Kleding bestellen e-bay!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Voor mijn dochter wil ik wat jurkjes uit China/Japan bestellen via e-bay. Iemand die dit wel eens doet en een vaste verkoper heeft waar je bij besteld? Heb laatst al wel een enorm schattig ballet pakje besteld en inmiddels binnen gekregen, maar blijf het altijd eng vinden om zomaar bij iemand iets te bestellen.

Iemand dus aanraders?

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Weleens n cars autotje gekocht via ebay, kwam uit engeland. Duurt wat langer maar zou t zo weer doen!

3. Geen vaste verkopers. Met Paypal heb je toch kopersbescherming. Als je iets niet ontvangt heb je binnen een weekje je geld terug.. Ik zweer bij eBay :D

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dat is fijn om te lezen!

5. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Je kan bij Ebay ook naar de reputatie kijken van een verkoper. Iedere koper kan namelijk een reactie achterlaten na een koop.
    Daaraan kan je zien hoe betrouwbaar iemand is en hoe de kwaliteit is.

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik bestel heel veel op eBay en ik houd daarbij het percentage betrouwbaarheid in de gaten die bij iedere verkoper staat. Vanuit China kan het echt lang duren.. maarja als het geen haast heeft :)

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    geen vaste verkopers. Heb het vaak genoeg gedaan.
    Heb nog nooit iets niet gekregen. 1 keer was iets niet naar wens en toen gemaild. Kreeg mijn geld terug en mocht het product houden. Als ik maar geen negatieve feedback gaf. Daar zijn ze heel erg bang voor.

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Super om de goede ervaringen te lezen!

Balletpakje kwam ook uit China, heb er denk ik 2,5 week op moeten wachten, maar dat was het wel waard!

Deel Deze Pagina