De was ruikt niet lekker

Discussie in 'De lounge' gestart door Belle22, 17 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Doe je je was in de droger? Dan ruikt mijn. Was helemaal niet. Geen enkele geur. Ik was met robijn poeder en robijn sensations wasverzachter. D was ophangen ipv in de droger en ruikt heerlijk fris.
    Wanneer de was wel in de droger gaat gebruik ik geen wasverzachter. Heeft dn weinig nut.

2. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Nee ik doe eigelijk nooit de was in droger ivm met de geur indd dus daar lig t ook niet aan.. Ik gebruik trouwens ook robijntje wasverzwachteriger sensations, die ruikt zoo lekker !!

3. itzme

itzme Actief lid

12 jul 2010
    156
    0
    16
    Ik had het al na een paar maanden met een nieuwe miele wasmachine (weet niet of jij ook een vrij nieuwe hebt?) las op een forum dat dat vaker voorkomt bij de nieuwere wasmachines die zelf bepalen hoeveel water er bij de was moet (afhankelijk van het gewicht) ik druk nu altijd op de knop extra water.
    En via de site van miele spul besteld om de machine te reinigen. bij mij hielp een vaatwastablet niet. Wasmiddelbakje en de rubbers van de deur ook goed gereinigd, doe het wasmiddel nu altijd in een bolletje in de machine. Wasverzachter natuurlijk wel gewoon in het bakje.
    bij mij de was weer lekker fris
    Succes!

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    En je het filter van de machine eens schoonmaken! Bij mij rechtsonder aan de wasmachine dan haal je er een slangetje uit, en dopje eraf en dan in een emmer leeg laten lopen. Daarna filter eruit halen en afspoelen onder de kraan.

Deel Deze Pagina