Meisje slaapt voor het eerst in groot bed! Ze is heel lief gaan slapen. Ben erg benieuwd of ze morgenochtend doorheeft dat ze er zelf uit kan. We hebben gezegd dat ze moet roepen of ze er uit mag, hahaha! Ik vond het wel een beetje emotioneel, ze wordt opeens zoooo groot!
Owjeetje Lenneke! Ja, dat kan ik me voorstellen hoor, dat het je dat zo voelt, levendig! Toch vond ik het vooral heel mooi, mijn kleine ventje in dat "grote bed" (tis natuurlijk een meegroeibed en nog piepklein ). Ik ben erg benieuwd hoe het is gegaan (graag op tijd nog ff schrijven dus ). Hier weer vroeg wakker...tis niet anders. Dit is al beter dan andere dagen.
Dat is inderdaad weer heerlijk vroeg Lau. Oh Len, ik snap het helemaal hoor! Had ik eigenlijk ook best wel. Had ook zo'n moment met de peuterspeelzaal. Was helemaal van mijn pad af omdat ik was vergeten een bakje en rugzak voor marin te kopen. Uiteindelijk is ze die eerste dag ook niet gegaan en heb ik haar mooie tas met fruitbakje alsnog kunnen halen. Voelde zo fout!
Zo, ik ben ook weer zo'n beetje boven water. Ik weet niet wat ik had, maar was niet topfit. Nekpijn, hoofdpijn en vreselijk moe. Ik ben de afgelopen week steeds op de bank in slaap gevallen. Gisteren geslapen vanaf half 9 's avonds tot acht uur vanochtend. Nu heb ik het gevoel dat ik er weer een beetje ben, alhoewel ik de molletjes nog wel trouw neem. Nu lekker twee weken vakantie. Heerlijk! Ik stap vanaf nu weer in. Jullie ook allemaal in de sneeuw geweest, las ik. Hier ligt nu eindelijk ook wat. Vanochtend zijn we even naar vrienden geweest en vanmiddag gaan we lekker met de slee. Tim ligt net pas in bed, dus nu even wat tijd voor onszelf. Natas, bedankt voor het leuke geboortekaartje. Die fotootjes erbij maken het zo lekker persoonlijk. Heb je mijn kaart ook gekregen? Lau en Fem, de laatste loodjes. Ik ben benieuwd wanneer de kinderen zich aandienen. Ik kan wel een gokje maken, maar die komen toch nooit uit. Toch denk ik dat het bij jullie allebei niet zo lang meer gaat duren. Misschien is Fem nog wel eerder dan Lau. Lenneke, een groot bed voor Nicky. Is ze vanochtend blijven liggen en roepen? Steenpuistgate in mijn oor, is weer terug. Woensdag naar de kno, dan zullen ze waarschijnlijk gaan snijden of zo. Ikzelf zie er niet tegenop, maar van allerlei mensen in mijn omgeving mocht in niet alleen naar het ziekenhuis. Dus Tim gaat naar mijn ouders en schoonmoeder gaat mee. Beetje overdreven lijkt me, haha, ik hoop het maar. Deze week weer mijn NOD. Ik denk dat het niets word. Flip is ziek geweest deze maand, dus dat zal zijn zaadjes geen goed gedaan hebben. Nou ja, 2010 is ook een mooi jaar, om zwanger te worden.
Prinses, Zaadjes verversen zich eens in de 3 mnd, dus deze maand ziek wil niet zeggen dat er deze maand beroerde zaadjes tussen zaten Tenzij hij echt koorts had, dat kan het volgens mij wel verstieren. Succes met steenpuistengate! Hier de sneeuw echt niet in geweest, ik kijk wel uit. Meiden, fijn weekend verder, voor zolang ie nog duurt.
Hier ook de sneeuw van achter het raam bewonderd hoor. Marin en papa zijn er wel druk in bezig geweest. Gossie wat een snottebellen levert dat op zeg. Ik eerder dan Lau? Geen idee. Zou het wel ok vinden geloof ik. Prinses, van in slaap vallen op de bank moet je ook niet verwachten dat je nek dat leuk vindt. hoofdpijn is dan ook een logisch vervolg. Ach en de eerste dagen van een vakantie is een echte leerkracht toch vaak gammel? En wb steenpuistengate, je evenwicht zit ook in je gehoororgaan, dus fijn dat je omgeving zo zuinig op je is.
Het heeft hier zonet gewoon geregend/gehageld. Het is nu 1 graad boven nul. Dus zodra het weer wat kouder wordt zal het vast en zeker spekglad worden hier!
ja, weinig te doen hier he als je niet naar buiten kan. hahaha. Strijk is klaar, twee wassen gedraaid. en vanmiddag gecatand (kaartspel) met vriendlief.
ook lekker toch? hier visite gehad.. moest het bekopen daarna.. zere onderkant.. pfffffffffff gek word ik er van. nu lekker in bedje, zal julian zo voeden. ligt helemaal knockout nog. tis echt een zoetje. vandaag gewogen nog.. 3420... whaaaaaaaaaaaa en dat in 1 week (was 2990)
Sooo, gaat lekker Natas! Nou helaas geen kraambezoek afgelegd vandaag. Nicky kon met moeite de kadootjes ingepakt laten.... Ze blijven netjes dicht tot de nieuwe date! Als het wat minder sneeuwt.... Maar een lekker huisdagje van gemaakt. De kamer van Noud afgemaakt met een kastje en gordijnen. Manlief is op de zolder aan het ruimen. En toen het eindelijk even ophield met sneeuwen lekker buiten geweest, sleeen en sneeuwpoppen maken. Vannacht is Nicky 2 keer wakker geweest, maar het leek er niet op dat het echt door het nieuwe bed kwam. Dit heeft ze weleens vaker. Dan even troosten, liedje zingen en dan gaat ze weer verder slapen. Vanmorgen riep ze netjes pappa! Toen riep pappa kom maar en kwam ze er aan gestieffeld. Zooo schattig, mamma ben je wakker? Netjes he? Vanmiddag sliep ze maar kort en zat ze aan het hoofdeinde te huilen. Maar ze was er niet zelf uitgegaan. Hopelijk blijft het zo gaan! Prinses, succes met je oor en wie weet nog met een leuk nieuwtje het jaar uit.... We blijven duimen!
Herkenbaar Len, we prijzen Marin ook de hemel in als ze in haar bedje blijft ook al is ze wakker. Wij zitten nu in het stadium dat ze beslist een lampje aan wil 's nachts. Dus we hebben zo'n ikeading in het stopcontact. Maar ja, wat is met een verduisteringsgordijn dan het verschil tussen dag en nacht? Vanmorgen riep ze om kwart voor zeven dat ze klaar koesen was en of ik al wakker was. Ja dus. Maar ben nu met haar bezig om haar tot zeven uur te laten liggen. Gaat wel gepaard met soms wat neptranen van haar kant, maar het lijkt te lukken. (ist al bijna zomertijd? Dan is het misschien weer 8 uur voordat ze wakker wordt). Ach, ik mag ook niet klagen. de eerste twee jaren waren superdeluxe wat uitslapen betreft en rond zeven uur is voor veel ouders een schappelijke tijd toch? Marin slaapt trouwens nu ook een stuk onrustiger. Af en toe wakker. Gisteravond zat ze te huilen bovenop haar dekbed. Denk dat het door alle sneeuwindrukken komt. Vandaag gaat ze een heel eind met papa op de slee. Kerstpakketje bij de gastouder brengen. Kan mams nog wat boodschapjes halen in de tussentijd.
vind het trouwens een mooie dag om te bevallen. ben benieuwd of uk het daar mee eens is. (kan ik met papa familiekorting afdwingen hahahaha)
idd een mooie dag om te bevallen. dan zitten jullie allemaal met de verjaardagen dicht bij elkaar. Naomi was om half 7 wakker. nog even bij ons in bed maar dan gaat ze lopen "keten"dus er maar om 7 uur uit. Is voor ons ook al uitslapen maar soms zou ik willen dat ze langer slaapt. Wesley heeft de hele week al last van krampjes en wil dan alleen maar bij mij zijn en het liefst drinken. Denk toch wel dat zijn tongriepje te kort is, hij kan de borst ook niet vacuüm houden, laat veel los. doordat ie moeite moet doen om te drinken valt ie vrij snel in slaap waardoor hij dus na 1,5 of 2 uur weer komt omdat ie honger heeft. Ook is ie aan het begin heel "wild"aan de borst, zoekt dan en likt langs de tepel maar pakt hem niet, waardoor hij weer huilt van frustratie. pfff moeilijk soms.
Vrienden van ons hadden ook zo'n lampje, maar dan met een tijdklok erachter. Pas als het lampje uit was, mocht het meisje uit bed. Dat hielp fantastisch. Misschien het proberen waard?