De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het valt allemaal niet mee vandaag. Ik hoop dat Femke, het oudejaar nog mooi nieuws komt brengen. Bubbelbubbelbub (baby uit buik, zeg maar). Ik geloof dat we dat nodig hebben. Dus Fem......

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    toch fijn dat we elkaar hebben he!

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Zekers te weten!!!!:)

4. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Elmo,
    Wat voor kolf heb je, een gehuurde? Zo niet, huur er eentje bij de zorgwinkel. Die zijn echt veel beter dan de huis tuin en keuken-kolf. Dat is zeg maar een professionele kolf die je als particulier niet kunt kopen. Deed bij mij wonderen toen met Lotteke.

5. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Idd, heerlijk dat we elkaar hebben en ook gewoon helemaal ons zelf kunnen zijn. We hoeven niks te verbloemen naar elkaar toe.

Manlief nog steeds niet thuis. Vind het lief van hem dat ie naar paps is gegaan. Die is zo verdrietig, had hem vanavond weer huilend aan de telefoon. Dat breekt mijn hart.

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Helaas helaas, geen bubbeldebubbeldebub. Geen idee wat ik er aan kan doen om het te beïnvloeden. Toen met marin heb ik alles al geprobeerd. Hing nog net niet met mijn benen aan het plafond hahahaha. Hele ananas van Imani opgegeten, tonic geprobeerd etc. Dus doe nu maar gewoon afwachten.
    Collega die 4 dagen voor mij uitegrekend was is 1e kerstdag bevallen. Iedereen om me heen is dus nu "klaar". Staat een stapel geboortekaartjes hier op de kast. Wil die van ons er ook wel graag bij zien staan.

Lau, wat doe jij je stinkende best meis! Snap je heel goed hoor. Heb ook wel met een kolf aan tiet gezeten en dat tiet zowat vacuum zoog maar de bodem van de fles amper nat was. Hoe gestresster ik werd hoe minder er kwam. Merkte wel dat de handkolf beter werkte als met het motortje. Die laat ike r deze keer dus echt vanaf.
    Je hebt toch ook zo'n spray waar je toeschietreflex van gestimuleerd wordt? Ach, je zal zo langzamerhand ook wel helemaal sodeknetter worden van de foefjes. Zat er maar even 1 goede dag tussen he. Dan kon je er weer even tegen aan.
    Zag je alweer helemaal fris en fruitig op de foto staan. Kanp hoor alweer zo net in de kleren. Misschien is een pyamadagje wel wat voor je. Even cocoonen met Stijn op de slaapkamer en de hele wereld buitensluiten. Kan me voorstellen dat je hier bekaf van wordt.

jemig Len, maandag alweer aan de bak en we hebben jullie kleine grote man nog niet eens gezien. Shame on us!

Imani, we bellen vandaag weer even. Wil ook even weten hoe het bij L is gegaan.

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Haha, komt wel goed hoor Fem, hij loopt (nog) niet weg!
    Ik wil jouw kaartje er ook wel tussen hebben nu hoor.
    Kreeg er net nog 1 van andere vrienden, ook weer een jongetje 'Robert'. Er worden superveel knullen geboren.

Neusspray is Syntocinon. Om de toeschietreflex op te wekken. Neem ik altijd mee als ik op t werk moet kolven.
    Wie weet doet het nog iets Laura, of heb je die al?

Pfff Nicky eindelijk in bed. Gisteren was het niet meer gelukt. Ze gaat steeds vaker middagslaap overslaan. Terwijl mamma er nog zo hard aan toe is, hahaha.
    Heb echt mijn rustmomentje nog wel even nodig hoor. Het is geweldig 2 kids, maar zeer intensief. Zal nog wel even heel erg pittig worden volgende week.

8. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Imani wat fijn dat je man zo goed met je vader overweg kan.

9. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hier ook eentje net in bed.
    ben niet moe,wil niet slapen maar onertussen een paar rode wangen hebben en vervolgens gewoon slapen.

Vanmorgen bij de ka geweest voor controle.
    We gaan door met de melatonine en 11 maart weer op controle.
    Het slapen gaat beter nu dus we zijn wel wat geruster nu.

Wesley heeft een regeldag, is ws gisterenavond begonnen.
    Pff hij heeft van 19 tot half 12 steeds bij me willen zijn en met hele grote regelmaar willen drinken.
    Vanacht kwam hij om de 2 uur.
    vandaag gaat het iets beter maar nog veel.
    beter vandaag dan morgen.

10. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Vanmorgen zat ik de krant te lezen en er stond een foto van een mevrouw. Nicky zit naast me en zegt, kijk mam lijkt net Lydia!
    En heel in de verte had die mevrouw wel iets van jou weg. Ik moest zo lachen, bijdehandje....

11. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    dus ik sta in de krant?
    welke krant is dat dan hahaha.

Heerlijk he als ze zo bijdehand zijn.
    Ik kan daar best wel van genieten.

Gisterenmorgen was ik naomi aan het aankleden, zegt ze vanuit het niets.
    Mama, ik vind je lief.
    Ik dacht dat ik weg zou smelten.
    en vanmorgen zegt ze ik ben groten zus en wesley in mijn broertje met nadruk op mijn.
    Zo lief!!!!

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ghehehe die nicky!

hier ook de mannen in bed.

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    aaaah super lief!

14. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    ja echt erg lief.
    wesley ligt in de wandelwagenbak te slapen.
    de box vind hij toch nog wat te groot, hij is dan veel huileriger.
    in de wandelwagen bak is hij dat niet.
    dus dan maar daar in.

15. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Ow, zooo lief Lyd!
    Ha, die mevrouw uit de krant wil jij niet zijn hoor. Ze was over de kop geslagen met de auto... Gelukkig niets aan overgehouden.
    Staat in het AD.

16. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Noud ligt in de wipstoel, na eindeloos heen en weer met mijn voet heeft hij het opgegeven.

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hé Fem, misschien krijg je wel het eerste babytje in 2010. Dan krijg je heel veel leuke dingen volgens mij.:D

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihi wat een boel meelezers hebben we vandaag!

19. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    hoe bdoel je dit Natas?
    heb niemand zien meelezen

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Kunnen er nog veel meer worden als ik de spanning even opvoer.

Deel Deze Pagina