Man slaapt /snurkt elke avond op de bank

Discussie in 'De lounge' gestart door Monique1985, 17 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Ben ik zo'n zeikerd ?
    Elke avond om 20:00 uur slaapt hij tot 23:00 uur staat op laat de hond uit komt binnen en zegt 'kom schat gaan we naar bed ' 23:30liggen we in bed en nog geen 5 minuten slaapt hij ... Dat is dus mijn geweldige avond elke dag :( Oké hij werk .. Maar zelfs als hij niet werkt dus weekenden slaapt hij ook .. Ik erger mij er zo aan .. Heb er een paar x wat van gezegd maar het boeit hem gewoon niet lijkt ..
    Nu slaapt hij weer.. Wat een gezelligheid zeg:(

Zijn alle mannen zo ???

2. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    hoe oud is die :)

nee hoor, mijn vent is meestal s avonds gewoon wakker, wat ik dan wel herken is dat die binnen 5 min slaapt, of hij klaagt ik kan niet slapen en dan slaap die alsnog binnen een minuut of 5 ;)

je bent geen zeikerd trouwens ;):D

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ehhhh neee natuurlijk niet.

Zou er eens een bloedtest tegenaan gooien als hij zo moe is..

4. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ruilen?:D

Die van mij is een nacht-mens, hij kan tot een uur of 2/half 3 sport zitten te kijken of handelen op de aandelen markt. Dan gaat hij pas op bed.

Ach, al die mannen hebben wel wat.

5. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Hm elke avond zelfs in het weekend? Dan zou ik hem echt even naar de dokter sturen hoor, ik vind dat voor een gezonde vent echt wel heel erg veel geslaap.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee ik herken het niet..

Mijn man valt wel eens in slaap op de bank. Maar ik wil dat niet dus dan mag hij lekker op bed gaan liggen. Ik erger mij er kapot aan als iemand op de bank slaapt..

En verder zou ik het ook echt niet pikken als hij elke avond vanaf 8 uur gaat slapen.. lekker gezellig zeg..

Ik zou het er toch eens over hebben, hoe je je er bij voelt...

7. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Dit dus. Mijn man valt na een drukke week ook wel eens op de bank in slaap maar elke dag en ook in het weekend lijkt me niet gezond. Even bloedprikken kan een heleboel ophelderen. Je bent geen zeikerd want gezellig is anders maar ik zou ook bezorgd zijn.

8. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn man slaapt nooit op de bank, hij gaat meestal niet voor 23:00 naar bed.

9. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Mijn vriend werkt ook erg veel en heel soms valt hij in slaap op de bank...een halfuurtje ofzo. En dat mag hij natuurlijk.

Maar elke dag zoveel uur?? Dat lijkt me niet gezond. Zou hem zeker zeggen naar de ha te gaan.

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Mijn man zit regelmatig te knikkebollen of echt te slapen en te snurken. Mij stoort het niet. Overigens is hij hiernaast een nachtmens en gaat hij het liefste pas tegen half twee/twee uur naar bed.

11. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Hij is pas 34 jaar niet oud dus ... Ja zoveel slaap ik zeg vaak hoe kan je zijn ... Ik erger me echt verschrikkelijk er aan .. Maar als ik er iets van zegt reageert hij niet eens.. En negeert me dus als ik iets zeg over het slapen.. Een gesprek savonds zit er niet in.. Heb ik ook wel is behoefte aan na een dag rennen vliegeren zorgen voor 4 kids 😒 ik baal d'r gewoon van 😞

12. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik wil ook nog wel is in slaap vallen op de bank, ML ook, maar nooit langer dan een half uur.
    Al slaap ik de laatste weken wel wat langer op de bank, maar nu mag ik dat ook..... en ML vind het ook niet erg

13. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    dat is idd nog veel te jong, misschien idd huisarts als optie, best advies is inderdaad bespreek met hem,

mijn vader sliep ook altijd langs s avond, hij viel op veel dagen rond half 10 in slaap en werd weer wakker als hond uit moest of die wat eten wou maken ofzoiets, maar goed die was al stuk ouder dan jou man toen die daar aan begon en achteraf gezien ook niet echt gezond meer,

dus wat de andere dames aanraden lijkt mij het best,bespreek met hem en ga bloed laten testen,

14. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Als die een zware baan heeft kan het ergens nog kunnen,
    Maar zoals de rest zegt idd even tripje huisarts en medisch uitsluiten.

Hier ligt die ook niet elke avond te slapen, en als dit wel zo is slaapt hij of snachts heel slecht of heeft het ontzettend druk gehad op het werk.
    Maar ook hier dan niet meer dan een half uurtje, ff de oogjes dicht zeg maar.

15. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Mijn vriend slaapt tussendoor nooit, ook geen half uurtje. Als die moe is 's avonds gaat die gewoon naar zijn bed toe en slaapt ie tot de volgende morgen. Ik zou het toch eens duidelijk aan hem maken dat je wilt dat die zich laat nakijken dit klinkt niet echt gezond.

16. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Hier hangt het er van af of het zomer of winter is haha. In de wintermaanden slaapt mijn man ook veel op de bank. Ik val op een één of andere manier alleen op maandagavond in slaap op de bank. Maar zomers vinden wij het heerlijk om buiten te zitten. Ik kan me er niet aan storen... Als hij het nodig heb..Lekker laten slapen zou ik zeggen :D

17. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Nou toch maar geprobeerd om het duidelijk te maken en dat ik er van baal zo elke avond.. Hij schoot gigantisch in de verdediging ruzie tot gevol en is boos de deur uit gelopen met de hond :$

Geen idee wat er is.. Maar dat hij zo tekeer ging gaat me iets te ver ..
    Het was iedereen zijn schuld (zoon afgelopen nacht veel wakker ) maar als hij door slaapt dan slaapt vriend ook op de bank .. Dus iedereen is schuldig behalve hij of zo iets .. Zo kwam het iedegeval over :(

18. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Ik zou je man eens laten onderzoeken, bloed en eventueel schildklier.

Mijn vriend kan ook heel erg veel slapen. Dit is te wijten aan zijn chronische ziekzijn. Leuk is anders, i know!
    Hij kan 48 uur wakker zijn maar als hij op de bank gaat zitten of in bed gaat liggen slaapt ie...

19. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Soms is niet erg.. Maar 7 dagen per week van 20:00 tot 23:00 uur ongeveer is niet echt het leven wat ik voor me zag .. Ik slaap nooit op de bank .. Alleen als ik echt ziek ben ...

20. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik zou het niet als verwijt uitspreken (ook al blijft het ongezellig) maar als zorg. Vertel hem dat je je zorgen maakt over zijn gezondheid omdat zoveel slapen en moe zijn niet bij zijn leeftijd past. Zijn reactie lijkt me trouwens ook niet helemaal normaal, maar een kort lontje past wel bij oververmoeidheid oid.

Deel Deze Pagina