Hoe moet ik ook alweer het windscherm op de fiets bevestigen? Heb ik daar dus een bevestigingspunt voor nodig? Heb alle onderdelen deze keer allemaal los gekocht dus zat verder niets bij. Ik weet het niet meer... Wie heeft het pas gedaan?
Als het goed is heb je ook dit onderdeel ( links onder ) http://www.fietsonline.com/bmz_cache/2/2e8fe67b35aafb8aa9017e7519903d06.image.246x220.JPG De binnenste gaatjes (bij zadelkant) zijn voor je zitje, de buitenste twee voor je scherm.
Die is van Bobike toch??? Heb je die gewone zitjes of die Yepp? Ik heb namelijk die Yepp en daarbij zit het in dezelfde beugel als waarmee het zitje bevestigd zit...(dacht ik...meneer de Fietsenmaker heeft alles voor ons in elkaar gezet )
Vorige week ben ik 2,5 uur bezig geweest om het gmg zitje te bevestigen en ben dus ook nogal lang bezig geweest met het windscherm Als het goed is heb je dit ding erbij gekregen en waarschijnlijk zit er ook nog een rubberen staaf bij die je in een van de haken kan doen aan het fietsstoeltje (deze zitten onder de haken die over je stuur heen gaan) ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel en anders hoor ik het wel! Dan maak ik wel een foto van mijn eigen windscherm
Dit gedeelte zit er idd bij. Ik denk dat ik een onderdeel aan het fietsstoeltje mis. Missch toch een foto? Als je tijd hebt? Hoor het graag!