Net heerlijk gewandeld. het leek heel erg koud maar het viel best wel mee. Meneer heeft de hele weg geslapen en slaapt nu nog.
Dat was hier ook het plan. Nog even met Lieke en Ruben wandelen. Ruben slaat het normaal niet af maar vond het nu geen goed plan. Liever de visie aan... Hij heeft volgens mij verhoging / koorts...(prikje gehad en kwam al met: auw arm, uit bed). Ik zie wel ff hoe het gaat, anders met een molletje op tijd op bed. Ow, gepruttel uit de wagen...mevrouw zal zo wel wat lusten denk ik!
Gezellig Lau. En het gezonde deel van de knaagbui is inmiddels verleden tijd. Heb de noga uit het kerstpakket ontdekt. En er waren nog wat knabbelzakjes aangebroken van de verjaardag afgelopen weekend. Denk niet dat ik veel eet vanavond hahahahaha. Hier weer apk goedgekeurd. kan er weer een weekje tegenan. Bloeddruk weer netjes 110/65. Ze schatten meneer niet zo groot als Marin. Ik denk zelf een 52 cm en een pond of 8-8,5 Ben benieuwd wanneer hij zich laat zien.
Lekker om even gewandeld te hebben Lyd. Hoe is het met je rug nu die buik er niet meer voor hangt? En conditioneel?
Mijn rug was na de bevalling helemaal over. en conditie is goed nu die buik er niet meer voor hangt. Hier vanavond met meisje aan de pizza. ze word thuisgebracht dus das wel lekker. Verwacht haar elk moment thuis. En lau hoe bevalt het nu Lieke er was? Hopelijk knapt Ruben gauw weer op. hier alleen een pijnlijke arm en tot nu toe niets. * klopt het af*
eventjes kort halootje vanuit hier.. alles gaat goed.. Julian is al aangekomen (niks afgevallen) dus die tiet (zonder hoedje) gaat geweldig! Dean is vandaag erg van slag.. en dat maakt mij erg verdrietig want deze mama kan amper wat.. wat me nog verdrietiger maakt want het valt me zoooo tegen. na de keizersnede voelde ik me nog beter geloof ik hahahaha.
He Lyd, wat fijn joh, dat je rug meteen alweer zo goed ging! Klinkt heel knus, lekker een pizza'tje eten met dochterlief! Natas, Superboobies weer dus! Geweldig joh! Hoop ook zo dat het hier ook zo goed gaat deze keer (blijft gaan). Mooie geruststelling dat hij nog niks is afgevallen. Arme Deantje...ja, hij zal wel even goed moeten wennen aan alle omstandigheden! Hij draait vast gauw weer bij. Ik kan me voorstellen dat het je zeer doet, hem zo te zien! Dat is ook wel iets waar ik tegenop zie (rekening houdend met een paar nachtjes ziekenhuis). Volgens mij zou Ruben dat ook allemaal maar gek vinden, als mama ineens wat gas terug neemt. Ik hoop dat hij gauw zijn draai gevonden heeft, ... jullie natuurlijk ook. Dat je je zo voelt bedoelde ik ook een beetje met de vraag of dit het waard was geweest. Ik blijf namelijk heel bang dat ik het uiteindelijk mag proberen maar dat het dan OF ten koste van alles gaat OF alsnog in een ks eindigd. Nouja...ander verhaal. Ruben vanavond met omkleden dikke tranen van zijn zere arm (hier blijft het daar gelukkig ook bij hoor!). Hij voelde nog goed warm maar had goed gegeten, toetje op en was verder vrolijk. Zonder molletje dus op bed. Zijn popje had ie al in zijn mond en het oortje van Olifant werd al onder het neusje gewreven..die slaapt dus zo.
Jammer natas, dat je je zo verdrietig voelt. ik hoop dat je gauw opknapt. Hier een meisje wat aangaf dat alles pijn deed. dus maar een sinasprilletje gegeven. heb haar niet getempt. hopelijk blijft het hier bij en word ze niet ziek. gegeten heeft ze ook niet maar dat is wel een beetje normaal voor haar (helaas)
Ik verwaarloos jullie een beetje de laatste tijd. Ik lees wel mee, maar van uitgebreid reageren komt het niet zo veel. Natas, wat lastig dat Dean zo van slag is. Ik hoor van vriendinnen dat dit vaak een dag zo is, en dat het daarna beter gaat. Succes ermee.
Oh Natas, wat is dit herkenbaar! Je zou zo graag de stralende kraamvrouw uit willen hangen. Mooi en trots in je bed zitten met je mannen om je heen. Maar ja, zitten is dus voorlopig even een crime he. Mogenochtend lekker tv-tje aan in bed (of toppie) en dan je grote kleine man lekker tegen je aan sesamstraat ofzo kijken. Doet je goed en Deantje vind de knuffel van mama vast fijn. Verwacht verder niet te veel van jezelf he. Hoe is je ijzergehalte? Misschien dat de vlos dat nog even wil prikken voor je. Kan ook meetellen.
Lau, het kan ook heel goed gaan hoor! Natas, goed idee van Fem. Hebben we hier ook gedaan. En tv boven deed het niet dus heb toen samen met Nicky Bumba gekeken op toppie. Even google bumba en je krijgt heel veel filmpjes. Of dvd er in als dat kan op je toppie. Nicky vond dat heel speciaal om zo even mamma-tijd te hebben. Sterkte met helen! Ohja, of ipv de olijolie van Fem, lekker dik smeren met Curanol. Heb je gelijk de aarbeitjes te pakken. Fem, fijn dat feestje geslaagd was. En is de boom ook gelukt? Lyd, klikt goed die sollicitaties. Wat heeft je eigen voorkeur? Gelukt met pizza en 2 kindjes? Prinses, rustig aan meis. Hier steeds van alles te doen, behalve wat ik had willen doen. Hahaha. Elke dag loopt wel anders als ik had gedacht. Veel werk blijft ook liggen (was, post e.d.). Heb vandaag cadeaukaartje van de H gebruikt! Goed geslaagd. 3 shirtjes en 1 vest en 1 broekje. Helemaal happy! Thanks nogmaals.
ja het is allemaal wel gelukt. alleen Wesley heeft volgens mij een regeldag, ben vanaf half 8 vanavond tot nu toe steeds bezig met voeden. pff word er een beetje moe van. Hij pakt de borst ook niet meteen, hij wil wel maar het lukt hem niet waardoor hij erg wild en boos word en dan lukt het dus helemaal niet. erg frusti voor moeders idg
Goedemorgen mama's! Iedereen een goed nachtje gehad? Hier matig. Veel wakker, Ruben huilen (auwwww mamaaaaa auwwww). Zitten nu voor de tubbies. Vandaag niks op de planning, zalig!
De nacht was hier bagger. Word met steeds meer spierpijn wakker 's ochtends en ben dan zo stijf als een plank. Pootjes worden ook steeds meer waterbuffel. Nog even en ik kan mijn schoenen echt niet meer aan. Gisteren snowboots gepast bij de welkoop. Zelfs daar kwam ik niet meer in Tis maar goed dat vriendlief vandaag vroeg thuis is vanuit Groningen. Morgen istie dan weer laat en met een beetje mazzel is hij vrijdag dan vrij tot na de jaarwisseling. Jeetje Len, Noud is alweer 13 weken! oh kaopster komt er an
hier geen sneeuw helaas. Naomi is thuis vandaag. heeft voor haar doen uitgeslapen, is toch niet erg lekker. Wesley kwam 2 keer vanacht. Na gisterenavond was ik daar wel blij om
Owww...hier heeft 1 super veel lol met de doos van Lau zijn Kerstpakket! Ik geloof dat ie erin gaat wonen