De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, hahahaha...heb op Hyves net een filmpje gezet (voor de liefhebbers).
    FF wasje in de droger mikken. Dan toch de stofzuiger er maar weer even door.

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    hier is de sneeuw ook alweer verleden tijd.
    Wasje zit hier al in de droger. Stofzuiger heel kort door kamer gesjeesd. Moet wel na zo'n knipbeurt he. Ben nu eigenlijk vooral af, gaar en aan gort.
    En dat terwijl het gisteren zo soepel en goed ging.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier steeds meer sneeuw!
    Droger draait....
    Al veel kerstkaarten binnen!
    Ow...enne...aanrijdingsgate hebben we gewonnen!

Ja, nu ff stofzuigen! Ruben wil vast wel helpen!

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dit was ons kerstpakket van vorig jaar hahahaha

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
  6. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    fijn dat je dat gewonnen hebt.
    scheelt toch weer.

Hier draait de masjien in de droger doe ik eigenlijk niets.

kerstpakket zal ik niet krijgen dit jaar, manlief vrijdag denk ik.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja Femke, ik moest ook aan Marin denken toen Ruben met die doos aan de haal ging!

Tijdens het stofzuigen steeds een kabouter aan mijn been...tot hij zei: mama, liggen!
    Meneer wilde op bed!

Mammie zit nu lekker in huispak, op de bank, toppie op schoot, naar de sneeuw buiten te kijken!
    Stofzuigen natuurlijk wel afgemaakt en het eten gauw klaargezet. Ik hoef nu niks meer!

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wat leuk meiden sneeuw!

Ja fem inderdaad.. had me zoiets voorgesteld..
    Nu zo'n half gare mama die geen eens kan lopen (al gaat het al stukken beter)

Met Dean probeer ik inderdaad dingetjes te doen, maar 9 van de 10 keer wil hij niet bij me in de buurt komen.. nou ja.. alles op z'n tijd. Gister hebben we Julian in zijn eigen kamer gereden, Dean lekker bij mama op bedje zitten en kroelen maar. Savonds drinkt hij nog een flesje pap, dus dan lekker tegen mama een zitten. Net mezelf naar zijn kamer gesleept om hem samen met rick op bed te leggen... vond hij wel leuk.
    We picknicken om de dag boven op bed met het avond eten, mama mag van de verlos de trap nog niet op en af.

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Verstandige vlos. Op je kont de trap af schuiven is ook geen alternatief hahahaha.
    Zitten de hechtingen erg strak? Ik bedelde op een gegeveb moment om eentje eruit, maar ze waren onvermurwbaar.
    Heb je een leuke kraamhulp?

Hier vanmiddag nog naar de kapper.
    Vanavond eigenlijk zwemmen, maar ik heb geen zin. Blijf lekker thuis. Vriendinnetje is er ook niet, dus dan is hetmeteen minder leuk.

10. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    de kapper was toch geweest?
    of knipt die alleen Marin?

Natas,
    Dean trekt wel weer bij.
    ik weet dat het moeilijk is, maar toen ik weer wat meer kon na de bevalling klaarde de buien van naomi ook weer op.

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ja, deze kapster doet voor 7,50 alleen marin. ben zelf nogal gehecht aan mijn eigen kapster. Die is echter weer zwanger, dus moet haar straks een poosje gaan missen.

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    ik ga ff onder kleedje op de bank

13. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Das een goeie Fem, ik moet de kapper nog bellen!
    Lekker hoor ventje 2 weken thuis!

Auwie Natas, ik kan me de eerste dagen ook nog wel herinneren...
    Hebben ook lekker op bed gegeten de 1e dagen. Nicky vond het prachtig.
    Leuk kerstpakket Lau! Zat er oorspronkelijk ook iets leuks in?

Wat leuk sneeuw! Hier niets...

Vanmorgen gezwommen, was weer erg leuk.

Eigenlijk is er vanavond kerstdiner op school en ik mag komen. Maar mijn hoofd staat er nog niet naar. Het is dat ik morgen met directeur wat afspraken ga maken over kolven enzo, maar anders was ik het liefst niet voor 4 jan. de school in geweest.
    (ze willen me in het serverhok van de computer zetten!)

Net kinderopvangtoeslag aangevraagd. Dat scheelt wel. Met 2e kind krijg je meer terug!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, was een Fair Trade pakket!
    Erg leuk / lekker / bruikbaar!

Wij hebben juist te horen gekregen dat baby 2 dagen plek heeft, maar 1 dag dus niet.
    We zitten dus in april met 1 dag opvang in ons maagje...
    Nou is Eef net die dag vrij dus als we bij wijze van ieder steeds om de beurt 1 dag opvangen: lau 1, ik 1, eefje 1...dan komen we opzich de tijd wel aardig door denk ik. ik hoop dat ze gauw ook de derde plek beschikbaar hebben.
    Baby komt niet op dezelfde groep als Ruben. Moet ik daar juist blij om zijn of nou juist niet?
    Denk voor Ruben dat het wel goed is...

Hier afgelopen vrijdag al bij de kapper geweest...dan zit dat maar goed :D
    Ook hier een favo die zwanger is...nouja, is niet anders ;)

Lenneke,
    Als je er geen zin in hebt, ga je toch lekker niet!
    Klinkt heerlijk, zwemmen! Hoe doe je dat met de kids?
    Ik wilde opzich ook wel gaan babyzwemmen deze keer..maarja, heb Ruben natuurlijk ook.

Natas,
    Klinkt heel goed hoor, lekker picknicken op bed! Ben ook erg benieuwd hoe Ruben het allemaal gaat vinden (owww...de tijd schiet echt op zeg...over 1.5 wk is ie er misschien al!).

15. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Leuk pakket Lau.

Balen van die ene dag zeg. Hebben ze wel het idee dat die plek er tzt gaat komen?
    Hier gelukkig contract binnen dat er voor beide dagen plek is.
    We hebben hier 2 groepen, van 0-2 en van 2-4jaar. Noud komt wel op de groep waar Nicky zat dus die leidsters kennen we en zij ons. Dat vind ik wel fijn. Zijn leuke meiden en ze weten wel een beetje hoe we over dingen denken.

Zwemmen is eigenlijk peuterzwemmen. Is met Nicky nog steeds. Noud ligt daar dan lekker in een box. Gaat tot nu toe erg goed.
    Met Noud heb ik nu tijdens mijn verlof babymassage gedaan en dan paste mams op Nicky. Maar zwemmen met hem gaat denk ik niet lukken, zou ook niet weten wat ik dan met Nicky moest doen.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, zo kan het natuurlijk ook..met de oudste zwemmen :D
    Leuk hoor! Voor Nicky ook wel fijn denk ik, zo'n mama-is-alleen-voor-mij momentje!

Nou, ik ken de andere leisters ook wel hoor. Op vrijdag is Ruben vaak op die groep (gaan ze samen omdat het een rustig dagje is) en ze hebben op sommige middagen een soort van "open deuren beleid". Het spul beneden kan dan zo'n 2 uurtjes bij elkaar op visite. Dit vinden ze vaak erg leuk!

Het wordt hier toch echt wel steeds witter!

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kiek mar eem

18. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    So echt zeg! Nicky zou ook wel sneeuw willen!

19. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hier heeft het een klein beetje gehageld.
    verder helemaal niets.
    met veel moeite Naomi op bed gekregen, ze wilde eerst niet maar slaapt nu dan toch.

Zwemmen doe ik niet, ik hou zelf niet zo heel erg van zwemmen dus helaas voor hun.

Len,
    je in het serverhok zetten????
    zijn ze nou helemaal?
    dat ga je niet pikken hoop ik, je hebt recht op een eigen ruimte, maar dat wist je al natuurlijk.

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hmmm server hok.. die zijn gek..

lekker allemaal naar de kapper.. had ook nog gewild.. maar niet meer gelukt!

ja fem, erg strak... de kraamhulp zag het en heeft vandaag de verlos gevraagd er even naar te kijken. Dat heeft ze gedaan en er godzijdank 2 uit gehaald. nou 2 minder van 10 die buiten zitten.. lekker.
    hopelijk vrijdag nog wat meer eruit.
    Julian heeft zijn hielprikje gehad..

Deel Deze Pagina