De Waterijsjes deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Je zit nog niet zoveel dagen na je ei, maar ik had ook veel puistjes vanaf dat ik zwanger was.. Zo lastig dat het van alles kan betekenen..

Heerlijk hoor, uit eten!

2. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Wim helaas kun je nu nog niet zoveel zeggen, hoop natuurlijk dat het iets positiefs is..
    Lekker waar zn jullie wezen eten?

Was er iemand nou kapster hier?
    Zit namelijk met het volgende heb een aantal weken geleden mijn haar cherryrood laten verven, het is vervelend bijhouden de kleur vervaagd zo snel gebruik nu wel speciaal spul waar ik het mee kan wassen maar als gevolg heel me badkamer rood en eigelijk alles rood waar ik mee in aanraking kom haha..
    Mag ik me haar nu wel of niet verven (donkerbruin) of moet het echt een spoeling zijn?

3. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Volgens mij was dat Mandy... In het andere topic
    Dat is wel lastig knvs! Hoop dat je het gewoon kunt verven.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik verf gewoon altijd als ik zwanger ben knvs... Als je dat bedoelt

5. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Ik antwoord je morgen even knvs!:) ga snel slapen..was vrij vandaag maar toch ook niet..kennen jullie dat?:p bluhh ben blij dat ik me kussen gevonden heb!

6. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL

Het klaar wakker zijn om hetzelfde tijdstip herken ik heel erg! Zo vervelend als je wel moe bent.. Zak dan savonds echt in..
    Maarja het kan nu alle kanten op.. Ik duim hard voor je!

7. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hier ook last van gewoon om half 5 klaar wakker pff..

Lov ja dat bedoelde ik hihi :)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kan gewoon knvs ;)

9. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Verf je het zelf of in kapsalon? de pakjes van de Drogist zijn namelijk wel schadelijker dan de salon gebruikt. In sommige gevallen kan het wel slecht zijn tijdens zwangerschap. Dit heeft te maken met stoffen die door je huid gaan en zo in je bloedbaan terecht komen. Maaaarya hoevaak kleuren mensen het terwijl ze nog niet weten dat ze zwanger zijn;)
    wij melden het er wel altijd bij dat je het beter niet kunt doen tot 3/4 maanden maarya wat is de keus van de Klant he.. we hebben sinds vd week nu ook een nieuwe kleuring, vrij van ammonia en ppd!! ppd is hetgeen waar mensen allergies voor zijn meestal als ze een reactie krijgen dus ben heel benieuwd!
    waar hou je je kleur mee mooi knvs? kijk eens naar nutricolor van revlon,dit heb je on een bolletje of een zakje.. daar hou je je kleur echt mooi mee! Is kleur,glans en verzorging! moet je alleen niet elke week een andere kleur hebben haha

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Dit heb ik bij de kapster laten doen, weet niet of ik het daar weer laat doen..

Heb dit spul gehaald bij hairimport op aanraden van mn kapster 20140115_095732-1.jpg , moet het op handdoekdroog haar doen en dan inlaten trekken met folie, niet uitspoelen tot het water helder is dan is mn kleur weer vaag.. heel gedoe dus pff..

Mn haar is zo.. 20140106_121811.jpg

11. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Ken ik niet, wel mooie kleur! maar als je bruin wilt heb je grote kans dat je kleur wrl warm blijft.. dat nutricolor wat ik bedoel is een kleur conditioner,laat je 3 min intrekken uitspoelen en klaar..dat rood hebben ze dr ook van.
    Ik kleur me haar al 3 jaar niet merr maar wil ik een gloedje dan gebruik ik dat en met een paar wassingen zakt het weer af

12. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    [ IMG_20140115_105946.jpg

IMG_20140115_110002.jpg

Dit vlekt ook niet.. dit is een beige kleur..

Ik ga dr weer vandoor zo ook weer aan het werk..als je vragen heb hoor ik het wel:)

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ja warme kleur zal het worden maar ga het denk pas over 5 weekjes doen, mn haar is begin december ontkleurd en deze kleur geverfd dus wil het wel wat rust geven..zal is opzoek gaan naar die nutricolor!
    Bedankt voor de tips mandy!

14. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Uit eten was zeker heerlijk!!

Droge huid zag ik eigenlijk niet als symptoom dames ;) meer de vraag waar het vandaan kan komen. Maar ligt dus waarschijnlijk aan het weer..

Pommepom, door de vermoeidheid zak ik smiddags al in :(

KNVS is wel een mooie haarkleur!!

Hier net weer thuis van het werk. Ga zo lekker niets doen. Beetje tv kijken en internetten.

Ik ben toch weer gaan tempen deze ronde. Staat weer in mijn handtekening voor iedereen die wil kijken ;)

15. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi tempen toch niet kunnen laten? Ik temp ook nog gewoon elke ochtend, moet ik eigenlijk mee stoppen haha

Maar je temp stijgt mooi door meid!

Knvs inderdaad mooi kleur!

16. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw

haha nee stoppen ging niet. Na 1 dag hadden we zoiets we willen het toch weten hihi.

17. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Haha ja jij kan er nu wel mee stoppen meid :p
    Is zelfs even wennen hoor, als je wakker wordt om niet de thermometer te pakken.. ;)

18. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen Wim haha

En ja, ik weet dat ik kan stoppen, maar als m'n temperatuur hoog is geeft me dat toch een beetje bevestiging..
    Die heb ik eigenlijk niet nodig, want voel het echt wel aan m'n lichaam.. Vooral m'n darmen.. Maar vind het ook allemaal erg spannend.. Als ik naar toilet ga ben ik bang om bloed te zien, en soms van die felle steken in baarmoeder.. Ach hoort erbij denk ik

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ben zo blij meiden mn beste vriendinnetje zwanger van nr 2 :D leuk samen zwanger zijn...

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Het blijft spannend Pommepom! Vooral de eerste 12 weken.. Elke toiletbezoek ben je 'bang' om bloed te zien..
    Nu ga ik weer krijgen dat ik me zorgen maak of hij wel lang genoeg blijft zitten.. Geen idee waarom :)

Knvs, dat is leuk om samen zwanger te zijn! Mijn vriendin was net bevallen toen ik zwanger bleek.. Toen zij vertelde zwanger te zijn waren wij net begonnen, dus even hoopten we nog tegelijk zwanger te zijn. Maar we wisselen elkaar mooi af, en kan veel leren van haar ervaringen!

Deel Deze Pagina