ow fijn dat je lekker hebt geslapen! is zo rot op het laatst! hopelijk beetje uitgerust de bevalling in. Ja korter lontje, maar probeer me in te houden. Gelukkig is rick nog vrij. Al heeft hij het nu weer in zijn rug. Net als bij Dean toen. alle spanning komt er zo uit. Nou tietenlien gaat weer kindje van melk voorzien.
meisje was om 8 uur wakker nadat ze helemaal afgedraait om half 11 in bed lag. gelukkig had ze ook in de auto geslapen. het eerste wat ze zei was: gezellig bij marin en femke en cliff. mannetje heeft de nacht ook goed doorstaan. heeft nu wel last van krampjes, voor mij dus echt geen ui meer voorlopig.
joh, geen ui? Heel apart. Arme mannetje. Vriendlief moet van mij nog een doosje van die dunne sigaartjes halen. En elke avond even buiten gaan zitten met zo'n sigaartje. Even helemaal niks. Anders rent die zichzelf ook voorbij.
Welcome back Lieke Hier kleine teleurstelling bij het weegmoment vanmorgen. Meneertje is weer wat afgevallen.....shit! VK heeft nog alle vertrouwen hoor, de moed is mij ook niet in de schoenen gezonken....maar wel een beetje gezakt. Nu echt elke drie uur aanleggen (steeds wakker maken dus) en flink aan beide boobies laten drinken...zucht. Zit te denken dat tepelhoedje te laten maar auw auw auw... Heb ook met hoedje kloven maar ze doen nu niet zeer met aanleggen...dus dat wordt dan echt afzien. Ben bang dat dit ook niet ten goede komt van de bv. Was het maar zo natuurlijk en gewoon als sommige het doen lijken. Ik ga zelf eten en daarna....kind weer voeden.
hahaha mutsie. Je kindje moet het wel leren.. in dat op zicht komt het niet zomaar. Hier met links ook soms erg klooien met aanleggen.. die kant is zo plat. Zeker als die wat vol is dan is het moeilijk. Julian heeft gister en net ook weer flink zijn voeding eruit gegooid. hij is ook veel misselijk.
Nou...na bijna een uur voeden nog steeds een ongelukkig ventje. BV uit de koelkast gegeven....iets blijer jochie....nog wat bv uit de koelkast...nog een pietsje kv (25 cc) toen werd het beter. Nog steeds niet blij! Ik was ondertussen aan het kolven dus die 40 cc er ook nog achteraan gekieperd: toen was ie blij en ging Stijn slapen. Hier dikke tranen dus! Doe je zoooo je best, drinkt hij zo lang, slurpt hij alsnog 100 cc uit de fles weg! We gaan vanaf nu (nou ja, we...) alles kolven en via fles geven. W.s. kost het drinken aan de borst hem toch te veel energie, misschien is het het tepelhoedje..... Nouja, nu als de donders kolven dus en hopen dat ie zo opknapt en aansterkt, dat hij heel gauw weer goed aan de borst kan drinken. Voeding lijk ik echt zat te hebben. Ik had in zo'n 7 minuutjes al 40 cc te pakken (heb pas 2x gekolfd ofzo). Hoop zo dat het alsnog lukt! Hier komt bezoek....sorry voor het ego verhaal.
Vanmiddag met Wesley bij de kno arts geweest en hij had idd een te kort tongriempje. Hij heeft hem meteen ingeknipt. Voeden gaat nu al iets beter. Al denk ik dat het nog een paar dagen duurt voordat het helemaal goed gaat. Ik geef idd alleen nog bv, na een fles wilde hij de borst nog. Lau, mijn tepels hebben ook erg zeer gedaan en doen dat soms nog. Drinken kosten Wesley ook veel energie. Misschien heeft Stijn ook een te kort tongriempje? Bedankt voor de complimetjes mbt de bv. En bedankt voor het kraam cadeau, gaat zeker goed komen.
aah lau, kan me voorstellen dat je je rot voelt. knuff. ah lyd ben benieuwd, zal met een paar daagjes wel beter gaan. knuff voor wesley!
Natas, als Julian nog steeds misselijk is wil het weleens helpen om 1 theelepeltje spa rood te geven. Hebben we hier ook gedaan en het hielp echt. Lautje, wat balen zeg! hopelijk wil Stijn wat later wel goed drinken. Nu maar even kolven dan. Zo krijgt hij toch ook mamma's afweerstoffen e.d. binnen! Fem, we wachten af.... Lyd, toch tongriempje te kort dus. Heeft Wesley daar verder nog last van na dat knippen, is het pijnlijk ofzo?
Had ik ook niet, maar het was een tip van de vk nog. En het helpt echt. Zo schijnen ze beter het slijm kwijt te kunnen raken.
Elmo, Doet het alleen tijdens het aanleggen zeer of ook nog als Stijn een tijdje drinkt? Bij mij was het alleen de eerste minuut dat het zeer deed en dan ebde de pijn weg. Wat ik er mee wil zeggen is dat als dit bij jou ook zo is, het misschien toch beter is om er even door heen te bijten dan dat je een tepelhoedje gebruikt. Een tepehoedje kost ze inderdaad meer energie en op die manier wennen je tepels er ook niet echt aan. Ik wil niet betweterig overkomen of je het idee geven dat ik de pijn onderschat (want dat doe ik zeker niet), maar weet uit eigen ervaring dat de pijn over gaat. Bij Lotteke voedde ik in het begin met tepelhoedje omdat ze mijn tepel niet kon pakken. (Boobies waren te groot voor zo'n klein meisje.) Toen ik ruim twee weken later het tepelhoedje ging afbouwen deed het ontzettend veel pijn. Zat dan echt de eerste 1 a 2 minuten met mijn tanden op elkaar. Moest gewoon nog een eeltlaagje kweken. Bij Josephine was het zelfs zo erg dat toen ik wat kolfde, ik ook bloed kolfde. Ook daar was het weer tanden bijten geblazen, terwijl ik toen nog maar een half jaar geleden gestopt was met bv geven. Nogmaals, hoop dat dit stukje niet lullig over komt. Want zo bedoel ik het niet. Lydia, Hoop dat Wesley niet teveel last heeft van de knip. En idd, knap hoor dat je ondanks alle strubbelingen door bent gegaan met bv geven. Het is net wat Elmo schrijft, bv geven is/ gaat vaak niet vanzelfsprekend.
De arts heeft het eerst met een spray verdoofd. daarna dus geknipt (2 x), het bloede erg zo leek het. Maar in de mond lijkt het al gauw heel erg. Hij heeft even gehuild tijdens het knippen en daarna niet meer. Hij lijkt er nu geen last van te hebben, toen we weer thuis kwamen wilde hij meteen drinken. En vanavond ging het ook goed.
Fijn zo Lyd! Goed van je dat je het nu eerst met kolven probeert Lau! Het heeft ook even zijn tijd nodig he. Je bent pas een week onderweg als bv-mama.