Idd heb wel wat ervaring daar in. helaas ervaring die niemand liever heeft, maar kan me wel heel goed inleven idg.
Was die nog niet klaar of moest je nog iets met foto's doen? Hier huis boven en beneden gestofzuigd + trap (jaja), 2 wasjes gestreken, vaatwasser gedaan, hondjes uitgelaten, eten gekookt..... Nu niks meer! Ben er wel weer klaar mee.
ah ik zie nu op je www dat je gewoon weer achterlijk vroeg wakker was. Hier het rijk alleen. Vriendlief is voor twee dagen naar Marnehuizen (oefendorp defensie) vertrokken. meisje is net met de bakfiets door de oppas opgehaald. vandaag maar eens naar de enveloppen kijken. En vanmiddag apk. Mijn mams had nog aangeboden om komende nacht hier te komen slapen zodat ik me zekerder zou voelen. Is niet nodig. gebeurt vandaag toch niks. Bovendien moet ik toch meteen dan de vlos bellen en zitten schoonouders ook om de hoek. Laat mijn mams dus heerlijk in haar eigen waterbedje slapen.
Hier inderdaad niks aan de hand hoor...hahahaha Was rond 4.00 uur gewoon echt wakker. Ruben hoest veel, ik kon echt niet meer slapen. Gisteren blijven liggen en later spijt (pijn van het liggen gehad denk ik, want later op de dag ging het stukken beter) dus er maar uit. Koppie thee, uiteindelijk 4 manderijntjes....en daar zit je dan. Ben het zwanger zijn opzich niet zat maar wat betreft nachtrust mag het van mij gauw geboren worden hoor! Ben straks bekaf en dan moet ik nog. Heerlijk dat jij ff niks hebt Femke! Gewoon doen waar je zin in hebt. Hier de vaatwasser al gedaan en het eten al klaargezet. Heb ik vanmiddag vast geen zin meer in. Ik gisteren de taco-spuit alsnog gehaald, vandaag zijn Ruben en Eef aan de beurt. Mijn arm doet deze keer lang niet zo'n zeer als de vorige keer! Hoop dat Ruben ook minder last heeft!
Ik heb 'm anderhalve week terug gehaald en had meteen een beste blauwe plek. Arm deed veel en veel minder lang pijn. heb alleen een dagje wat een zwaar gevoel in het koppie gehad. Hier het zwanger zijn ook nog niet beu hoor. Vind het prima als uk nu komt, maar als hij nou nog ff blijft zitten is het ook ok. Zal het maagzuur echter niet gaan missen. Ik zal zo eens gaan douchen.
heb trouwens telkens het gevoel dat uk zich een weg naar buiten probeert te banen. Rekt hij zich heel langzaam maar wel heel erg ver uit. Heb dan echt het idee dat hij nog maar een klein stukje verder hoeft te gaan om de boel te laten scheuren. Maar dat zal wel niet gebeuren denk ik. (hahahaha lees nu de zin, wel niet,lekker helder) Geloof dat ik dat met marin ook had. ben nu echt veel relaxter, timede toen uit pure wanhoop de harde buiken op een bepaald moment ook!
Tjee Lau das wel erg vroeg. misschien vanmiddag even liggen? Fem, hou je hem nog even binnen? idg tot na zondag haha. Hier vanavond voor het eerst alleen met beide kids. Manlief gaat met zijn werk karten en uit eten. Ben benieuwd hoe het gaat.
Dat gaat vast goedkomen Lyd! Jaja, zondag staat gewoon gepland. Maandag wordt papa geopereerd, dus misschien toch voor de gezinskorting gaan? Net gedoucht, zit nu ff bij te komen. Straks maar eens naar de welkoop om te kijken of ze daar handschoenen voor marin hebben. Was gisteren bij de Bentex, maar die waren dus veel te klein. Lijkt me wel lekker als ze toch wat aan de handjes heeft de komende dagen.
HIer ook smurf goed ingepakt mee hoor. Muts op, sjaal om en wantjes aan! Hij vindt ze geweldig...je kan er "kwek kwek kwek" mee doen, net als een eendje. Weer even dikke tranen bij de prik (nou, eigenlijk voordat ie moest) daarna meteen weer klaar en happy met zijn ballon! Wij gooien even lekker ongezond worstenbroodjes in de oven (Eefje lust die ook wel haha) en vanmiddag dus lekker chillen. We hebben niks op de planning verder. Liggen durf ik 's middags eigenlijk niet...ben bang dat ik dan 's nachts helemaal niet meer slaap.
je hoeft niet te slapen. gewoon even lekker liggen en een boek lezen of zoiets. dan rust je toch. Naomi gisteren bij de prik ook even huilen en daarna was het over. ze vond het wel leuk dat papa en mama ook een prik kregen. Om het vervolgens weer thuis na te spelen met een potlood. Manlief moet deze week nog werken en dan heeft ie 2 weken vakantie. heerlijk 2 weken als gezin bij elkaar. 2e kerstdag gaan we naar mijn ouders, blijven dan ook slapen wel zo handig met 2 kinderen.
Owja Lyd, sorry! Heel veel succes vanaaf! Komt vast goed. HIer is Lau rond geboorte w.s. 4 wk vrij (ligt aan geboortedatum natuurlijk). We hebben daar beide echt enorm zin in! Heerlijk 4 weken met zijn viertjes! Zo, nu lekker broodjes eten!
Vriendlief is eventueel vrijdag vrij en vervolgens 2 weken. daarna is het in overleg op zijn werk wat er mogelijk is qua vrije dagen.
*zucht* begin een ernorme knaagbui te krijgen hier! Zit na twee minizakjes chips maar aan de worteltjes.........
@Mamamarin, weten jullie eigenlijk of jullie een jongetje of een meisje krijgen? Of is het nog een verrassing? Heerlijk hè die knaagbuien . Ik hield het meestal ook maar bij worteltjes (daar was ik ook echt gek op) of een enkele keer komkommer. @Elmo, ik hoop dat je vanmiddag nog lekker even wat rust kan pakken . @Natasja, de weg naar ZP alweer snel gevonden! Ik ben heel benieuwd naar wat pica's van jullie ongetwijfeld mooie man. Succes met het geboortekaartje. @Lydia, succes met je sollicitaties! @Mezelf, slecht nieuws gehad over mijn tante. Zij blijkt borstkanker te hebben (ze is 43 jaar). Vreselijk...... . Ik ben zo verdrietig! Merk het ook aan Sam (vooral gisteren toen we het nieuws te horen kregen). Hij heeft bijna niet geslapen (had de wallen onder zijn mooie oogjes staan) en veel gehuild. Vandaag is hij zijn schade aan het inhalen en flink aan het bijslapen. Ik ga hem er toch zo maar eens uithalen, want we moeten nog een foto maken van de vier achterkleinkinderen voor mijn opa en oma (dat wordt nog een feest met vier van die kleine muppen op de foto). We willen die op doek laten drukken voor de Kerstdagen als kadootje. Denk wel dat ze zo'n kado erg zullen waarderen. Liefs, Josien
Euh...bijkomen? Neeeeehhh....Na de broodjes Ruben lekker op bed gedaan en met Eef thee'tje gedaan. Ik pas vanmiddag even op Lieke (kan ik vast oefenen) en dan komt manlief alweer thuis! Eten staat al klaar, hij hoeft Ruben niet te halen dus met een beetje lieve oogjes kookt hij! Josien, Wat een triest nieuws zeg! Sterkte! Femke, Ach, zolang het gezond is! Och...Eef haalt Ruben uit bed en ik hoor hem over auw arm...vorige keer had ie er ook aardig last van. Kijken of we hem een beetje af kunnen leiden. Whahahaha...hij vertelt nu dat hij het behang stuk heeft gemaakt op zijn kamer...whahahah...heerlijke wijsneus is het ook! Hij wordt zoooo groot en wijs! Gaat loeihard op het moment! Babbelt honderd uit...heerlijk!