De Waterijsjes deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Goed nieuws Cupcake!

Net ons kleine meisje weer gezien, hartje klopte mooi..
    Morgen krijg ik een prenetale screening en gaan ze van alles nakijken dus aan de hand daarvan kijken of dan de 20weken echo nodig is.. spannend!

2. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wonder wat vervelend meis! Zit je echt niet mee.. dikke knuffel!

Knvs gefeliciteerd met jullie woning! Fijn om je meisje weer te zien en dat alles goed gaat!

Cupcake SPANNEND!!!!!!!! :D :D

Morgen Cas zn laatste spuitjes voor voorlopig.. ben benieuwd wat onze man weegt en hoe groot hij is. Fruithapje zondag voor t eerst gegeven zoo leuk!! Dat gezichtje haha! Maar meneer vind het lekker hoor! :D zo een lief tevreden mannetje! En hij slaapt sinds een week door s nachts!!!! Yess! :D

3. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hier net terug van het ziekenhuis.
    Gisteren was dus een mis communicatie, kreeg vandaag gewoon een echo en een intake maar goed!
    Volgende week de GUO uitgebreid echo.

Vanaf nu moet ik elke week zo'n echo krijgen om de hartspier en boezem in de gaten te houden en de placenta en navelstreng toevoer, dat sws tot 24 weken!
    Daarbij word ook mn verloskundige afspraken verzet naar die datums voor bloeddruk ect dus ook regelmatig wat nu om de 3-4 weken was..
    Vanaf 24 weken zullen de uit gebreide echo's om de 3 weken zijn.. en moet ook verplicht mn 20 weken echo daar doen ipv sophia..
    Dus krijg het nog druk poehh..

4. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja dat zijn veel onderzoeken en controles zeg,. Maar lijkt me ook een fijn idee dat alles zo goed in de gaten gehouden wordt.

5. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knvs idd druk maar wel goed dat je goede controle krijgt!

6. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat stil hier... hoe is het met iedereen? Cupcake nog vol te houden?

7. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Zeker rustig :)

Ja hoor, hoewel ik het nu toch wel tijd vind dat hij komt ;) ben m'n bank wel een beetje zat haha. Alleen schoonouders zijn dit weekend weg dus zou voor hun wel leuker zijn als hij na t weekend komt.. Maarja we zien t wel! En anders komen ze gewoon terug hoor..

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Zeker spannend Cupcake, ben heel benieuwd..
    Snap wel dat je het nu zat begint te worden je wilt gewoon je kleine knul ontmoeten :)

Hoe is het met iedereen?

Hier goed, druk met inpakken ect..

9. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja snap dat iedere dag te lang duurt nou!!

Knvs ga je weekendweg?

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Kim, ik denk dat knvs aan het inpakken is voor de verhuizing:p
    Wat leuk dat Cas zijn fruithapje zo lekker vond en wat heerlijk dat hij doorslaapt!

Knvs, succes met inpakken! Je krijgt inderdaad veel controles en echo's zeg, wel fijn dat jullie zo goed in de gaten worden gehouden:) Hartje horen/zien kloppen blijft zo bijzonder he!

Wondertje, denk aan je, knuffel.

Brigit en Micchan, hoe gaat het met jullie?

Pommepom, alles goed met jou en de kleine?

CupCake, ik kan me voorstellen dat je het nu wel tijd vindt worden dat jullie kleine man komt;) Ik hoop dat je niet nog 2 weken moet wachten, maar je wordt sowieso mama binnen nu en 2 weken ongeveer;) Alvast heel veel succes met de bevalling, je kan het!!

Ik heb mijn eerste werkweek gehad en ik vond het best pittig. Nu heerlijk 4 dagen vrij en volgende week maar 2 dagen werken in verband met Goede Vrijdag:)

11. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hoi allemaal
    Ik hou mij even rustig, op dit moment heb ik alleen maar dingen om te klagen vandaar dat ik alleen even mee lees. Even niet zo happy :)

Knvs: fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt!! En wat heb je gekocht voor je kleine meid?! En leuk je huis inpakken:D moet er veel gebeuren in je nieuwe huis?

Wonder: echt heeeeeele dikke knuf voor jou

Cupcake: sterkte die laatste weken!! Bij mij heeft het geholpen om binnenste van ananas te eten, schijnt stofje in te zitten wat weeen kan opwekken ;) hihi baat het niet schaadt het niet dacht ik toen, volgende dag bevallen:D

Fijn weekend allemaal!!!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

klagen mag ook birgit...

13. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    KNVS bedankt voor het hier neer zettten meid.

Ik vond het erg moeilijk om hier te komen.
    Dit heeft verder niets met jullie meiden te maken! De reacties die ik hier heb gelezen zijn hartverwarmend!
    Maar op maandag 31 maart had ik de afspraak daar werd afgesproken om te stoppen met de hormonen.
    Thuis hebben we het er over gehad en we zouden toch door gaan.
    We hebben ovulatietesten gebruikt en donderdag was hij wel donker maar nog lang niet positief.
    Vandaar dat ik dacht dat deze vrijdag posi zou zijn. Vrijdag had ik al bruinverlies, voor mijn gevoel was het toen al mis.
    Zaterdag ook de hele dag wat verlies gehad. Zondag morgen werd ik dan wakker met heel veel buikpijn, krampen etc.
    Kort daarna begon het bloed verlies ook al. Dit was behoorlijk heftig en ook veel. Het bloedverlies was eerst helderrood en heeft 4 dagen aangehouden, daarna nog een dag bruin verlies
    en zwart verlies. Hier schrok ik wel behoorlijk van. Volgens de gyn kon het geen kwaad en was het nu heftiger door de hormonen.
    Afgelopen woensdag had ik een afspraak bij de gyn op dag 4 en was de cyste van de vorige keer kleiner geworden en was nu 18mm. Daarnaast zat nog wel een kleinere van 11mm.
    Ik mocht toch gaan beginnen met hormonen alleen de helft van de vorige keer.
    Nu heb ik a.s. dinsdag weer een echo om te kijken hoe het er nu voor staat.
    De buikpijn die ik had komt door de overstimulatie van de eierstokken. Ook de echo maken was erg gevoelig net als het klussen.
    Nieuwe ronde en nieuwe kansen.

KNVS wat leuk een nieuwe woning!!
    Wel fijn dat je zo goed wordt begeleid in het ziekenhuis. Wel veel controles heb je de komende weken.

Cupcake spannend meid. Wel fijn dat hij is ingedaald. Ben benieuwd wanneer hij komt.

Kim wat leuk dat Cas al een fruithapje heeft gehad, kan me voorstellen dat dat er leuk uitzag!

Lies kan me voorstellen dat het nu heel anders is om te werken. Gelukkig aankomende week meer thuis ivm pasen etc.

Brigit je mag alles hier neer zetten meid!!

Lov hoe is het bij jullie en je meisje?

Zo dit was het eerst even meiden ;)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Knuffel wonder klinkt heftig allemaal... Maar nu moet het beter gaan ;)

Het gaat weer goed hier gelukkig...

15. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Knuffel wonder, hopelijk gaat het deze ronde beter lieverd.

16. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Idd hopelijk gaat het beter deze ronde!!

Bedankt meiden.

Lov fijn dat het beter gaat.

17. Kimmb

Kimmb Actief lid

3 dec 2013
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wondertje wat rot zeg duim voor je deze ronde knuffel!

Ohja knvs niet aan gedacht! Zal wel veel werk zijn!

Cupcake nog goed daar?

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dikke knuffel lieve wondertje!

19. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Lieve meiden! hoe gaat het hier? ik heb al een tijdje niets van me laten horen, heb een beetje alles gemeden om er niet mee bezig te zijn..

Vrijdag is het moment daar datk voor het eerst naar de gyn ga, helaas nog steeds wisselende rondes en nog geen duidelijkheid daar in kunnen krijgen. Hoop nu verder te kunnen komen.

Iedereen lekker weekend gehad? Fijne avond!!

20. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    #820 Pommepom, 14 apr 2014
    Laatst bewerkt: 14 apr 2014
    Goedemorgen meiden.
    Hier gaat het gelukkig prima, zijn net lekker samen een paar dagen weggeweest, echt genieten!
    Met de kleine gaat het ook goed, ik krijg weer wat energie terug, buik begint ineens flink te groeien en voel de baby dagelijk. Vind ik zo bijzonder! Hieronder even een foto'tje.

Wim, knuffel voor jou meid, het is echt niet niks waar jullie allemaal mee te maken krijgen. Duim op een hele mooie nieuwe ronde voor jullie!

Knvs, wat een afspraken en onderzoeken. Lijkt me best heftig.. Maar ook heel fijn dat alles zo goed in te gaten wordt gehouden. En dan daarnaast nog inpakken/verhuizen, succes!

Cupcake, hoe gaat het??? Ben heel benieuwd!! Spannend hoor

Lies, oei weer aan het werkt, lijkt me erg moeilijk, maar gelukkig gelijk een rustigere week

Mandy, vervelend he dat wachten en de onzekerheid, succes bij de gyn

Als ik mensen ben vergeten, sorry, heb alles gelezen maar misschien niet alles onthouden..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,6 KB
      Weergaven:
      3

Deel Deze Pagina