De ware vinden

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Even een tip: www. alleenstaande mama,s.nl (als je al kinderen hebt).
    Leuke datingsite,heb ik mijn man ook leren kennen!:D

2. susy26

susy26 Niet meer actief

Ik heb mijn mannetje ook via internet leren kennen, en was toen niet op zoek. Dat is zo typish, als je op 'zoek' gaat lijkt t averechts te werken. Ik had toen een oproep gedaan om me msn contaten uit te breiden, gewoon gezellig kletsen, geen relatie of wat dan ook..en toen kreeg ik een e-mail van mijn vriend, en ja dat is nu echt de ware!

Een viendin van mij is nu 30 en heeft ook nooit een relatie gehad.. ze is best een kappe meid, alleen is ze wat gezet..en denkt ze dat ze niemand kan vinden. Ik zei , ja tuurlijk wel, als ik soms stelletjes zie lopen, nou dan jij ook wel hoor. Maar ja ze gaat ook nooit uit, en is best terughoudend. En ik zei ook , miss via een daringsite, en dat durft ze dan weer nie, en is ze bang dat er engerds op af komen haha.. naja, ik zei ook al , ja ze komen niet aan de deur! Dus dat moet ze zelf beslissen. En dan zegt ze, ja zou ook wel heel leuk zijn om straks kindjes te hebben, ja, dan moet je er is wat voor doen. dusja.. dat is best moelijk ja.. mar ja , ik geef er altijd adviesen ,maar als ze er niets mee doet, ik kan er niet dwingen natuurlijk.

Maar dat is niet leuk nee, dat het maar niet wilt lukken. Hoop dat ze snel een goeie vent vind en een leuke date krijgt!;)

3. adi

adi Niet meer actief

De rest nog niet gelezen.

Mijn beste vriendin is 30 en heeft op de middelbare school voor het laatst verkering gehad van 3 maanden. Dat was het..

Bij haar ligt het echt aan haar, ze heeft enorme bindingsangst, en vind overal wel een minpuntje in.

Overigens is mijn zusje bijna 25 en heeft ook nooit een noemenswaardige relatie (niet eens verkering op school) gehad. En ze ziet er ook leuk uit en is verder super leuke meid. Ze geeft er ook helemaal niks om, terwijl wij ons een beetje 'zorgen' beginnen te maken.

4. adi

adi Niet meer actief

Kan ze niet via de kerk in contact komen met verschillende 'geschikte' mannen?

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    adi: dat zat ik ook te bedenken... misschien moet ze ook eens een dienst (heet dat zo?) van een andere kerk gaan bijwonen ofzo.
    En er zijn allemaal van die praatgroepjes over god, misschien kan ze daar aansluiten.

Ik ken ook wel een paar singles, maar ik snap ook waarom deze mensen nog single zijn.
    Ik ken ook 1 iemand waarvan ik dacht die zal altijd wel single blijven (je mag het eigenlijk niet zeggen, maar ze is echt zo lelijk als de nacht en dat is nog niet het ergste, maar haar karakter is echt verdorven en ze stinkt... alsof haar katten haar kleding gebruiken als kattenbak), maar die heeft gewoon een man gevonden in haar leven en is ze al een tijdje mee samen. Iemand vond het aantrekkelijk... wonderlijk toch?
    Zo denk ik toch echt dat op ieder potje een dekseltje past.

6. Jel

Jel Niet meer actief

Ze heeft een jaar of 2 geleden iets gehad met een man uit de kerk maar dat werd dus niks. Verder geen idee of er mannen daar voor haar zijn. Ik denk het dan niet...

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat is toch niet echt al een leeftijd om je zorgen te maken?
    Mijn schoonzus was een echt stapbeest en enorme mannenverslindster. Komt op haar 29e mijn zwager tegen, gelijk samen gaan wonen, op haar 30e zwanger van de oudste en inmiddels is ze 34 en mama van 2 kindjes;)

8. Hm wat herkenbaar hier ook lang vrijgezel en toen ineens was me man daar.. Dus idd los laten is hier goed gekomen..

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb mijn man ook via een datingsite leren kennen en was idd ook niet op zoek. Ik verloor een weddenschap, moest als straf een week op zo'n site staan, kreeg honderden mailtjes, ging uit met 1 persoon en we wisten gelijk dat het serieus was :D

10. DunjaTamara

DunjaTamara Actief lid

10 feb 2011
    223
    0
    0
    opt moment ff niets
    Apeldoorn
    Het zou het verhaal van mijn zwager kunnen zijn!!

Al heeft hij al wel 1 relatie gehad maar daar was niet over naar huis te schrijven.

Misschien kunnen we ze koppellen :-D

Mijn zwager is 32 en wil ook dolgraag kinderen.
    Datingsites zijn voor hem ook drama :(

11. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Stuur je zwager deze kant maar op! haha ;) :)

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    daar heb ik mijn vriend ook leren kennen grappig hahaha maar ik moet wel zeggen dat er ook vies peuken opzitten maarja welke site heeft dat niet

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ja ik herken het.. alleen dan met de mannelijke versie.
    M'n broer is 31 en wil ook de 'ware' vinden.
    Is ook geen stapper, staat ook op datingsites ingeschreven en krijgt elke keer nee omdat hij verlegen is.
    Het is juist zo'n schat van een vent met zn hart op de juiste plaats alleen niemand kijkt verder dan het verlegen zijnde.

14. Jel

Jel Niet meer actief

Wat leuk dat sommigen het opgegeven hebben en dat daar ineens DE ware man om de hoek kwam zetten.

Ik hoop dat dat bij de anderen ook gaat gebeuren, die graag aan de man willen.

Deel Deze Pagina