De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Kan het zijn dat je rubbers van de koelkast niet goed meer zijn? of dat je kliekjes te warm in de koelkast plaatst? krijg je ook veel ijsvroming van. heb hier trouwens dit weekend de koelkast maar eens een standje hoger gezet. Weet niet eens meer hoe ik op het idee kwam, maar heb ons weerstation maar eens in het ding gezet en het bleek 9 graden in het ding te zijn. Ietsiepietsie te veel dus.

Natas, heb vannacht verder wel liggen dommelen, maar heb vriendlief wel naar ander bedje gebonjourd. Anders ga je je ook nog liggen verhouden en dan doet alles 's ochtends zeer.
    Verder hier geen gerommel. ja lekker thuis rondrommelen. Strijk is aan de kant. Boven alles netjes opgeruimd en nu ff lekker niks. Nieuw spel op de ds gekregen van de sint dus ga ff spelletje doen zo. Oja, de mc staat al met easybase en al in de auto. Aangezien we eind van de week toch een best stuk op pad zijn. Leek me niet handig om dat zonder maxi cosi te doen.
    Straks nog vluchttasjes voor marin en mij maken. Dan vind ik het wel weer goed voor vandaag.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    rubbers nee kan bijna niet.. koelkast is nog geen 2 jaar oud.
    kliekjes heb ik bijna nooit..
    hopelijk blijft het nu schoon.

ook lekker aan het rommelen in huis dus.. ik vind het wel lekker hoor verlof!

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lyd, succes vanmiddag!

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Vinnikook lekker hoor Natas. Merk hier dat het besef van de dagen heel langzaam op de achgtergrond aan het verdwijnen is. heb zonet mijn agenda maar weer eens opgeduikeld. begon afspraken te vergeten hahahaha

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahahah

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    ohoh..... waarom hebben we afgelopen weekend nou zoveel soteklade (marin haar uitspraak) gekregen? De hazelnootmelkchocoladeletter F is haast op......

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahahha lekker toch.. kan me nou echt niet meer bommen wat ik eet..

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    maar er moeten zoveel rennies achteraan he.
    Had expres de witte letter al laten liggen.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja dat is wel weer waar.. ik neem lekker een glas melk er achter aan.. dat gaat ook nog net.

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    dat is mijn slaapmutsje tegenwoordig

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahha ja ik dronk bijna nooit melk, werd er echt misselijk van.. maar nu... echt liters.

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    moet je er wel om denken dat je niet de rennie-duo eet he. Die zijn minder gezond als je veel melk drinkt.

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ach bah zijn dat die gore bruis dingen? mijn zusje had die. nee ikke niet hoor..werd ik helemaal naar van.

Heb weer zere buik..

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook soms ineens een glas melk op....lust het normaal echt niet nu heb ik er soms gewoon zin in!

Ik heb deze zwangerschap helemaal geen dingen die ik MOET hebben ofzo (vorige keer de Mc Flurry's). Ga zo wel nog wat chocolade zoeken denk ik...dan maar weer twee Rennies er achteraan inderdaad ;)

Vanmiddag (met beetje hulp van Eef) de Kerstboom toch nog opgezet. Ik moet nog een paar dingetjes maar ben het echt zo enorm zat....dat ik die morgen doe.
    Jeroen en Eef hebben meegegeten, werd wat later....maar ben nu echt gaaaaaaaar.

Morgen met Ruben naar de kapper, verder niks op de planning (paar boodschapjes doen).
    Mijn kappersafspraak verplaatst naar a.s. vrijdag.

Owww...ben zoooo vergeetachtig! Of had ik dat al gezegd...hahahaha

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Vind die nieuwe rennies wel veel effectiever. Ja, als je er 2 tegelijk eet is het net een marshmellow die in je mond ontstaat. Maar het helpt wel. Die rennies uit het rode doosje krijg je zo'n droge snufferd van.

Jeetje Lau, de boom opgezet. dat laat ik mooi aan vriendlief over maandag. we hebben zondag eerst zijn verjaardag dus heb dan nog wel even wat ruimte nodig. Wij hebben heel laf zo'n nepperd met de lampjes er al in. ideaal. Alleen het uitvouwen bemoei ik me dus niet mee. Funest voor mijn rug hahaha.

Tics, hier eigenlijk ook niet. Had de vorige keer een tostifase en alles wat met appels te maken had. ja, en de frietjes (lekker zout) van de mac vond ik ook geen straf. Nu alles in principe normaal.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou...hier ook heel laf een nepperd..maar moesten wel zelf de lampies doen.
    Nou heeft Eef heel schappelijk het uitvouwwerk en de lampjes op zich genomen. Verder zat ze vooral...iets naar links...euh...nee, beetje meer rechts moet nog 1 ... whahahaha
    Ach, het was vooral ff gezellig. Lau was allang blij dat het ding stond zonder zijn hulp.
    Was alleen jammer dat ik hem zelf nog ff van zolder af kon halen (looooodzwaar dat ding!). Maargoed, het gevaarte staat (past ook nog..met de box erbij) dusse....helemaal babyproof hier :D

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Lyd, hoop echt dat je nog ff komt vertellen hoe het op de BSO was!

18. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Het proefdraaien was erg leuk.
    heel veel info gehad.
    morgen telefonisch contact over hoe en wat verder.
    hoe vonden hun het en ik etc.
    dus morgen weet ik pas meer.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou spannend! Goed te horen dat het van jouw kant in elk geval geslaagd was!
    Ben benieuwd morgen! Met Wesley ging het ook goed?

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ow nou ik ben benieuwd!

wij gaan aankleden, Dean werd om 6:50 huilend wakker en wilde niet meer slapen, we zitten dus lekker in het grote bed.
    Straks naar het ziekenhuis dus kleren aan en ontbijten.
    bleh heb geen zin.

Deel Deze Pagina