Wat leuk cupcake erg verwend dus!! Lekker van je gekregen spulletjes genieten! Vond dat ook zo leuk al die kleine kleertjes wassen strijken en alles inruimen en zn plekjes geven. Haha leuke foto lov!
Lov heel veel succes vanmiddag. Ik ben rond die tijd bloed prikken in h. Ben erg moe en toch ook weer klaar wakker nu. Cupcake je bent goed verwend hihi.
Lov wat een geweldige foto, succes vanmiddag! Hoop op duidelijkheid voor je. Cupcake, dat klinkt alsof je het naar je zin hebt gehad. Leuk dat baby&co! Succes met het kamertje en de kleertjes Kim, fijn dat het goed gaat. Zoals lov al noemde is een flesje de eerste weken niet aan te raden bij borstvoeding, evenals een speentje. Meestal wordt geadviseerd daar na 4-6 weken mee te beginnen. Dit ivm tepel-speen verwarring; je kindje kan daarna de borst moeilijker gaan pakken. Maar je moet natuurlijk zelf een afweging maken, jouw gevoel daarbij is ook belangrijk! Fijn dat hij beide nu nog goed pakt en het jou wat verlichting geeft. Wim, succes met bloedprikken en hopelijk valt te uitslag mee. Wil niet voor valse hoop zorgen, maar we kijken toch altijd naar die vroege kwaaltjes hè.. Ik heb al een zeker een week dat ik elke ochtend rond half 6 klaar wakker ben en niet meer kan slapen, terwijl ik echt wel moe ben.. En ook dat over baby's en zwanger zijn dromen had ik nu veel meer (al droom ik sowieso veel, en is dit een vaak voorkomend onderwerp haha). Bijzonder dat jullie het beide gedroomd hebben. Ik blijf voor je duimen! Knvs, dat klinkt echt als zwanger zijn ja, balen van het spugen..
Nou ben terug... Het hoge woord is eruit,kzsnede staat gepland .. Over 3 weken is mijn zoon op de wereld
Lijkt me heel maf om die datum al te weten. Maar ik denk dat dit voor jou wel een opluchting is toch Geniet van je laatste 3 weken meid
Lov fijn dat de datum staat. Was je in H? Hier is het bloed weer geprikt volgende week de uitslag. Ben op het moment erg moe, wil eigenlijk wel slapen nu. Hoop zo dat ik volgende week extra tabletten kan slikken. Als het daarvan komt
Fijn dat je duidelijkheid hebt Lov! Nu kun je je gewoon gaan instellen en voorbereiden op een keizersnede.
Nee wonder in b had ik gezegd h? Ben een beetje door elkaar soms. Maandag weer naar de gyn en van te voren langs bij de anesthesie
Mooi knvs, ziet er goed uit! Lov, spannend dat je nu een datum hebt! CupCake, wat super leuk die babyshower zo zeg! Lekker verwend dus Pommepom, wij hebben exact om de redenen die jij noemde het meteen verteld aan onze ouders toen ik de tweede keer zwanger was. De eerste keer wilden we ze met Pasen verrassen, maar toen kreeg ik op goede vrijdag te horen dat ik een miskraam had. Dat nieuws vertellen was echt niet leuk, maar voor de steun wilde ik het ook niet verzwijgen. Wondertje, hoop dat jullie dromen uitkomen! Kim, ik snap je wel heel goed met af en toe een flesje afgekolfde melk geven. In het ziekenhuis hebben ze dat bij mij aangeraden omdat T. zo suf was door haar verhoogde bilirubinegehalte en goed drinken dan echt noodzakelijk is. Een flesje was voor haar makkelijker en ik kreeg de kans om één nachtvoeding over te slaan omdat de verpleging haar dan voedde. Ik deed het daar om en om, ene keer aan de borst en andere keer het flesje. Gisteren thuis ging de bv niet zo super door de onwijze stuwing die ik had. T. was ook nog erg moe en aanhappen lukte niet goed. Was toen wel bang dat aan de borst niet goed meer ging lukken. Vannacht deed ze het echter super, dronk onwijs goed aan de borst. Vandaag ook weer, heb al een tijd geen flesje meer gegeven en madame was in 1 dag 40 gram aangekomen! Voor mijn toch wel wat aanwezige tepelkloven vind ik kolven wel heel fijn en het was ook fijn dat mijn man af en toe kon voeden. Ondanks dat wordt afgeraden om nu flesjes te geven, vind ik dat jij moet doen waar je je goed bij voelt en wat voor Cas ook werkt. T. heeft een enorme zuigbehoefte, in het zh en zelfs de kraamzorg hebben het gehad over toch eventueel een speentje geven. T. wil gewoon op iets zuigen om in slaap te vallen. Ieder kind is anders en je moet gewoon kijken wat werkt bij jouw kind ondanks de goede adviezen. Sorry, beetje een lang verhaal
hihi zeker rustig. Wij zijn net heerlijk uit eten gegaan. Heb sinds gister een hele droog huid. Daarnaast ook veel puistjes. Iemand een idee wat het kan zijn? Verder nog steeds erg moe en klaar wakker smorgens om het zelfde tijdstip.