Ja Natas, was mij gisteren ook al opgevallen. Gelukkig hou ik er nuttige pb's aan over Vandaag de vk nog op bezoek gehad, laatste dagje kraamzorg, gebeld met lactatiekundige en met de wijkverpleegkundige. Heb wat tips gehad, we tillen het even over het weekend en dan komt ze, als het dan nog nodig is, maandag langs. Wijkverpleegkundige komt morgen al even kijken en wegen. Kolven lijkt wat beter te gaan (verwarm borst voor met warme doeken). Had links 30 cc in 10-15 minuutjes (al twee dagen niks gehad!) en rechts na de voeding aan Stijn nog 10 cc uit kunnen krijgen. Links blijf ik even om de 2 uur kolven, rechts kolf ik alleen na een voeding na. Op advies van vk gaan we wel na elke voeding bijvoeden. Zo gaat Stijn eindelijk eens goed groeien (hopen we), raakt ie van zijn gele kleur af en kan hij vooral aansterken waardoor hij nog beter kan gaan drinken. Na 2 dagen janken en boos zijn voel ik me iets beter nu...maar het idee dat ik het misschien op moet geven.... Lydia en Lenneke Wat super lief te lezen hoe jullie meiden aan de babbel zijn zeg! Aan Ruben merken we ook dat hij zich razendsnel ontwikkelt momenteel. Tis soms net een oud wijf met zijn gekwek. Hij kent zoveel woordjes en gebruikt er al zoveel achter elkaar (niet altijd in de goede volgorde). Natas, Voel jij je alweer wat beter ondertussen? Vind het steeds zo sneu te lezen dat je zo toegetakeld bent. Femke, D-Day voor jou! Hoop dat uk zich gauw laat zien zeg! Maarja....wie niet. Succes.
En Fem? Gaat ukkie voor 2009 of 2010? Nicky is voor de laatste keer alleen naar het kdv, volgende week mag ze samen met haar broertje!
Lyd , er stonden 5 dames onderin die aan het lezen waren! Niets ergs hoor, viel me gewoon op. Lau, het gaat het een stuk beter, gister zelf boodschappen gedaan. De aardbeitjes zijn zodanig geslonken dat ik er niet veel meer van voel, nog druk aan het smeren om ze weg te krijgen. Mijn knip gaat ook goed, ik probeer er goed op te zitten. Gaat tussen mijn oortjes gelijk een stuk beter. langzaam herstel, maar voel me stukken beter!
Wat een verschil dan he natas. Hier wordt het een 2010 kindje hoor. Of ik moet zo rappopklappo als Len en Lyd zijn. Naah doe maar niet. (wel jammer van de kinderbijslag hihihihi)
Hier weer een mega prutdag. De bv loopt wel weer wat maar door de stuwing voel ik me zo ziek als een hond. We vieren de jaarwisseling gezellig met Eefje en man en hebben de oliebollen lekker op het dorp vers gehaald. Die bakken ze altijd in de molen....jammmm Iedereen een hele fijne jaarwisseling!
Iedereen de aller aller beste wensen! Femke: ik hoop dat 2010 voor jullie heeeeel rap veel goeds brengt! Hier viel O&N in het water. We zijn beide in slaap gevallen. Om 22.00 uur zijn de buurtjes naar huis gegaan...vonden dat wij wel wat slaap konden gebruiken... Even voor twaalf wakker geworden, gekust / geknuffeld en toen ben ik gaan kolven...arbeid gaat voor he. Heb vanaf de bank naar het vuurwerk gekeken. Durfde met de stuwing en verhoging eigenlijk niet zo naar buiten. Ruben en Stijn sliepen overal doorheen...zalig. Hoe was het bij jullie?
Gelukkig nieuwjaar! En dat het iedereen maar veel goeds en gezondheid mag brengen! Hier nieuwe huis ingewijd door thuis te blijven (meestal zijn we bij vrienden) en lekker hier gourmetten met vrienden, 7 man sterk aan onze nieuwe tafel. Heerlijk! Daarna geen gaatje meer voor oliebollen, hahaha... Noud was wakker geworden van het vuurwerk na een half uur knallen ofzo. Nicky sliep overal doorheen. Helaas om 4 uur vond ze het genoeg en werd ze wakker. 3 keer getroost en ging ze weer slapen. Om 5 uur was ze klaarwakker. Toen wilde Noud ook eten, dus afgesproken dat Nicky ook weer naar bed ging als Noud weer in zijn wieg zou gaan. Dat deed ze gelukkig en toen was het 8.30. Dus pappa en mamma toch nog een beetje slaap gehad. Vandaag lekker lummelen, vanmorgen heerlijk een uur gewandeld in het zonnetje. Morgen Nieuwjaar wensen, bij schoonfam. Mijn moeder is ziek dus die slaan we nog even over...
Balen Lau, die stuwing en verhoging. Hihi, gezellig stel zijn jullie voor de buurtjes! Achossie... Zie jullie al helemaal knikkebollen saampjes.
Klinkt heel gezellig Lenneke! Wat goed dat je met Nicky al echt "afspraken" kan maken zeg! Leuk! Ach, ik maak het wel weer goed met Eef. Gelukkig is hun meiske pas 3 mnd en weten ze nog heel goed hoe die eerste weekjes waren. Eef heeft ook ontzettend met de bv gestoeid. Ik vraag me trouwens ook af of mijn bv wel voedzaam genoeg is. Hij heeft vanmiddag een mooie tijd bij mij gedronken maar er ging nog 70 cc gekolfde bv achteraan en daarna nog 30 cc kv. Is toch niet de bedoeling zou je zeggen he?
Iedereen folle lok en seine (veel geluk en gezondheid). Hier BIB. Zie verder hyves. Lydjes wareb rond hakf 2 weg en toen ben ik lekker gaan badderen. Daarna waren mijn ouders hier en die zijn nu dus net weg.
Hoop het zo! Net had ik bijna 80 cc gekolfde melk en daar ging nog bijna 60 cc kv achteraan. Raak hier zo onzeker van! Hoop dat links gauw genezen is. Dan is het mijn plan te stoppen met de kv en gewoon maar aan te blijven leggen totdat ie verzadigd is.
iedereen een goed en een gezond 2010!! Meisje was helemaal afgedraait vandaag. Ik geloof dat ze het helemaal zat is de feestdagen. Toen we thuis kwamen heb ik dora aangezet en haar met een beker drinken op de bank gezet. om kwart over 7 lag ze in bed. We hebben haar voor het eerst wakker gemaakt voor het vuurwerk, ze vond het geweldig om te zien. Was wel bang dat ze daarna niet meer zou slapen maar dat deed ze dus wel, had haar wel nog een extra tablet melatonine gegeven. Ka had ook gezegt dat dat mocht. Ze heeft geslapen tot half 8. Wesley had gisterenavond erg last van krampjes, gelukkig kon hij lekker bij fem liggen en was hij goed te troosten. vandaag begonnen ze eerder de krampjes, maar om half 9 naar bed gebracht en hij slaapt nog steeds. Lau, hoop voor je dat de bv gaat lopen. en dat je zonder pijn kan voeden straks.