Ruben wordt niet echt anders van zijn broertje. Soms wil hij ineens aaien en kusjes geven en soms ook helemaal niet. Hij zegt wel steeds vaker Stijn, ipv Lieke hahahah dus hij begint het te snappen. Hij gaat verder gewoon zijn gang. Ben heel benieuwd hoe het morgen op het KDV gaat!
Nouuuuu...papa heeft hem een aantal keren wel achter het behang kunnen plakken hoor! Maar dan echt van vermoeidheid! Hij slaapt s'middags zo'n 3 uur!
Whahahahah! Nouja, hij is het ook helemaal niet gewend he, alleen voor Ruben "opdraaien". Hij snapt nu wel dat ik op vrijdag fluitend naar mijn werk ga...na twee Ruben dagen
Imani, foto's zijn idd erg mooi om te zien. papa kijkt erg trots naar zijn zoon. En idd zal het voor mij helemaal wennen zijn en een nieuwe baan en 2 kids. Maar ik heb het voordee; ( denk ik) dat ik alleen de middagen werk. ma,di en do van half 3 tot kwart over 6 en wo van half 12 tot kwart over 6. Vrijdags is mijn vrije dag. alleen in de vakanties werk ik dan hele dagen.. Lau, fijn dat de schouderklop je goed heeft gedaan. Prinses, Tim last van koude handjes? hoe kan dat nou? Naomi heeft er geen last van, ze had vanmiddag erg koude handjes en dat deed haar niet echt wat.
Nou, zin is een groot woord... Als ik er ben zal het wel weer leuk zijn. Lau, serverruimte zal het niet worden wrs, maar een kantoortje van iemand. Maarja, baas zei 'het zal wel goedkomen' dus heb er nog niet alle vertrouwen in.... Herkenbaar hoor, Nicky was ook erg moe in het begin. Alles is toch erg anders, ook al probeer je het nog zo gewoon mogelijk te houden. Plus visite en aandacht delen enz... Lyd, wat gaaf van die baan! Had ik ook gemist geloof ik... Alsnog van harte! Andere juffen, ook veel succes weer morgen! Imani, misschien is een beetje afleiding juist wel fijn?! Heb die kolf trouwens aangeschaft en ben er erg blij mee! (al neem ik voor de zekerheid handkolfje morgen nog even extra mee...)
Succes meiden! Heb je die ameda gekocht? Hier vandaag vuurdoop mama alleen... vannacht wel 2 jongetjes tegelijk wakker, maar papa ging toch uit bed, terwijl ik had gezegd dat hij moest blijven liggen. Daarna allemaal uitgeslapen... dus eigenlijk net beneden met een boterhammetje.
Een bewogen maandag dus, voor velen! Hier is de wijkverpleegkundige komen wegen en: 3615 gram! Hij is over zijn geboortegewicht en drinkt sinds gisteren ochtend alleen nog maar bv! Vanacht 1x geweest (wel lang gevoed). Ik legde hem om 4.00 uur terug en om half 8 werden we pas wakker! Samen Ruben weggebracht en daarna even langs kantoor geweest. Heerlijk zeg, er even tussenuit!
Fijn Lau dat het nu zo goed gaat. hier net even naar de winkel geweest, Wesley in de wandelwagen maar er is op de stoep geen doorkomen aan. ben maar over de weg gaan lopen, anders kwam ik er niet doorheen en werd Wesley flink door elkaar geschut.
Wij wagen ons er ook niet aan om nu te gaan wandelen hoor! Misschien gaan we morgen even het dorp in (een dorp verderop) maar ik hoorde van alles over neerslag dus we zien het morgen nog wel eventjes. Anders blijven we mooi lekker warm en knus thuis!
Natasja: overleefd? Is manlief inmiddels weer thuis en kan je weer rustig ademhalen of ging het eigenlijk bovenverwachting goed? HIer wordt Ruben nu opgehaald door manlief. Ben heel benieuwd hoe hij het heeft gehad en ook wel blij dat hij weer thuis komt!
Lautje de aanhouder wint! Net als bij jou toch Lyd? Super hoor zo volhouden voor de BV. En Natas? Gelukt met je boys? Heb idd die ameda, ging super vandaag. Laura, toch wel weer lekker he iedereen weer thuis. Ik vond het best lekker als nicky naar het kdv was, maar ook wel weer erg gezellig als ze weer thuis kwam. En was je Stijn al showen op kantoor? Vandaag wel een leuke dag gehad. Veel leerlingen waren enthousiast om me te zien. Collega's zijn ook blij dat alle lessen weer doorgaan. Eerst maar eens flink opgeruimd... Vervangster had een iets andere indeling en werkte een stuk rommeliger. Het kolven ging super, 's morgens 200cc en in de middag 160. Ik was er helemaal blij mee. En lekker in een kantoortje gezeten, ging prima. Moet er alleen op donderdag waarschijnlijk een collega uit jagen, mijn andere werkdagen is het vrij. Met de kids bij oma ging het ook goed. Oma was versleten maar had wel genoten. Een heel enthousiast verslag gekregen, dus overal goed gegaan. Nu op het kdv nog, dan is het helemaal goed. Mogen we de score-lijst geboren walvisjes al updaten hier?
Elmo, Fijn om te horen dat het zo goed gaat nu. Moet je nog vaak kolven om aan zijn vraag te voldoen, of redt ie het helemaal zelf nu? Lenneke, Wauw, wat een opbrengsten met kolven. Ik heb er vandaag met pijn en moeite 80 cc uitgekregen. Had gehoopt dat mijn productie weer wat omhoog was gegaan, maar helaas. Natas, Ben ook benieuwd hoe het vandaag is gegaan. Wat een score 10-5, er zijn gewoon twee keer zoveel jongens als meisjes. Ik ben trouwens de enige met twee meisjes.
Lau en Lyd, ben trots op jullie! hoop investeren maar nu wordt het alleen maar makkelijker! Len, mooie scores met kolven! het is gister perfect gegaan. Helemaal druk gemaakt om niks want alles liep gewoon. Nu iedereen zelfs al aangekleed en voorzien van eten, want we moeten naar het CB voor Julian. whahahahha vind het gewoon knap van mezelf * proest*
zo gelukt... opa heeft ons gereden want het is spekglad. Julian is nu 3900 gram..Dus die groeit lekker. (bijna kilo in 3 weken) Heb Dean ook nog ff gewogen en gemeten whahahaha.. nou 9.9 kilo.. en 83,5 cm. wel 500 gram en 3 cm gegroeid.. maar het blijft een uk.
Ow Lenneke wat klinkt het heerlijk zeg, zoals het gaat en jij je voelt (volgens mij). Dat oma compleet versleten is snap ik best, mijn moeder vindt alle kleinkids lief maar vanaf maart zijn het er 6 (oudste 3.5 jaar dan) en dat is wel to much hoor.. hahahah Op het KDV gaat het vast ook super goed! Natas, Jij hebt echt mooie slagroom!l Fijn dat Julian zo goed groeit! Die groeit straks Dean misschien nog wel voorbij Ik had de lijst inderdaad na de geboorte van Hidde nog weer bijgewerkt! Nou blijft het eerst even rustig... Eens zien wat Erna met de stand gaat doen Stijn is echt 100% aan de borst. Ik heb twee keer even nagekolft maar beide keren kreeg ik er zelf nog maar 10 cc uit, zo leeg waren ze (of leger kreeg ik ze gewoon niet). Gisteren avond en vanmorgen heeeeeeeel heul vroeg, wilde hij niet slapen na de borst. Speentje wil hij dan wel maar die vliegt er natuurlijk om de haverklap uit. Om half 6 hebben we hem terug in bed gelegd en toen hij de voeding erna niet rustig te krijgen was heb ik hem op Lau zijn plekkie gelegd. Dan duurt het ineens niet zo heel lang voor hij slaapt. Ja, Stijntje weet al heel goed wat ie gezellig vindt hahah Zijn navel is er trouwens nog niet af....bijnnnnna! Ik vind dat echt zo'n vies ding ondertussen. Klinkt missschien erg hoor maar zal blij zijn als dat laatste stukje los laat. Het was ook echt een flinke kabel. Vanmorgen is hij voor het eerst in de Tummy geweest...zo lief!
hahaha kan ik me wel voorstellen.. tis een beetje onfris. goed hoor dat hij nu helemaal aan de borst is!