Ik vind hem inderdaad erg zielig. Ik denk dat ik hem vanavond sowieso een paracetamol geef, dan kan hij lekker even slapen en bijtanken. Gisteravond is hij ook de hele avond wakker geweest, en nu ligt hij half op de bank. Ik heb met hem te doen.
Fijn Lyd, dat het lijkt te helpen! Had je nog weer contact gehad met de BSO? Prinses, Arme Tim en arme kat... molletje inderdaad en lekker op bedje. Natas, Dit gaat niet lang meer duren!! Hier een kind wat nog torenhoog ligt. Vrijdag 18e weer checki, dan verder kijken. Verder alles goed. Voldoende vruchtwater, mooi hartje (handig, zo'n echo apparaat!).
hmmm lau! weer niet ingedaald! prinses, weet niet hoe snel het werkt eigenlijk. hmmm hier aan het timen geslagen... Dean is naar opa en oma voor de zekerheid.
Ben weer thuis whahahah bijna 2 uur aan ctg gelegen..ik belde alleen even om te vragen wat te doen en toen moesten we komen.. hartje van baby was wat snel.. maar hij was ook erg druk. weeen activiteit.. maar geen ontsluiting. Kom ik thuis, onderbroek onder het bloed.. en prop in de wc.. weer bellen dus. waarschijnlijk van het toucheren wat dan ook de slijmprop (met bloed) heeft losgemaakt. moeten het even aankijken en om 12 uur weer even bellen of het nog bloed of meer weeen heeft veroorzaakt. pffff
Nou best lekker geslapen ondanks de weeen. wakker geworden met zere buik en rug. ga ik net plassen, weer bloed met slijm. toch maar gebeld ivm litteken keizersnede.. mag straks weer komen voor controle.
Go for it Natas. Zorg jij voor het gouden randje om deze dag? Mocht er nieuws zijn, wil iemand me dan na twee uur sms-en? Bij deze ook voldaan aan de meldplicht. Wij gaan nu weg.
Ben weer thuis hoor.. grrrrrrrrrrrrrrrr weeen zijn er wel maar er gebeurd niet veel.. dus mag weer in mijn eigen bedje kruipen. baarmoedermond is iets verstreken maar verder niks. Nou ga ik echt niet meer bellen hoor ahahahah
Ben vergeten mijn 2e Taco-spuit te halen gisteren...whahah, hoezo dement! Assistent kon er ook wel om lachen. Maandag kan ik hem alsnog komen halen...tsssss...sukkel voel ik me dan zeg! Zuslief heeft dekentjes etc. gebracht voor wieg en wandelwagen dus denk dat ik volgende week ECHT de laatste puntjes op de i kan zetten.