Woensdag TESTdag :-)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dorientjuh, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorientjuh

Dorientjuh Niet meer actief

Hai meiden..

Ik ga aankomende woensdag testen, maar ik weet dat er meerdere zijn waarbij woensdag de testdag is... :) Bijdeze begin ik een nieuwe topic..

Elkaar nog even door de dagen heen te slepen en elkaar laten weten of ie posi was
    of nega !!

Ik duim voor jullie !!!!

XxX

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Als ik woensdag nog geen bruinverlies heb (heb ik meestal 2 tot 3 dagen voor NOD) dan ga ik testen ook al is het een beetje vroeg. Ik gebruik een gevoelige test. Ik kan echt niet tegen die onzekerheid.
    Maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat ik woensdag ga halen, want ik voel me alsof ik ieder moment ongi kan worden. Ik denk dat het niet raak is :(

3. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Hé ladies,

Jááá, ik mag ook a.s. woensdag testen. Brrr...altijd weer reuzespannend :rolleyes:
    Ben er ook niet helemaal gerust op, tot nu toe meestal 2 dagen voor NOD meer afscheiding en bruinverlies (...sorry voor de onsmakelijke details :oops:... ). Wat duren die laatste 2 dagen lang...zucht.... Hoop voor ons allemaal op een mooie roze test !

hug, Ilona

4. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Hallo allemaal,

ik denk dat ik er woensdag ook maar een testje tegen aan gooi. Ik mag eigenlijk donderdag pas, maar ik kan me denk ik niet inhouden! :oops:

Welke test gebruiken jullie?

5. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha Jezebel,

Ik heb dit keer die van het KV 2 voor E 5. Nog niet eerder gebruikt, maar ik lees daar goede berichten over. De testen van DA vond ik ook prima. En ik heb een keer de CB met indicator gebruikt. Daar werd ik helemaal gestressed van. Wel zwanger, maar de periode klopte niet ! Is helaas ook geeindigd in een ma, dus de test had achteraf wel gelijk maar ik koop hem echt NOOIT meer. Met welke ga jij testen ?

gr. Ilona

6. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heey ladies,

Leuk, deze topic! Ik doe met jullie mee, ga woensdagochtend ook testen....zucht. Zou het liever niet doen, want ben eigenlijk al bang voor de teleurstelling, al hou ik mezelf al steeds voor dat t geen zwangerschap gaat zijn....gaat een flinke domper worden :cry: .
    Ma ja, we zullen er even doorheen moeten. Ik haal denk ik die 2 voor 5 bij de kruidvat, want financieel vind ik t ook al niet grappig meer.. :D haha.
    Ik heb vanmiddag 4 uurtjes geslapen en voel me weer wat beter.
    Morgenmiddag allemaal naar t kruidvat dus.....!!!!! =D> =D> =D>

xxxxx
    uit Brabant

7. Lepeltje

Hmm, ik was eigenlijk wel van plan om de CB met indicator te gebruiken, dan heb je tenminste niet dat gezeur met of het nou een streep is of geen streep, en of een lichte streep wel echt zwanger betekent of toch niet :rolleyes: Ik dacht die is lekker duidelijk gewoon zwanger of niet zwanger! Maar dat is dus geen aanrader? Over die van kruidvat lees ik ook veel positieve dingen, maar ik ben dus bang dat ik ga twijfelen aan het streepje :oops: (als er een streepje te zien is natuurlijk!)

8. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoihoi,

Volgens mij heb je 2 soorten van CB mét en zonder indicator. Als je geen 'streepjes'test wilt, kun je dus beter de test van CB zonder indicator nemen. Die geeft idd alleen zwanger of niet zwanger aan en is dus gewoon duidelijk zonder verwarring.
    Succes !

9. Lepeltje

Ja inderdaad, en die geeft dan niet de duur van je zwangerschap aan als het goed is toch?

En hoe schat jij je kansen in? Denk je dat het raak is deze maand? :)

10. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    hey allemaal.
    ik kan pas donderdag of vrijdag testen.
    mschien dat ik vande week eentje van kv haal en een van cb.
    effen zien hoe ze allebeiden rejageren,
    maar lees ook veel dat de kv test erg gevoelig zijn .
    heb nu effen dat ik wat miselijk ben en heb steed honger gevoel.
    maar zien wat woensdag me brengt.
    dus lekker nog w8 tot woensdag.

11. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Klopt :D !
    Mmmm....statistisch gezien ga ik voor een no-go zo direct de 1e x na m´n ma. Maar normaal gesproken begint het al een beetje 2 dgn voor mijn NOD. En dat is nu (nog) niet het geval ;) . Had deze ronde ook 2 eitjes, 1 links en 1 rechts dus het maakt niet uit welke afslag de zwemmertjes genomen hebben :) !
    Nou ja, afwachten maar vrees ik.
    Voor jou de 1e ronde ? Dat maakt het niet minder spannend !

xx

12. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ik ga ook woensdag (weer) testen, ben 4 dagen overtijd en heb afgelopen zaterdagochtend getest maar negatief... dus denk dat het wel zo blijft. Maar toch ga ik het doen voor de zekerheid... of ik moet ongesteld worden maar dat gevoel heb ik ook helemaal niet.
    Ik haal die van de kv 2 voor 5€.

13. Lepeltje

Oh, maar is het niet zo dat je na een ma juist extra vruchtbaar bent? Ik heb hier wel vaker gelezen dat vrouwen daarna gelijk weer zwanger zijn! Dus hou de moed erin! :D
    Spannend is het zeker! Naarmate nod nadert krijg ik toch steeds meer hoop terwijl ik een week geleden er zeker van was dat het sowieso niet was gelukt. Ik ben erg benieuwd, ik ga morgen een testje halen!

14. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Als mijn menstruatie er nog niet is, ga ik woensdag ook een testje wagen. Het is niet de 'bedoeling' dat ik zwanger zou zijn, mijn meisje is pas net 6,5 maand. Maar ik ben een beetje rommelig om gegaan met de nuvaring en nu voel ik me zo wazig de laatste dagen, heb ergens het idee dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn. Ik ben benieuwd!

Groet Snoozie

15. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuk, zoveel girlies die woensdag of donderdag gaan testen !
    Wat vinden jullie van een overzichtje ? Suggesties zijn welkom !

Woe 15 04 09 BEEB OR NO BEEB
    Brabantse1982
    Dorientjuh
    Ilona PS
    Jezebel
    Saskia 1984
    Snoozie

Dond 16 04 09 BEEB OR NO BEEB
    Marijke2

Ben ik niemand vergeten ?

16. Lepeltje

SPANNEND!!! :D

Iedereen laat toch wel weten wat de uitslag is hea? Ik ben echt erg benieuwd! Ik duim voor jullie!! [-o<

17. Sjeetje

Sjeetje Lid

10 feb 2009
    87
    0
    0
    Verkoopster
    ik wou even zegge succes voor jullie allen
    mijn wachte is alweer voorbij op naar volgende maand

18. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hoi dames,

Ook ik kan me bij jullie aansluiten. Ook ik mag woensdag testen. Alhoewel de kans erg klein is omdat de samenlevingstest tot 2 keer toe negatief was. Maarja een klein beetje hoop moet je toch houden he!!

Succes met deze lange dagen,

liefs Wen

19. Dorientjuh

Dorientjuh Niet meer actief

Hai meiden!

Super om al die reacties te lezen, leuk!!

Ik denk dat ik me aansluit bij jullie en die van de KV voor €5 ga kopen.
    Clearblue met indicator vind ik wat mij betreft iets te heftig..

Weet nog wel dat ik een keer die test deed en er duidelijk stond NIET ZWANGER..
    Vond het erg hard om het zo te lezen, waarheid kan soms hard zijn he dames hihi..

Ik doe daarom gewoon met een streepje.. Oo ik hoop het zo.. Had net een berichtje
    van iemand gelezen waaruit ik zeker hoop putte.. Komt ie:

Spannend!! Ik heb ook zo in spanning gezeten afgelopen maand; ik had 14 maart ongesteld moeten worden, maar werd het niet. Ik had iedere week een test gedaan en die waren iedere x negatief.. Tot zaterdag; ik kreeg een dikke vette streep! Ik denk dat bij mij de eisprong is verschoven en dat ik iedere x te vroeg heb getest. Ik hoop dat t bij jou ook zo is!

xxx

DUS HET KAN ECHT WEL DAMES!

Jullie horen Woensdag gelijk van me!! xxx Dorien

20. Lepeltje

Goedemorgen dames!

Morgen is de grote dag..!! Ik ga vanmiddag een test halen, en ik ben solidair met jullie ik koop denk ik ook die van kv! Echt erg spannend!

Denkt er iemand hier bijna zeker te weten dat het raak is deze maand?

Ik zelf denk het niet ondanks mijn kwaaltjes etc. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het de eerste keer gelijk raak is :( Maar we zullen zien!

Fijne dag!

xxx

Deel Deze Pagina