Ik ben zelf ook niet gewenst single... Zou heel graag een relatie willen! Ik heb wel relaties gehad in het verleden maar altijd met van die foute kerels Ben in mijn relaties flink besodemieterd (eerste ging vreemd met een vriendin en de tweede liet me in de steek toen ik net zwanger was ) Ik ben ook actief op een datingsite hoor, vind dat tegenwoordig een heel normale manier om iemand te ontmoeten en schaam me daar ook helemaal niet voor! Zou ook niet weten hoe ik anders ooit een man moet vinden want ga bijna nooit meer uit! Hier nog genoeg aandacht van mannen maar merk nu ook dat veel ook gewoon niet op een kind zitten te wachten... En ik denk ook dat naarmate je ouder wordt je ook steeds kritischer wordt... Vroeger werd ik 'gewoon' verliefd en zag ik wel waar en of het schip ging stranden... Ik dacht echt niet na over gezamelijke toekomstplannen (wat wil hij van het leven en wat wil ik?) en nu werkt dat gewoon niet meer zo (voor mij althans) Alle leuke mannen die niet iets zijn voor Jel's vriendin mogen naar mij doorgestuurd worden!
Ik ben zelf ook al weer een aardig tijdje single, wel relaties gehad en getrouwd geweest enzo, maar 2.5jr geleden gescheiden. Afgelopen jaren wel wat gedate enzo maar gewoon nog niks leuks tegen gekomen Ach ik heb t nu ook prima hoor, dus ben niet wanhopig ofzo. Maar een leuke man in 2012 zou toch best leuk zijn Overigens, mijn altijd-vrijgezelle-neef van inmiddels 50 heeft sinds vorig jaar zijn allereerste relatie, woont nu samen etc. Het kan dus ook op latere leeftijd
Hier net zo en tja..dan houdt het op he. Doe mijn kind niet in de verkoop Maar jammer vind ik het wel.
Ooh ja dat merk ik ook! nou ja dan hebben deze mannen enorme pech! er gaat een leuke vrouw en een geweldig kind hun neus voorbij
Mijn neef was er ook zo een, veel reizen, weinig tijd.. Wij dachten echt dat hij eeuwig vrijgezel zou zijn.. Nu is ie verleden jaar op zijn 39 een leuk meisje tegengekomen en krijgen ze een kindje, zo leuk!
Ik hier zelf heel makkelijk in, ik zou nooit mijn dromen opzij zetten alleen omdat ik geen man zou hebben, ik zou al de dingen doen die ik MET man ook zou doen wat ook inhoud; kinderen krijgen. Als moderne zelfstandige vrouw hoef je niet perse een man te hebben natuurlijk zeker niet als je toch al op een bepaalde leeftijd komt. Ik heb ooit voor mezelf de beslissing genomen om niet meer te wachten op een man en JUIST TOEN kwam ik er eentje tegen die de man van mijn dromen is.
Haha dan is er nog hoop voor mijn Broer! ook veel reizen, werken en geen tijd en nu 35 jaar... Ik hoop echt dat hij ooit nog eens gaat settelen en een leuke vrouw krijgt en kinderen, hij kan heel goed met kinderen omgaan nl en zou een geweldige vader worden en zijn
Nou dat dachten wij ook van mijn neef, echt een supergozer.. Gek op kids, maar die vrouw kwam er maar niet! Zijn vriendin is 7 jaar jonger en verloskundige heeft ie ontmoet tijdens een van zijn reizen. Toch prachtig om te zien dat hij zijn dekseltje heeft gevonden..
Stuur maar deze kant op! @Triskele, ook ik ben een moderne zelfstandige vrouw en ben ook van mening dat je geen man nodig hoeft te hebben. Toch is een van mijn dromen het 'huisje, boompje, beestje' verhaal en betrap ik mezelf er regelmatig op dat ik heel jaloers naar gelukkige gezinnetjes kan staren Dus hier niet echt een kwestie van een man NODIG hebben maar meer een man WILLEN. Iemand die met je meedenkt in de opvoeding, die met je meelacht, iemand waar je mee kunt praten, iemand waarbij je je zorgen kwijt kunt en iemand die een arm om je heen slaat en waar je heerlijk tegenaan kunt liggen. Ik merk dat ik dat steeds meer ga missen. Als die man niet komt dan is het ook goed hoor, ik vermaak me prima met mijn dochtertje, maar zou het stiekem wel heel fijn vinden om al die dingen met iemand te delen ipv het alleen te doen. Niet alleen fijn voor mezelf trouwens maar ook fijn voor mijn dochtertje om haar in een gezinssituatie op te laten groeien.
natuurlijk Dat ben ik ook wel met je eens, maar stel je voor dat je nooit iemand tegenkomt dan heb je in elk geval wel 1 droom kunnen laten uitkomen en een echte vent accepteert je ook met kindje en wie weet wat er allemaal nog gebeurd... als je stil blijft staan kom je vaak toch niemand tegen... Natuurlijk wil iedereen het droomplaatje, dat snap ik helemaal!
Hier ook één.... ik! Toen ik 35 was, had ik nog steeds geen kerel. Voelde mijn klokje ook al tikken.. Iedere keer foute types tegengekomen. Mijn kinderwens was ook heel groot en heb besloten om het alleen te doen. Mijn prachtige dochter is alweer 4 inmiddels. Die kerel is er nog steeds niet maar inmiddels vind ik dat ook geen probleem meer. Ik geniet met volle teugen van alles en iedereen!
zal mijn broer jou kant opsturen haha. Hij woont nu in duitsland maar goed alles kan toch? Ben het wel met je verhaal eens hoor. Ik kan ook jaloers naar gelukkige gezinnen staren af en toe mijn buren zijn bijv een heel gelukkig gezinnetje. Beide een leuke baan, leuke dochter en hebben echt nooit ruzie. Ik zeg wel eens tegen ze: wanneer hebben jullie eens ruzie kan ik meeluisteren in de keuken haha Ook ik vermaak me prima met mijn zoon maar ik mis af en toe ook iemand in huis en een gezinssituatie voor mijn zoon. Een man die jongensdingen doet met mijn zoon, ik doe dit uiteraard met hem (stoeien e.d.) maar ik ben een vrouw en dis toch anders dan een man/zoon situatie. wie weet komen wij ook ooit nog eens de ware tegen toch?
Mijn nicht is 27 en een mooie vlotte meid en al 5 jaar vrijgezel. Ze is gewoon veel te kritisch! Ze heeft een heel leuke buurman, vrijgezel met wie ze veel tijd doorbrengt, maar dat kan niks worden volgens haar. Een reden geeft ze dan niet. Uiterlijk speelt wel een hewl belangrijke rol voor haar, en dat vind ik zo raar! Ze keurt mannen direct af op looks of kleding. Mijn man is niet de knapste, maar wel degene die bijv snachts opstaat als ik eens geen zin heb en iets leuks gaat doen met de kinderen op zijn vrije dag. Nooit zou ik hem inruilen voor een armani model type. Dus ja, sommige mensen mogen echt wel wat verder kijken dan hun neus lang is.
oeiiii nooit zeggen he! dat doet mijn man niet....... al die vrouwen die vreemdgaan met getrouwde mannen al hun vrouwen zeggen ook vast dat doet mijn man niet
Uiterlijk kan mij ook helemaal niks schelen, zolang hij een goed hart heeft en net als jou man voor je klaar staat! en mij het vertrouwen kan gaan geven dat er idd ook hele goede mannen bestaan Ik trek gewoon foute mannen aan, daarom zoek ik nu niet naar een man. Maar als er ooit een goede man in mijn leven komt dan staat mijn deur helemaal open voor hem
hoi ik was ook zo iemand , 35 jaar vrijgezel , mijn zus had mij opgegeven voor een datingsite , ik dacht ach ik zie wel nu ben ik 40 , een man rijker, een huis rijker , getrouwd en 2 schatten van kinderen, helaas ook 2 ma rijker mijn man woonde 150 km van mij vandaan , had borsthaar wat ik absoluut niet wilde , een mager bonenstaakje wat ik absoluut niet wilde tja ik ben er toch voor gevallen is je vriendin veeleisend ? en is haar zoekgebied wel groot genoeg ? helaas hier geen mannen in de aanbieding ik wens je vriendin veel succes en vooral veel plezier in het zoeken naar haar droomman spinnekop
Nee hoor, volgens mij is ze helemaal niet veeleisend. Ze zoekt alleen een christelijke man, en verder is ze volgens mij heel makkelijk...
Ik hoop dat je vriendin een leuke man mag krijgen in haar leven.. Ook ik zou het leuk vinden wanneer er een (nieuwe) man in mijn leven komt. Ben in verhouding nog jong hoor, dus kan en zal nog wel komen, maar nu 3 jaar vrijgezel, na een relatie van 5 jaar en een relatie van een jaar.. tussendoor wel wat scharrels.. Ben zoals meer meiden hier schrijven, zeer kritisch en durf eigenlijk niet te daten via een datingsite.. Iemand misschien tips via welke site en wat zet je bijvoorbeeld in/op zo'n profiel..
Maar is jouw vriendin dan niet bijvoorbeeld erg op zoek? Misschien komt ze wel erg claimerig over op die mannen, omdat jij ook vertelt dat 1 van hen haar al geblokkeerd heeft.