De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Goed gegroeid Lyd!
    Enne tis gelukt met de foto! Dank je wel! morgen bij de brievenbus liggen.

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    ik ga bij de brievenbus liggen morgen.
    ben erg benieuwd

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    #19403 Mamamarin, 7 dec 2009
    Laatst bewerkt: 7 dec 2009
    Nou, had vanmiddag echt even het idee dat ik jullie voor zou zijn lau en natas.
    Had echt even een zere buik, zere rug en zere bovenbenen.
    vriendlief is eerder thuis gekomen om zich tegen Marin aan te bemoeien. Tis nou eenmaal zo dat alles meteen op mijn hoofd en rug slaat. Uiteindelijk zal het vast zo'n vaart niet lopen.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, hier zojuist aan tafel bijna 1 vloed van harde buiken en wat krampen in onderbuik.
    Ik verwacht hier voorlopig verder geen actie hoor...hoop alleen dat het indalen dit veroorzaakt. De hele middag al druk op onderkant en het gevoel dat er 1 uit wil....dussss...hoop op een ingedaald kind, reken nog niet op een geboorte!

Femke,
    Stress kan ook veel doen he! Lekker warm bad en proberen te ontspannen..

Lyd,
    Hoest bij jullie vandaag?

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    De helft ff niet kunnen volgen, maar goed :(...

@Elmo, misschien wel geen drang, maar je doet het toch allemaal wel ;). En? Ben je vanmiddag even gaan liggen? En beviel het?

@Prinses, hoe is het gesprek gegaan? Ik hoop goed!

@Lydia, hoe is het bij de huisarts gegaan? Wesley groeit prima zeg!

@Mamamarin, fijn dat vriendlief lekker naar huis kon komen. Doe het rustig aan!

@Mezelf, hier vanmorgen weer met Sam naar babymassage geweest. Tranen in mijn ogen toen ik zo naar ons mooie mannetje keek dat zo moe was dat hij met zijn kleine naakte lijfje tegen me aan in slaap viel. Wat is hij toch mooi! Ik vind het ooit zo snel allemaal gaan. Kijk... hij is alweer 8 weken oud en wordt alleen nog maar groter. Soms heb ik het gevoel nu al afscheid te moeten nemen van kleine dingetjes. Ik weet dat het heel hysterisch en dramatisch klinkt, maar ik heb er gewoon moeite mee te weten dat ik nooit meer zo'n klein kindje zal hebben. Oh, wat voel ik me stom........ :(

Groetjes,
    Josien

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Josien, heb je even een berichtje gestuurd.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Josien:
    Jah, we zijn niet zo gewend aan "meeschrijvers" ;)
    FIjn dat je pb hebt van Femke!

Gaaf he...je eigen kleine ventje! Hier smelt ik nog steeds als ik naar hem kijk hoor...zoooo lief!

Nee, niet gaan liggen...
    Had er domweg geen tijd voor. Hebben nu schoonouders te logeren dus hou het kort ;)

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Thanks Mamamarin! ;)

Ik snap dat jullie niet zo gewend zijn aan meeschrijvers. Maar ik geef gewoon lekker aan dat ik het niet kon volgen ;). Overigens gebruiken jullie hier wel elkaars 'echte' naam? Ik typ nog steeds jullie forumnamen omdat ik niet wist of het de bedoeling was. Hebben jullie daarover iets afgesproken?

Veel plezier met je schoonouders Elmo! Enne... tijd maken hĆØ? Zeker als je het nodig hebt!

Ja... het is zo'n schatje.......... ik ga hem nu uit zijn bedje halen. Hij ligt zo lekker te slapen, maar moet toch echt eten de slaapkop ;).

Liefs,
    Josien

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    alleen prinses is nog steeds prinses. de rest eigen namen,

enne vind het niet gek hoor josien, je gevoel mbt je mannetje..logisch.

fem, rustig aan he meis..heavy stuff even,

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Imani blijft ook Imani en niet haar echte naam he.

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat is waar..

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Je schoonmoeder goed aan het werk zetten lau. Speel die nestdrang maar lekker door.
    Al belangstelling gehad voor jullie huis?

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    korte update op hyves

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Vind het juist wel goed dat je dat even aangeeft hoor Josien. We willen nog wel eens "vergeten" dat er meer mensen meeschrijven en vooral meelezen. Tis meer een automatisme dan opzet hoor.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Prinses blijft ook Prinses trouwens...niet haar echte naam.
    Van mij mag het, hoeft niet ;)
    Goed dat je het aangeeft hoor, Josien, anders vergeten wij wat je wel / niet weet.

Schoonmoeder heeft een nieuwe pyjamabroek / huisbroek korter gemaakt dus zeeeer nuttig.
    Nou...nu staat er echt niks meer op mijn lijstje.

Hond is vanaaf bij de Trimmer geweest, ontvlooid + ontwormd.
    P belde dat het matrasje klaar ligt, morgen halen denk ik...

Nou..dan maar afwachten.

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja prinses stond er al.

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    poeh morgen 38... spannend..

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hahaha, dan ga ik maar gewoon jullie forumnamen aanhouden, anders wordt het verwarrend en maak ik gegarandeerd een keer zo'n fout ;).

@Elmo, doe mij ook zo'n schoonmoeder ;)... Mijn schoonmoeder woont om de hoek maar jammer genoeg zie ik haar en mijn schoonvader echt heel weinig, alleen als wij naar hun toe wandelen. Ik heb daar best wel veel verdriet van. Ik kan het overigens wel geweldig goed met haar vinden!

@Natasja, wauw... bijna alweer 38 weken! Het schiet op hoor! Nog ff volhouden... (wat een dooddoener).

Zo... mannetje is weer gevoed en ligt heerlijk weer in zijn bedje te slapen. 's Avonds slaapt hij voortaan goed. Overdag is hij nu steeds meer wakker. Echt gezellig! Ik vind het alleen altijd wel een beetje zielig om hem wakker te maken voor zijn flesjes. Hoe doen/deden jullie dat? Sam drinkt nu 5 flesjes van 180/6 op de volgende tijden: tussen 7 en 8 (meestal 8 en dan moeten we hem nog wakker maken), tussen 11 en 12, tussen 15 en 16, tussen 19 en 20 en om 23 uur. Bij de eerste voeding (8 uur) en de laatste twee voedingen (20 en 23 uur) moeten we hem eigenlijk altijd wakker maken. Maar ik kan hem moeilijk laten liggen, toch? Hij drinkt toch al niet echt veel. Hij krijgt wel 180/6 maar laat ook altijd wat staan (variƫrend tussen 0 en 60 cc). Het mannetje is helemaal tevreden en gelukkig, maar het blijft toch tegen mijn natuur ingaan om de grote vent wakker te maken.

Liefs,
    Josien

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik heb altijd op verzoek gevoed. Dus ik zou hem zelf laten komen.

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ook als hij op deze leeftijd dan nog maar 4 keer zou komen in plaats van 5 keer? Want daar ben ik dus een beetje bang voor :(.

Deel Deze Pagina