig hè? Ach, mamma vindt het erger dan Sam zelf volgens mij . In ieder geval lijkt hij er zelf niet veel last van te hebben. @Elmo, de laatste loodjes... Balen dat je zo slecht slaapt! Wel weer lekker dat je huis aan kant is (hoezo nesteldrang?). Ik zoef even naar je Hyves voor de Woezel en Pip actiefoto's... Liefs, Josien
Nou, Nesteldrang...zo voelt het helemaal niet. Wil van alles...heb nergens zin in. Denk nu dat het misschien juist wel door de vermoeidheid komt. Misschien toch maar eens in de middag even gaan liggen (heb ik nu nog nooit gedaan). Maar misschien bouw ik daardoor wel wat energie op voor doe-dingetjes... Heb me voorgenomen om het te proberen. Owww...heb in de avonden echt enorm harde buiken! Uk dendert op de onderkant..en indalen ho maar....
zeker drukke dag voor iemand die zo weinig slaap heeft gehad. pffff wel lekker dat ruben naar he kdv gaat.. dat heb ik niet.. al kan ik mams zo bellen hoor als ik even alleen wil zijn. harde buiken, bleh hou op.
Nee Natas, geloof ook niet dat ik dan gauw zou bellen hoor. Kinderdagverblijf staat eigenlijk al vast, is al betaald en Ruben heeft het ook echt wel nodig hoor! Morgen pik ik hem wel eerder op. Andere opa en oma komen een nachtje slapen dus wel zo leuk als meneer thuis is als ze aankomen. Oh....de rust die ik morgen dacht te hebben gaat ook alweer niet op bedenk ik me nu. Jij hebt ook zoveel harde buiken he! Lekker dan...zitten we dan...hahahah Doen ze ook onderin zo'n zeer? Hier wel. Normaal had ik dat alleen bij zo'n buikvirus maar nu komt het in de avonden ook. Heb al een paar keer een oog op de klok gehouden...
in de ochtend dan wel ff lekker rustig aan he? ja soms doen ze echt zeer van onder.. ook zo hard dat ik denk dat mijn vliezen zullen ploppen!
Ja, moet wel alleen nog ff boodschappen doen in de ochtend Ja, hier idem! Die nacht dat ik zo heb gespuugd dacht ik ook echt ff dat het "mis" ging... Maar aan de activiteit te merken verwacht ik nog geen geboorte.
Femke, Misschien een goed topicje voor jou: http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/178423-gebroken-vliezen-niet-ingedaald.html
Toch spannend hoor dames. Ik ben benieuwd wie van jullie het eerst is, maar ik gok op Natas. Vanmiddag sinterklaas gevierd bij mijn schoonouders, en Tim is echt goed verwend. Ik heb net al het speelgoed uitgezocht. Er gaat een heleboel naar boven, want er ligt echt genoeg. Vanochtend nog even met mijn moeder gebeld. Zij vond de reactie van mijn broer ook kinderachtig. Ik hoop dat mijn schoonzus hem een poepie heeft laten ruiken. Hahaha! Morgen een lastig oudergesprek op mijn werk. Voor mijn gevoel probeert deze ouder me te manipuleren, dus ik ga voet bij stuk houden. En dat vind ik heeeeeeel lastig. Wish me luck!
Natas mag van mij ook echt eerst hoor! Ze is het eerste aan de beurt en moet jaloers toekijken naar kersverse neefje...dusse...be my guest Natas
Ow, heb trouwens ook de gordijnen voor en achter in de wasmasjien gehad...heerlijk! Volgens mij ben ik zo echt een heel eind!
Vanmorgen met Wesely naar het cb geweest. Meneer weegt 3520 gram, 600 gram meer dan toen hij geboren werd. Wel hoorde de arts een ruisje bij zijn hart. ga vanmiddag naar de ha. hopelijk is het niet iets ernstigs.
meiden, we weten niet wie er mee lezen en dit nieuws uit eerste hadn moeten horen. Reacties dus graag beperken tot de hyves.
Tnx voor de sms vooraf Femke! Lyd, goed gegroeid, je ventje! Ik hoop dat je ha jullie gerust kan stellen. Bij pasgeborenen is zo'n ruisje volgens mij normaal...ik weet niet wanneer het weg zou moeten zijn. Sterkte, je maakt je w.s. / logisch ook toch zorgen!