De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Imani,
    ook van mij een dikke knuffel.
    ik probeer te begrijpen hoe moelijk het allemaal voor je is.

2. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Ja, geluk en verdriet wisselen elkaar in hoog tempo af. Het ene moment geniet je volop van je kindjes en doen ze je in lachen uitbarsten. Het andere moment stromen de tranen over je wangen van verdriet.

De meiden doen het trouwens geweldig. Fientje zegt tegenwoordig overal ja op. Ook reageert ze met ander gebrabbel als we tegen haar praten. Het is een echte pretlletter.
    Lotteke kletst de oren van onze kop. Ze geniet ervan om te verfen, ze is dan ook erg met kleuren bezig. We stonden laatst in de winkel is ze allemaal kleuren aan het benoemen: Mama, kijk geel, ook geel. Daar blauw.... groen..... rood..... paars. Vond het wel leuk om de gezichten van omstanders te zien (trotse mama en ik hoefde me er niet eens voor uit te sloven.:D)

3. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
  4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    wat rustig hier.
    er ligt hier een dik pak sneeuw.
    straks maar even met Naomi naar buiten.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik hou van berichtjes als:
    Hyves :D

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vanmorgen uit links zowaar 40 cc gehaald! Rechts had Stijn zo goed uit gedronken dat hij het er 3 uur op gedaan heeft.
    Toen links weer 30 cc en rechts ook 30!
    100cc in een flesje en een tevreden kind! Hij heeft flink last van krampjes met de kv dus ik hoop echt gauw te kunnen stoppen met bijvoeden!
    Het korstje is van mijn tepel af (eindelijk!) dus nu wil ik het voeden aan links langzaam op gaan bouwen (ben bang dat als ik hem meteen een hele voeding geef hij hem weer stuk maakt...het ziet er nog wat week uit zeg maar).
    Hoop zo dat dit de laatste tegenslag was op voedingsgebied!

Hoe vaak moet een baby eigenlijk poepen?
    Stijn poepte vrijwel elke luier maar sinds gisteren niet meer...
    Neeeeeeejjjj..maak me niet meteen zorgen maar vroeg me wel af wat minimaal was. Ik dacht 1x per dag maar weet ook dat er baby's zijn die soms een paar dagen geen ontlasting hebben.
    Iemand een idee?

7. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    volgens mij veranderd dat na een dag of 10 in minder.
    echt precies weten doe ik het niet, dus pin me er niet op vast.
    Wesely had ook elke luier vol maar nu niet meer.
    Het kan zelfs zijn dat ze maar 1 x in de 2 weken poepen.

Het kan ook van de kv komen dat ie minder poept.
    Fijn dat de bv beter loopt nu.
    en met links rustig opbouwen.
    je mag best trots zijn dat je doorzet ( vind het erg knap van je)
    Dikke knuf voor je doorzettingsvermogen.

8. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Lau, met bv kan het makkelijk zijn dat ze maar 1x per week poepen. Het is zo goed te verteren, blijft weinig van over.
    Was bij noud ook na een paar weken van elke dag naar 1 a 2 keer per week.

9. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Bij jullie ook allemaal sneeuwpret?
    Nicky is helemaal weg van sleeen. En Noud vind het wel best in de wagen, hahaha...

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Elmo, fijn dat de bv beter loopt. Je klinkt gelijk een stuk positiever.

Hier ook sneeuwpret. Vanochtend heerlijk met de slee.
    Gisteravond waren we bij vrienden. Dus heerlijk een klein stukje in de auto teruggereden. Prachtig gezicht!

11. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Nadeel van de sneeuw alleen is dat we nu geen ijs hebben...
    En had nog wel nieuwe schaatsen gekocht van mijn eindejaarsuitkering!

12. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Morgen werken....:(:(:(

En de kids voor het eerst samen naar oma. En donderdag naar kdv, spannend....

13. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    spannend len morgen weer werken.
    heb je er wel een klein beetje zin in of helemaal niet?
    Ik heb nog eventjes hoef pas als het goe dis per 1 feb weer te werken.

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Suc6 Len! Het zal wel weer even wennen zijn.
    Ik heb in ieder geval totaal geen zin.

Vandaag heel druk geweest. Alle strijk weggewerkt, garage opgeruimd en kerstspullen naar het zolder.

15. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Lenneke,
    Succes met weer beginnen. Vooral het stukje organisatie zal wennen zijn. Wanneer ik op mijn werk kom, heb ik het gevoel dat ik er al een dagdeel op heb zitten.

Heb zelf ook geen zin om morgen weer te beginnen. Slaap ook zo slecht de laatste tijd, lig soms wel tot 2 uur wakker.

16. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Lydia,
    Voor jou zal het dan helemaal spannend zijn, jij begint dan ook nog eens met een nieuwe baan.

17. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Er staan 2 foto's van het mannetje op hyves.

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lieve Imani,
    Neem rustig de tijd voor alles. Als je zo slecht slaapt, staat het je echt vrij om tussendoor eens een dagje "ziek" te zijn. Als je lieve collega's hebt, begrijpen ze dat echt wel.
    Kus

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Prachtige foto's Imani! Dank!!

Lenneke,
    Heel veel succes morgen! Hoe is het nou afgelopen met die serverruimte om te kolven? Welke ruimte heb je nu gekregen?

Lydia,
    Ja, dat van die job bij de BSO had ik hier blijkbaar gemist. Goed dat je me vanmiddag ff bijgekletst hebt :D
    Tnx voor de schouderklop mbt de bv.
    Ik wil het ook echt zoooo graag!

Vandaag heeft meneer nog geen kv gehad! Ik had vanmorgen een mooie voorraad opgebouwd en die heeft ie ook goed genuttigd! Verder drinkt hij aan links echt een stuk minder goed dan aan rechts dus daar moet nog aan geknutseld worden ;)
    Ik heb de tijd...alle tijd :D

We hadden vandaag visite (aten ook gezellig mee) en we hebben echt genoten! Ruben vond het hartstikke leuk (oom en tante van Laurens) en was weer eens goed te hachelen.
    De sneeuw vindt ie prachtig...vanachter het raam. Bij sneeuw aan de handjes wordt het al minder en eenmaal binnen was het gillen van de koude handen! Hij wist niet wat hem overkwam volgens mij....

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Elmo, je bent er weer helemaal bovenop lijkt wel. Hartstikke goed en wat fijn dat de bv rechts in ieder geval toppie loopt, dat knutselen met links moet je de komende dagen dan nog maar even oefenen.
    Leuk dat je lekker hebt kunnen genieten van het bezoek. Zit Ruben ook helemaal in zijn rol als grote broer, of geeft het problemen?

Hier vanochtend ook gillen van de koude handjes. Tenminste dat is wat ik denk. Ineens helemaal overstuur, zonder reden.

Deel Deze Pagina