Hier gaat het KDV w.s. helemaal niet open morgen, tis echt niet best. De peuterspeelzaal in het dorp heeft ook alle kindjes voor morgen al afgebeld. Lau neemt mijn auto maar mee (is toch wat veiliger) maar als het morgen ochtend zo uitziet als nu, gaat ie helemaal nergens heen! Onze grootste hoofdweg hier (ja, die ene) was vanmiddag echt amper begaanbaar. Van daar naar huis, jullie kennen de route een beetje, was dus een nog groter drama! Heb al een theedate met Eef staan, heerlijk zo'n dinnetje twee huizen verderop! Kan ik meteen het gesprek van vandaag ventileren en samen een goed plannetje smeden Je hebt gelijk dat je vriendlief probeert daar te houden hoor! Tis echt een gekkenhuis!
Ow Natas, hoop ook enorm dat je je gauw wat beter voelt en de hechtingen eruit kunnen! Wanneer komt die spam nou???
jaaaaaa we want SPAM we want SPAM bedje op de kazerne is geregeld. Hij scharrelt zijn maaltje daar wel bijelkaar aangezien er nog een aantal collega's blijven. Zal je zien dat het hier vannacht los gaat. Is wel weer een Femke-actie......... Ben ff alert op elk krampje en drupje. Suf mens ben ik dan ook zeg.
Owwwww Femke! Jij bent er straks echt onwijs aan toe volgens mij Hoop dat het niet lang meer duurt maar je weet wat ze zeggen he...als je wel heeeeeeel heeeeeeuuuul graag wilt! Duim voor je, niet voor vandaag / vanacht maar voor gauw!
Ach, het is niet het heeeeeeeeeeeeeeeel erg graag willen hoor. Word gewoon een beetje peuneveu van het feit dat vriendlief niet in de buurt is. En aangezien ik nog nooit een "echte" start van een bevalling heb meegemaakt, ben ik wat dat betreft wat onzeker.
Fem mocht het losgaan vanacht dan bel je gewoon 112. hun zijn er op voorbereid.( op dit soort weer dan)
Jee Lau weer zo vroeg wakker. Is manlief wel naar zijn werk of heb je hem thuis gehouden? Hier een echte peuterpuber, alles is nee en luisteren??? wat is dat. word er echt een klein beetje moe van. vooral de katten zijn de pineut, arme beessies.
Anders dreig je met haar anderhalve meter buiten de deur neerzetten in de sneeuw. hahahaha Lau idd weer vroeg. Einde zal ongetwijfeld binnenkort in zicht zijn voor je. Hier alles dus rustig. Vriendlief heeft het er gisteravond van genomen. Als het wel was begonnen had hij een serieus probleem gehad aangezien hij niet eens meer in de buurt van zijn auto mocht komen hahahaha. Veel collega's bleven op de kazerne en degene die wel naar huis waren gegaan zeiden dat ze dat beter niet hadden kunnen doen. Meisje is trouwens wel naar de peuter. Ze hebben kertsviering. Ik zei vanmorgen tegen haar dat ik eerst moest kijken hoeveel sneeuw er lag aangezien we niet konden gaan lopen met broerke in de buik. Oh, zegt ze. Dan gaan we toch met de auto? Tegen zoveel logica kon ik dan ook niet op. Vriendlief heeft zonet nog een slee gescoord bij de welkoop. Overal in het dorp was het tot dinsdag uitverkocht. Dus we hebben mazzel. Jammer dat ik zelf niet met haar kan gaan sleetje rijden.
ben bang dat dat niet gaat werken, 1,5 meter in de sneeuw zetten. Heb haar vanmorgen een tijdje genegeerd en daarna ging het wat beter. ze staat nu met een beker thee naar de tweenies te kijken. Dus vriendlief heeft het ervan genomen. en hij is nu veilig thuis dus dat is ook wel lekker. Manlief hier is weer in leiden en heeft vanmiddag kerstborrel op het werk. dus ben weer alleen met het eten vanavond met meisje. Ze mag wel opblijven totdat papa thuis is. Gisterenavond dus boodschappen gedaan en ik naar de bakker even brood halen, komen ze eraan lopen en ziet naomi een reuzenrad, oh roept ze papa kijk reuzenrad. dat vond ze wel wat, maar het was te koud om er met haar erin te gaan. Samen met papa door de sneeu was dan wel weer leuk.
Heel wijs van jou hoor Fem, om manlief daar te laten blijven. Vind het allemaal maar niks met die gladheid in het verkeer. Bij jullie helemaal bar en boos zeg Lau. Lyd, is het naar jullie toe een beetje begaanbaar? Natas, fijn dat het goed gaat met kleine man! Hoe gaat het met Dean nu? Hoop voor je dat je vandaag wat verlichting krijgt van de hechtingen! Gisteren met kleine man naar cb geweest: 7365 gr en 65 cm. Alles is in verhouding, maar wel aan de bovenstebovenste lijn! Slagroomvoeding dus... Beetje huilerig de hele avond na de prikjes, maar bij mamma op schoot was het wel goed. Nicky vond de sneeuw ook prachtig. Gelukkig had ze een reservebroek op het kdv liggen, want ze was kletsnat na het buitenspelen. Ik heb haar lekker vroeg opgehaald en thuis nog even sneeuwpop gemaakt.
Ja in princiepe wel len. de grote wegen zijn goed te doen. en ik ga er van uit dat ze hier in de wijk ook strooien. dus hoop jullie wel te zien.
Ik hoop het ook, maar we nemen geen onnodige risico's. Vriendlief is nog niet thuis. Zijn vrije dag heeft hij voor vandaag ingetrokken aangezien iedereen plotseling vanaf 12 uur vrijaf kreeg. Hij is dus nu onderweg. Heb 'm wel gezegd een thermoskan met hete koffie mee te nemen voor het geval het erglang gaat duren onderweg. Dan heeft hij tenminste iets warms mee. Natas, mooi kaartje heb je gemaakt hoor. Dank je wel. Len, ruim 7 kilo en 65 cm en jij hebt het nog over kleine man ? hahahaha. Ben heel benieuwd dit weekend. Hier schatten ze uk toch ietsje kleiner als marin. Denk zelf dat het een 8,5 pond gaat worden. En een 52 cm ofzo. Marin was ruim een kilo zwaarder.
mooi heb er enorm zin in om jullie te zien. zal wel een heel verschil zijn tussen Noud en Wesely hahaha
Zoooo.... daar ben ik weer eens . Net naar het CB geweest en Sam gewogen. Hij was nu 6420 gram en zit nog altijd aan de bovenste lijn. Zijn gewicht gaat nu echter niet zo hard meer, zijn lengte des te meer. Hij groeit uit zijn broeken en aangezien hij de vorige keer al 62,5 cm was, zal hij nu wel aan de 64 gezeten hebben minimaal. Maar goed... Het is gewoon een lange dunne spriet. Zo vervelend dat hij zo'n last heeft van een extreem droge huid. Het is echt zielig om hem zo te zien... Hij is gelukkig wel heel happy, dus ik hoop dat het verder geen kwaad kan. Gert-Jan gaat zo Lanette crème ophalen bij de apotheek. We hopen dat dat gaat helpen. In ieder geval dachten ze op het CB niet aan eczeem waar ik een beetje bang voor was. Gelukkig maar! @de laatste loodjes, hoe gaat het met jullie dames? Zijn jullie niet bang voor de sneeuw als jullie straks al bevallend de deur uit moeten? @meeten, zien jullie elkaar regelmatig of is het de eerste keer? @Lenneke, jullie ook al zo'n kleine grote man . Heerlijk hè? Heb je een leuke foto? @Lydia, zielige katten... Zijn ze eraan gewend? Ik zie dat hier straks ook nog wel gebeuren. Sam is nu al gefascineerd door de katten. Liefs, Josien