De was doen een hobby? Ik wist niet dat dit kon . Ik vind het echt het meest afschuwelijke klusje in huis. Ik vind het ook niet héérlijk als het klaar is. Opluchting is een beter gevoel .
ik vind wassen op zich niet zo leuk. Maar als ik bezig ben met opvouwen, strijken en stapeltjes maken dan ben ik zo een uur bezig met alles netjes neerleggen. Dat vind ik wel leuk om te doen.
Hmmmmz kun je een beetje deze kant op strooien van die wastic. Ik strijk als ik zin heb en anders ligt het rustig te wachten. De was is een noodzakelijk kwaad. Het meeste baal ik nog als ik de mand leeg heb en alles heb opgeruimt om dan een man te hebben die zijn kleding wat op bed hangt er in een klap in te gooien en dan vervolgens weer een mand vol te hebben.
Zo doe ik het ook. Als vriendlief een keer de was ophangt, moet ik me echt inhouden om het niet op mijn manier op opnieuw te doen. Het meeste kan ik gewoon opvouwen en doe dat ook 's avonds als dochterlief naar bed is gebracht. De overhemden strijkt vriendlief zelf maar. Ik heb een hekel aan strijken.
ik was elke dag, soms wel eens 2 wasjes... voor mij is het geen hobby maar omdat het moet en nodig is... ik vind het heerlijk als de waskamer naar wasverzachter ruikt... strijken doe ik 1 keer in de week...